Dev 1476 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 no to przyjrzyj sie im dokładnie No myślę że jak by były inne to by nie pasowały w zaciski i jarzma jezeli masz dostep do katalogu Ferodo, jest dostepny w InterCars-ie to mozesz porównac sobie obydwa klocki gwarantuje Ci ze bedziesz mocno zaskoczony druga sprawa to róznice w budowie tłoczka w zacisku, tez sa minimalnie inne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guregoru 2 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 no to przyjrzyj sie im dokładnie No myślę że jak by były inne to by nie pasowały w zaciski i jarzma jezeli masz dostep do katalogu Ferodo, jest dostepny w InterCars-ie to mozesz porównac sobie obydwa klocki gwarantuje Ci ze bedziesz mocno zaskoczony Aż z ciekawości podjadę do InterCarsu i porównam jeden i drugi na żywo leżące koło siebie, ale mówili że jedne i drugie będą pasować także mój wybór i powiedzieli mi to w 3 różnych sklepach (w InterCarsie też) do których dzwoniłem żeby porównać ceny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 pracuje przy tym codziennie i wiem o czym pisze katalog IC-su ma mase błędów i dopuszcza elementy zblizone co jest oczywistym błedem przy wymianie podzespołów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guregoru 2 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Nie będę się kłócił bo nie widziałem ich leżących obok siebie ale taki błąd to jest dość spory błąd a dopuszczanie różnych elementów to nawet więcej niż zwykły błąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jnx 0 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 ale taki błąd to jest dość spory błąd a dopuszczanie różnych elementów to nawet więcej niż zwykły błąd rozumiesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 :polew: :polew: :polew: pojechałes Kolego po bandzie :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guregoru 2 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 :polew: :polew: :polew: pojechałes Kolego po bandzie :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 Pany kupiłem i zamontowałem nowe tarcze Mikoda i klocki abs plus łożyska optimal i teraz zczaiłem że na starj tarczy jest pierścień ABS a na nowej nie mam i abs mi się świeci Co mam teraz zrobić? Da się dokupić ten pierścień? W starych tarczach jest on na stałe zamocowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golab24 1 Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 Tarczkę ABS można wybić ze starych tarcz, ostrożnie popukaj wybijakiem przekładając go przez otwory na śruby w kolejności takiej jak się dokręca śruby. Cały bajer jest w tym aby po ponownym nabiciu na nowe tarcze czujnik ABS przy obrocie tarczą zawsze był w tej samej odległości od tarczki ABS. Regulację odległości od tarczki robisz za pomocą przesuwania czujnika. Jeżeli czujnik będzie za daleko na całym obwodzie to ABS zapali ci się zaraz po wyjechaniu z garażu. Jeżeli czujnik będzie nierównomiernie oddalony od tarczki w trakcie jej obracania to ABS zapali ci się powiedzmy przy 120km/h. Przerabiałem to w B5. Mam nadzieję że nie pozbyłeś się starych tarcz z tarczkami ABS ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 Tarczkę ABS można wybić ze starych tarcz, ostrożnie popukaj wybijakiem przekładając go przez otwory na śruby w kolejności takiej jak się dokręca śruby. Cały bajer jest w tym aby po ponownym nabiciu na nowe tarcze czujnik ABS przy obrocie tarczą zawsze był w tej samej odległości od tarczki ABS. Regulację odległości od tarczki robisz za pomocą przesuwania czujnika. Jeżeli czujnik będzie za daleko na całym obwodzie to ABS zapali ci się zaraz po wyjechaniu z garażu. Jeżeli czujnik będzie nierównomiernie oddalony od tarczki w trakcie jej obracania to ABS zapali ci się powiedzmy przy 120km/h. Przerabiałem to w B5. Mam nadzieję że nie pozbyłeś się starych tarcz z tarczkami ABS ;-) właśnie wybiłem je a teraz dopiero przeczytałem i jedna pękła trochu da się może takie nówki kupić? Gdzie jest czujnik ABS w tylnych kołach? Czy teraz nie mam absu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golab24 1 Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 Jak trochę pękła to nie problem bo one niczym nie są obciążone i oprócz tarczy z niczym się nie stykają, po prostu zmieniają pole magnetyczne generowane przez czujnik. A czujnik na pewno masz, poszukaj czarnego kabelka od wewnętrznej strony osadzenia tarczy, zresztą jak sciągniesz tarczę to go widać (taki wbity walec o średnicy 1,5 cm, z błyszczącym metalem po środku). Wysuwa się go a nie wykręca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Jak trochę pękła to nie problem bo one niczym nie są obciążone i oprócz tarczy z niczym się nie stykają, po prostu zmieniają pole magnetyczne generowane przez czujnik. A czujnik na pewno masz, poszukaj czarnego kabelka od wewnętrznej strony osadzenia tarczy, zresztą jak sciągniesz tarczę to go widać (taki wbity walec o średnicy 1,5 cm, z błyszczącym metalem po środku). Wysuwa się go a nie wykręca. a czy może mi przez to teraz trząść autem przy hamowaniu z większych prędkości? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Witam Was ponownie Czy z tymi tarczami będę mógł jeszcze pojezdzic troche? Martwi mnie jedynie ten zardzewiały brzeg tarczy, który jest na dodatek cienszy niz reszta tarczy takze klocek do niego nie dochodzi :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 nie lepiej kupić nowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 moze i lepiej, ale pytanie czy trzeba ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 moze i lepiej, ale pytanie czy trzeba ? ja bym wymienił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Solar_ 0 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 moze i lepiej, ale pytanie czy trzeba ? trzeba po to abys miał bardzo dobre hamowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejf 2 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Jak nie hamujesz za czesto i za mocno, tzn przemieszczasz sie a nie jezdzisz i nie wibruje Ci nic jak przyhamujesz mocniej.. to mozesz zostawic i wymienic je za 5tkm. Jak juz zdjales to ja bym wymienil. Z drugiej strony dziwne ze az tak brzeg tarczy skorodował... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lkowol 0 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 bardziej wygląda mi to na taki odlew a nie na korozję....wewnatrz tarczy jest to samo... Można by spróbowac przetoczyc - zależy ile ich zostało...wtedy możesz jeszcze troche pojeździc choc mimo wszystko ja bym wymienił - bezpieczeństwo nie ma ceny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 klocek nie pracował na calej powierzchni tarczy prawdopodobnie był zapieczony w jarzmach i dlatego teraz tak to wyglada jaką gruboś maja tarcze ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się