ArkadiuS Opublikowano 4 Czerwca 2010 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Na początku fabryka dała gratisa: Ale było mało, więc nadeszły zmiany: - turbo od BRD (wirówka nówka nie śmigana) - pas przedni od BRD - prawy IC od BRD/BVA i auto wypluło: Wykres z dzisiaj tj 23.06.2010r po korekcie ciśnienia
variocustoms Opublikowano 4 Czerwca 2010 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Niby ładnie ale dosyć późno wstaje i jednak max momentu w całkiem fajnym zakresie obrotów, możliwe że, podczas jazdy jest zgoła inne odczucie, czytaj zajwiste, jak by nie było to przyjemność z wkurzania innych "lepszych" autek jest
ArkadiuS Opublikowano 5 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2010 Niby ładnie ale dosyć późno wstaje i jednak max momentu w całkiem fajnym zakresie obrotów, możliwe że, podczas jazdy jest zgoła inne odczucie, czytaj zajwiste, jak by nie było to przyjemność z wkurzania innych "lepszych" autek jest Taka jest specyfika tych suszarek, ale zauważ że przy 2100/2200obr osiąga moment bliski maksymalnemu i co najważniejsze utrzymuje w najwyższej granicy do 3400/3500obr i ten fakt daje sporo radości ładnie, co daje pas przedni od BRD?? prowadnice powietrza dla prawego IC.
turdzi Opublikowano 5 Czerwca 2010 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Niby ładnie ale dosyć późno wstaje i jednak max momentu w całkiem fajnym zakresie obrotów, możliwe że, podczas jazdy jest zgoła inne odczucie faktycznie ponizej 2000 tys slabizna jak u Siemiana ale pozniej jest fajnie rowno i bardzo plasko .Zaleta taka ze to FWD wiec zlezjsze od Q o 100 kilo wiec pewnie nie czuc az tak strasznie braku Nm na dole. Ja dalej sie upieram ze cos z ukladem podcisnienia jest nie tak tak jak u Siemiana.Ja hamowalem swoje auto u Witka w zeszlym roku kolo Swiat , auto przy 1800 tys. mialo okolo 260 Nm po czym za sugestia Wtka sprawdzilem podcisnienia i wymienilem pokrywe zaworow.Podczas strojenia 4 miesiace pozniej na tej samej hamowni przy tych samych obrotach seria wyplula ( mimo padajacych PD ) 310 Nm.Nic innego nie bylo w aucie zmieniane.Jak dla mnie to wlasnie tu lezy problem a nie w samym turbo ze sa gdzies przednuch pod uszczelka lub pokrywa.
Piotrek98igo Opublikowano 5 Czerwca 2010 Opublikowano 5 Czerwca 2010 przy 2tys 350nm slabo? :gwizdanie:
turdzi Opublikowano 5 Czerwca 2010 Opublikowano 5 Czerwca 2010 tu nie chodzi o wartosci tylko ze jest dosc duza roznica miedzy tym co sie dzieje przed 2 tys i po. A to wykres ktory dokladnie pokazuje jak ci auto zamula jak masz niesprawny klad podcisnien : dlatego ja uwazm ze obiegowa opinia o BRD ze trafiaja sie te co wstaja i te co nie , jest bledna i nieprawdziwa ( pomijam fakt ze niby skad w masowym proukcie moze sie wziac taka rozbieznosc ) zwyczajnie sa wsadzane do aut z tym problemem lub bez niego. ( auto z wykresu tez mialo wymieniona pokrywe zaworow.) a zeby pokazac ze to nie rpzypade oto moj wykres z grudnia 2009 i ze strojenia w marcu ( ten przerywany to seria z padajacymi PD ) Roznice widac golym okiem.Sorry za zasmiecanie ale chcialem pokazac na czym porlega problem i powtarzalosc usterki.Chcialem to wytlumaczyc Siemianowi ale on za bardzo slucha kompotow i nie da sobie wytlumaczyc ze mu auto c**jowo jedzie z dolu no bo kompoty mowia ze jedzie swietnie
ArkadiuS Opublikowano 5 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2010 Pobawię się jeszcze z wymianą wężyków ciśnieniowych tj od i do N75. Ale u mnie wydech nadal ori tj: kat na stanie + seryjny wydech. W tym temacie jest też trochę do nadrobienia .
turdzi Opublikowano 5 Czerwca 2010 Opublikowano 5 Czerwca 2010 ja tez mam katy a w dodatku DPF i mam 60Nm wiecej przy 1800 obr. to duzo i ja bym o to powalczyl.
ArkadiuS Opublikowano 6 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2010 Turdzi, prócz wymiany pokrywy zaworów okresie grudzień-marzec coś wymieniałeś? A co z podciśnieniem? Sprawdzałeś lub wymieniałeś wężyki? Wymieniłeś na nową pokrywę? Ile za nią zapłaciłeś?
turdzi Opublikowano 6 Czerwca 2010 Opublikowano 6 Czerwca 2010 nic wiecej nie robilem tylko pokrywa , koszt 400zl po znizkach + wymiana
ArkadiuS Opublikowano 23 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2010 wyżej zamieściłem wykres z dzisiejszego hamowania. Trochę pracy z podciśnieniem dało efekt
Jarol Opublikowano 23 Czerwca 2010 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Jest spora poprawa Czy soft też był poprawiany czy tylko podcisnienie??
ArkadiuS Opublikowano 23 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2010 Jest spora poprawa Czy soft też był poprawiany czy tylko podcisnienie?? Soft bez zmian, tylko praca z podciśnieniem .
siemian Opublikowano 23 Czerwca 2010 Opublikowano 23 Czerwca 2010 kurcze, to chyba się skusze. A sa sie jakoś sprawdzic czy to podcisnienie jest dobre? czy trzeba ryzykować i wymieniac czesci
variocustoms Opublikowano 23 Czerwca 2010 Opublikowano 23 Czerwca 2010 ale i tak byś przegrał z moją ciężarówką
ArkadiuS Opublikowano 24 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2010 kurcze, to chyba się skusze. A sa sie jakoś sprawdzic czy to podcisnienie jest dobre? czy trzeba ryzykować i wymieniac czesci jest ryzyko jest zabawa . Na dzień dobry manometr i wężyki do sprawdzenia. Reszta potem.... ale i tak byś przegrał z moją ciężarówką ale musiałbyś założyć plandekę ps: ładnie się prezentuje
variocustoms Opublikowano 24 Czerwca 2010 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Mam plandekę Sorry za OT [br]Dopisany: 24 Czerwiec 2010, 12:08_________________________________________________ z tej perspektywy lepiej widać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się