pet3r 0 Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 witam, czy w poprzednim modelu passata naped 4Motion to to samo co Quattro w A4?? a jak to jest w golfie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peter 0 Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Jak sie nie myle w golfie jest Haldex, czyli tylna os dolaczana jest w momencie poslizgu przednich kol. Jak jest w Passacie to niestety nie wiem :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 wszystko ponizej A4 (czyli np.A3), wszystkie VW, skody,seaty mialy naped 4x4 zbudowany na Haldexie (nie jest to staly naped na 4kola tylko dolanczany automatycznie, tzn naped na przod i w razie potrzeby wlacza sie tyl. W skodzie ten typ napedu wogole sie nie sprawdzil, bo np gdy przednia os tracila przyczepnosc na luku komputerek dawal duzo mcy na tyl i autkiem mogles zrobic pirlecik) a nie na Torsenie jak quattro (staly naped na 4 kola). jedynym + tego rozwiazania bylo zmniejszone spalanie w porownaniu do quattro i lepsza trakcja (ale nie jak ktos jezdzil ostro) w porownaniu z oska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pet3r 0 Opublikowano 11 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 czyli jednym slowem - chu*nia tylko Torsen to prawdziwy naped na 4 kola, nasluchalem sie mnostwa zlych rzeczy o Haldexie wiec odpada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 no tylko nie mow ze zastanawiales sie nad paskiem :shock: pasek jest duzo gorszy niz A4...wiekszy napewno, ale jakos wykonania,prowadzenie...ehh szkoda gadac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pet3r 0 Opublikowano 11 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 myslalem, ze ma prawdziwy naped na 4 buty czyli zostaje Subaru i Audi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 czyli zostaje Subaru i Audi dokladnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peter 0 Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Oj chyba zapomnieliscie o Misku :mrgreen: Nowy EVO IX m tyle elektorniki, aktywnych dyferencjalow ze te auto prowadzi sie wspaniale :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Peter, no masz racje...ale tylko w EVO jest 4x4 reszta lancerow to oski, wiec mozna to autko delikatnie pominac :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peter 0 Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Jeszcze zostal Outlander, ktory w najmocniejszej wersji ma duzo gratow od Evo :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Jeszcze zostal Outlander, ktory w najmocniejszej wersji ma duzo gratow od Evo :razz: ale to juz nie osobowka...tylko SUV...i szczerze to nie wiem jak tam jest z 4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 pasek to Haldex czyli beeeeeeee ....... :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ono 0 Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 Może i jest beee ale w dobie elektroniki z haldexem można zrobić wszystko i wtedy już nie jest beee zobaczcie sami Takie coś w bryce ma Masters , to chyba idealny napęd Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek cytat z jego strony: czyli dowolne sterowanie tylnym napedem. Sterownik mojej konstrukcji i mojego pomysłu uwzględnia także zaciągnięcie ręcznego hamulca i po tym zabiegu tylny napęd zostaje całkowicie rozłaczony. Po zluzowaniu dźwigni sterownik "pamieta" jakie były poprzednie ustawienia i spina tył. Aby zapobiec dodatkowym oporom jakie stawia ten napęd ....tył spięty jest tylko wczasie gdy samochód przyspiesza na 1-wszym, 2-gim i 3-cim biegu. Gdy wbije czwórkę tył zostaje automatycznie rozpięty i auto dalej napędza się na ośce. A opory toczenia sa znaczne. Wczoraj byłem na hamowni 4x4 Macha we wrocławskim Jetroniku i praktycznie cały dzień testowaliśmy auto. Różnica prędkości obracania się osi przedniej a tylnej wynosi 2km/h przy 150km/h. Oznacza to że tylna oś jest minimalnie wleczona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 :shock: jestem pod wrazeniem ..... :!: Zdolna bestia z Ciebie ... zawodowo czy z zamilowania ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ono 0 Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 Spanky akurat edytowałem posta To Mastersa robota . Kurde takie coś to bym chciał mieć zabawa niesamowita Tu macie całość jak ktoś chce poczytać o Haldexie http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=943&highlight=torsen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pet3r 0 Opublikowano 12 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 znalazlem w tym temacie taki tekst hansa: w kwestii wystepowania , torsen wystepuje w Audi od roku 85 do dzis , oraz w niektorych VW po 98 roku z wzdluznie ustawionymi silnikami sa paski ze wzdluznie umieszczonym silnikiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 sa paski ze wzdluznie umieszczonym silnikiem? tak np. z silnikiem 1.9 TDI AFN .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pet3r 0 Opublikowano 13 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 a 2.8 ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 cos mi sie wydaje ze TDI nie mialo torsena, a 2.8 to juz na 100%...no 99% takim paskiem jezdzlem i powiem ze frajdy z jazdy nie ma zadnej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ctv 1 Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 cos widze stek bzdur torsen był montowany w passacie b5 i b5gp w passacie b6 jest haldex,w kązdym wzdłużnym motorze z napedem 4x4 jest torsen w każdym poprzecznym silniku jest haldex Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi