maniek598 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Blokuje mi tylne prawe koło do takiego stopnia, że da się je obracać po podniesieniu auta lecz stawia duży opór . Jeżeli postukam w zacisk np.: kluczem to puszcza i nie ma oporu, ale gdy wcisnę na hamulec znowu to samo . Kupowałem zestaw naprawczy, rozbierałem zacisk, wymieniłem gumę na tłoczku, na prowadnicach . Nadal bez skutku . Z lewej strony klocki mam jak nowe , a z prawej mają ze 4 mm .
.Pablo. Opublikowano 7 Czerwca 2010 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Jeśli trzyma tylny zacisk to są 2 sprawy pierwsza mechanizm ręcznego zapieka się i nie odbija, druga to uszczelka tzw mażetka która uszczelnia tłoczek nie ta na górze która zabezpiecza tłoczek przed kurzem i brudem. Jeśli naprawisz to problem zniknie.
tomiczka Opublikowano 7 Czerwca 2010 Opublikowano 7 Czerwca 2010 wymień zacisk. :polew: A nie lepiej od razu samochód? Maniek, sprawdź to, co napisał Pablo. Mechanizm ręcznego, a do tego rozruszaj tłoczek. Po zimie często się zapiekają.
iwadrian Opublikowano 7 Czerwca 2010 Opublikowano 7 Czerwca 2010 wymień zacisk. :polew: A nie lepiej od razu samochód? Maniek, sprawdź to, co napisał Pablo. Mechanizm ręcznego, a do tego rozruszaj tłoczek. Po zimie często się zapiekają. Kupowałem zestaw naprawczy, rozbierałem zacisk, wymieniłem gumę na tłoczku, na prowadnicach . Nadal bez skutku no jasne już raz rozruszał...
.Pablo. Opublikowano 8 Czerwca 2010 Opublikowano 8 Czerwca 2010 A gdzie napisał że rozruszał ?? Kupowałem zestaw naprawczy, rozbierałem zacisk, wymieniłem gumę na tłoczku, na prowadnicach . Nadal bez skutku A mechanizm ręcznego ? kupę wątków jest o tym jak to zrobić i każdemu pomogło więc to albo wyjątkowy przypadek albo jeszcze nie było to zrobione :gwizdanie:
maniek598 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2010 Dźwignia ręcznego nie chce opaść na ogranicznik, dopiero po stukaniu opada. Jak chce ją dociągnąć ręką do ogranicznika to koło blokuje jeszcze bardziej . W zestawie naprawczym było sporo uszczelek i oringów, lecz wszystkiego co było w zestawie nie wkładałem (dwa malutkie oringi średnicy 5mm, jeden średnicy 10mm , oraz gumy od strony dzwigni ręcznego)
.Pablo. Opublikowano 8 Czerwca 2010 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Sprawdź linkę czy się nie zapiekła i rozruszaj mechanizm ręcznego jest opisane na forum jak to zrobić bez rozbierania zacisku wszystkim chłopakom pomogło więc tobie również pomoże . W najgorszym przypadku rozbierz cały zacisk jeszcze raz wraz z mechanizmem ręcznego przesmaruj wymień uszczelniacze i będzie po kłopocie.
kangur Opublikowano 11 Czerwca 2010 Opublikowano 11 Czerwca 2010 kolego, w tloczu jes otoworek (jak zdejmiesz oslone tloka, to bedzie go widac) sprawdz czy nie jest przypchany. jak wszstko rozlozysz, bedziesz mial tloczek na wierzchu, zdejmiesz pierscien segera, dalikatnie wyjmiesz ten caly mechanizm to tam jest jeszcze jedna uszczelka, potem powinienes w srodku tloka(od wewnatrz) zobaczyc w/w otwor. przepchaj go i powinno byc ok... powodzenia
Sleepknot Opublikowano 13 Czerwca 2010 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Miałem to samo w B4 tyle że u mnie bokowalo obydwa tylne koła. Winą były zatarte mechanizmy hamulca ręcznego w zaciskach. Proste do naprawienia. W zacisku ręczny chodzi na ośce, którą poprostu trzeba wyciągnąć, wyczyścić drobnym papierem ściernym i założyć pononie z nowymi gumkami. Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się