randi Opublikowano 3 Czerwca 2010 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Witam Chciałbym się dowiedzieć z jak dużym kosztem i pracą wiąże się wymiana silnika AKN na AKE. Występują u mnie problemy z układem rozrządu (wałki, dźwignie zaworowe itp) Zastanawiam się czy to jest kwestia wymiany samego silnika z osprzętem lub te bez, czy jeszcze całą elektronikę trzeba wymieniać... Proszę o pomoc. Pozdrawiam
Tomeks Opublikowano 3 Czerwca 2010 Opublikowano 3 Czerwca 2010 kolego Fazy nie dawno wymienił właśnie AKN na AKE,uderz do niego na PW
vikis4 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Z deszczu pod rynne! Kolego randi silnik AKE w niczym nie różni się rozwiązaniami hydraulicznymi (dzwigienkami itp.) od AKN! Nie sugeruj się 180-oma kucami Jeśli chcesz koniecznie swapować autko to polecam BAU(180 PS) i BCZ (163 PS)oba motorki są praktycznie niezniszczalne! Oczywiście swap będzie odrobinę droższy,ale ...........napewno nie pożałujesz!
randi Opublikowano 4 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2010 No właśnie też tak sobie pomyślałem. Nie opłaca sie zamieniać na AKE bo może stać sie dokładnie to samo. Więc albo kapitalka silnika, albo tak jak piszesz BAU/BCZ. Lecz w tym drugim przypadku to już chyba dość kosztowna inwestycja... Dzięki Panowie:)
Gość DiM Opublikowano 4 Czerwca 2010 Opublikowano 4 Czerwca 2010 bcz podchodzi bez żadnych dodatkowych przeróbek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się