Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Tarcze + klocki


efraim

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

Jestem zaczynającym swoją przygodę z wymianami pewnych części i dlatego pisze do was (zapewne znacie sie lepiej) o pomoc w dobraniu tarcz (myśle że swoje przejeździły) i klocków do audi A4 Avant 1.9 tdi 85kw.

Czytałem wcześniej że najlepiej jest pokazać stan obecny tarcz i klocków wiec sie przygotowałem i tak to u mnie wygląda:

P1xt9.jpg

nN7e0.jpg

nNcdi.jpg

P1EXA.jpg

z9on0.jpg

h3euS.jpg

P1JWS.jpg

h3ju9.jpg

Jak widizicie ostatnie 3 zdjęcia są zrobione tyłowi zapewne też juz wołają o zmiane i może w tym kierunku też coś poradzicie, lecz na obecną chwile bardziej interesuje mnie przód (chodzi o finanse) a kontrolka zurzycia klocków coraz cześciej sie zapala.

Pozdrawiam licze na pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to w sumie o co pytasz?

To ze tarcze i klocuchy sa do zmiany to sam widzisz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi o dobranie tarcz przednich - firma, parametry, kasa. Podobnie z klockami z tym że nie wiem czy w tym modelu wystepuje zacisk ATE czy Lucas....?

Przykładowo: czy to jest odpowidni rodzaj do mojego auta: http://moto.allegro.pl/item1045471388_ferodo_klocki_audi_audi_a4_a6_passat_b5_i_b6.html

i

http://moto.allegro.pl/item1055022038_tarcze_ate_audi_100_a4_a6_passat_b5_b6_superb.html

Wiem że sporo osob z forum prowadzi sprzedaż takowych części - może coś sie znajdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przód tarcze DDF320, klocki FDB1323

tył tarcze DDF830, klocki FDB1083

do tego łożyska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka miesięcy temu zmieniałem komplet przód i tył (tarcze & klocki) -> mogę zdecydowanie polecić TRW, zrobione na nich obecnie ok 30 tysięcy, klocków jeszcze z 10 mm - > hamuje rewelacja, jest jedna minus - klocki trochę pylą. A ....i zmień też łożyska z tyłu tak jak Ci Koledzy już podpowiadali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylna tarcza jest razem z piastą wiec lozyska trzeba zmienic -> SKF.

Co do TRW to mam z tylu taki komplet i powiem ze jest ok ale rewelacji nie ma.

A co do pylenia to kazde będą pylić. Na przód niedlugo bede zakladal oryginały ATE. Mam takie obecnie z przodu i jak pohamuje intensywnie przez cały dzien to czysta felga rano jest juz troche szara wieczorem..

Przy wymianie koniecznie przesmaruj zaciski...no i płyn wiadomo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli taki komplet jak podał devastation to powinien sie sprawować na dłuższą mete?? poszukam na allegro ile to wyniesie - musze miec do piątku "cały przód"[br]Dopisany: 29 Maj 2010, 14:43_________________________________________________Znalazłem taki zestaw jaki podał devastation

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=1045482055 to dobra cena za ten zestaw??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo dobra :good: :good: :good: :good:

w tym samym miejscu zapytaj sie o tył i łożyska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego - napisali mi że jak chce wymieniać łożyska to tylko na tył a nie na przód....?? Bo ja zamówiłem łożyska na przód firmy Optimal oraz ten zestaw klocków i tarcz Ferodo - to źle że zamówiłem na przód łożyska ?? Tu mi radzili zebym kupił łożyska przód i tył ( a nie tylko tył) .......??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w FWD wymienia sie tylne tarcze razem z lozyskami

z przodu I w kazdym Q lozyska sa w piascie

Optimal za dlugo Ci nie pochodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez mowilem - lozyska SKF, albo ori. Optimal to tak jak bys zalozyl filtr denckermann'a albo sprzegło valeo :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:wallbash: tak to czasami jest, co ma być to będzie następnym razem będe bardziej uważny do kupowanych rzeczy chyba że możliwy jest zwrot zakupionego towaru, postaram sie przy wymianie tarcz i łożysk na tył kupić konkretne, na ta chwile finanse sa ograniczone wiec spokojnie, choć wiem że jak sie kupi g...o to prędzej czy póżniej będzie znów do wymiany.

A mam jeszcze jedno pytanie - podczas dłuższej jazdy zauważyłem zapaloną ikonę taką: strzałka idąca po łuku a w niej litera A co to może być - gdzieś w instrukcji zauważyłem że jest to powiązane z ABS i ESP czy to moze być wynikiem zurzycia sie w/w części??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam jeszcze jedno pytanie - podczas dłuższej jazdy zauważyłem zapaloną ikonę taką: strzałka idąca po łuku a w niej litera A co to może być - gdzieś w instrukcji zauważyłem że jest to powiązane z ABS i ESP czy to moze być wynikiem zurzycia sie w/w części??

nie masz instrukcji obsługi ???????

to jest info o tym że powienieneś zrobic sobie przerwe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a warto założyć większe tarcze ? jaka jest różnica w cenie wymiany takich tarcz na większe ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mi wiadomo po 2h jazdy wyślwietla sie komunikat odpoczynky - a ta ikonka o której opisywałem pali się pomarańczowym światłem jest litera A w środku a dookoła tej litery strzałka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Czy jest możliwe ze Audi A4 1.8 ADR z 96 r. z przodu są zwykłe tarcze tj niewentylowane ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...