arczito Opublikowano 4 Czerwca 2010 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Witajcie, Zastanawiam sie nad kupnem tych alu: http://allegro.pl/item1055196650_okazja_felgi_audi_a6_a8_s_line_18_cali.html Fele nie sa oryginalne, opony na nich to bridgestone potenza z 6mm bieznika. Zastanawia mnie czy to bedzie blad kupic takie alu, w sensie ze sie wyginaja jak plastelina czy pekaja przy mocniejszym uderzeniu. I czy w bez problemu wejda do a4 b6 z seryjnym zawiasem. Mam teraz 16'' alu fele ori letnie i zimowe, ale te letnie opony mi bucza jak poje...ane, stad decyzja o zmianie opon a zarazem kół na lato. Zimowki zostana na tych 16''. Wiec, biorac pod uwage, ze rocznie robie max 5tys km tym samochodem jest sens kupowac takie alu? Ponizej fota tych na ktorych teraz stoi gablota.
Maciek80 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Hmm cena nie jest zła biorąc pod uwagę, że opony mają 6mm i są markowe. Ale z drugiej strony za +/- 2 tys można wyrwać ori 18 jak się dobrze przetrzepie allegro, często się takie okazje pojawiają. Prócz tego 18" na standardowym zawiasie będzie trochę za wysoko, jak traktor. Przyda się lekko obniżyć o 20-30mm. Jeśli nie chcesz to lepiej kup 17", brak gleby nie będzie się już tak w oczy rzucał a fela całkiem spora będzie i wygląd na bank zyska.
arczito Opublikowano 4 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2010 no tak, ale gosc te alu chce za 1600 oddac juz po negocjacji. tego sie obawialem wlasnie, ze bedzie problem z wysokoscia auta wtedy. a co Ty na obciecie sprezyn u kowala o te 20-30mm?
Maciek80 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Za 1600 brałbym, za tyle sprzedałem ori 17" z oponami w podobnym stanie a tu, mimo że nie ori, to masz jednak rozmiar więcej i fajne oponki. Ale sprężyn u kowala nie obcinaj dla swojego bezpieczeństwa, to już lepiej załóż te fele na ten zawias i spokojnie odłóż na jakieś sprężyny obniżające, mogą być np używane S-line, na allegro powinno coś być ciekawego, może jakieś używki LOWTEC, WEITEC, KW, H&R. Aha i sprawdź czy fele są proste a opony bez bąbli.
arczito Opublikowano 4 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2010 wlasnie szukalem, nie ma nic obnizajacego wlasnie... boje sie teraz, ze faktycznie kupie te alu, zaloze i bedzie jak allroad wygladal...
Maciek80 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Nie musisz szukać tylko do 2.0 - pod jedną kategorię podchodzi kilka wersji silnikowych, np Eibach jak tu: http://www.prince.com.pl/go/_search/advanced_search.php?sess_id=b201fee20893ec7e0a06ce8c5a38039d&send_form=1&form[c1]=1&form[c2]=3&form[c3]=1262&form[c4]=0&form[c5]=0&Submit.x=22&Submit.y=8&Submit=Szukaj Te same sprężyny są do 1.6, 1.8 T, 2.0, 2.0 FSI, 2.0 TFSI. Ale nie wiem jak jest w przypadku innych firm, może jakiś forumowy spec się wypowie. EDIT: coś link nie chce się poprawnie wkleić, ręcznie go skopiuj i wklej w przeglądarkę. EDIT2: Tu masz coś za mniejszą kasę: http://www.venom24.pl/audi-a4-8e-p-24272.html?osCsid=27707 Poszperaj na necie, może znajdziesz coś jeszcze taniej.
arczito Opublikowano 4 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2010 ciekaw jestem jak faktycznie samochod bedzie wygladal bez ingerencji w wysokosc zawieszenia... teraz to mnie najbardziej zastanawia. wiesz, sprezyny faktycznie mozna kupic zawsze, ale jak mysle dodatkowo o wydatku 1200zl razem z wymiana to srednio mi sie to widzi...
Maciek80 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Wejdź w dział Moja A4 / Audi A4 B6 i pierwszy temat od góry - Cichociemny by Otles 2. Kolega ma B6 na 18" i standardowym zawiasie.
arczito Opublikowano 4 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2010 no nie wyglada to najgorzej. rozmawialem tez z kolega i powiedzial ze u nas w szczecinie jest gosc ktory cale zycie sie zajmuje sprezynami i moze je o 20-30mm zmniejszyc przez sprasowanie i zahartowanie tak ze bez obcinania to zrobi. co Ty na to?
Maciek80 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Mówię Ci nie rób druciarstwa, słyszałem o takich patentach ale to raczej w starych Kadettach, Escortach i innych furkach wiekowych, w które nie opłaca się inwestować grubej kasy bo się sypią. W A4 się nie spotkałem, tym bardziej w B6. Ja wolałbym najtańsze używane chińczyki ale całe A co do tych fot to fakt, najgorzej to nie wygląda ale trzeba zobaczyć na żywo bo na fotach może być przekłamanie. Aaa i kilka pierwszych z brzegu cytatów z google: "jak obetniesz a wpadniesz w dobrą dziure masz gwarantowane że Ci wyskoczy z siedziska i będzie mała awaria- powiedzmy że przerabiałem ten temat jak jechaliśmy z kumplem kiedyś. " "witam. z tym obcieciem sprezyn o caly zwoj to bardzo uwazaj. u kolegi w escorcie obcielismy wlasnie o caly zwoj. auto faktycznie wizualnie poszlo w dol. ale potem nie bylo zadnej przyjemnosci z jazdy. auto bylo strasznie twarde, dobijalo na wszelkich garbach na naszych kochanych polskich drogach - wymiana tulejek na wahaczu juz po 9 miesiacach, podczas jazdy na wprost stalo sie strasznie niestabilne. ciezko sie prowadzilo przy wiekszych prdkosciach" "obcinanie sprężyn żeby obniżyc?! chyba nikt takich rzeczy tu nie prÓbował, ponieważ delikatnie mówiąc to "debilizm"! spręzyna traci swoją charakterystykę, sztywnośc itd., auta po takich zabiegach są niebezpieczne, trudne w prowadzeniu. " Itp, itd - wygoogluj "obcinanie sprężyn" i poczytaj opinie. Przy okazji zobacz kto to robi - Renault 19, Opel Ascona, Ford Granada... Ale A4 B6??? :> EDIT: a co do metody prasowania i hartowania bez obcinania to nie mam pojęcia, pierwsze słyszę i się nie wypowiem bo się nie znam
arczito Opublikowano 4 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2010 znalazlem jeden post na forum bmw apropos prasowania i hartowania sprezyn. podobno bezpieczna metoda jesli robisz to u fachowca z prawdziwego zdarzenia. nie zmienia wlasciwosci sprezyny zbytnio jesli chodzi o komfort i stabilnosc, tylko lekko auto obniza. co myslisz? koszt 300zl za wyjecie, prasowanie i zalozenie.
evul Opublikowano 5 Czerwca 2010 Opublikowano 5 Czerwca 2010 a za zawias sline uzywany nie lepiej zaplacic?
arczito Opublikowano 5 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2010 zawias s line uzywany na dzis dzien nieosiagalny na stronach typu allegro.
evul Opublikowano 6 Czerwca 2010 Opublikowano 6 Czerwca 2010 jeszcze kilka tygodni temu po kilka setow mozna bylo znalezc, coz sie stalo? tak czy owak cos ori bym wlozyl :-)
arczito Opublikowano 6 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2010 jesli znajde sprezyny od s line lub s4- jesli pasuja, to biore.
lomaz1 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Opublikowano 7 Czerwca 2010 jak nie obniżysz to bedzie jak allroad /ja mam takie orginalne fele u siebie na aucie tylko ze duze et mozesz sobie zobaczyc 18 z zawiecha 1be /a te spezyny ponoc skraca gosc na miodowej za laskiem kolo glebokiego jezeli otego chodzi ale ja bym sie wto nie bawil tylko kupil jakies
arczito Opublikowano 7 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2010 wnioskujac po fotce Twojej fury nie sadze ze ja mam zawias 1be, tak chodzi mi o wlasnie tego goscia. u niego wszyscy ktorzy jezdza autami na allroad wlasnie hartowaniem skracaja lub podwyzszaja sprezyny. a fura wyglada przednio na tych kolach...
MARCIN607 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Opublikowano 8 Czerwca 2010 nie tnij i nie haruj-one już raz były hartowane-podejrtzewam że materiał jest tak zrobiony żeby nie były w obróbce pare razy-szukaj ori na ebay jest kilka aukcji. wpisz s-line i idz po stronach po 50-70E są nie rób wsi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się