rajder Opublikowano 24 Lipca 2007 Opublikowano 24 Lipca 2007 moje a4 jest zalany olejem shel helix mineralnym na tym oleju ma przejechane 35000 na jaki zmienic na pul syntetic czy ful syntetic
wiki Opublikowano 24 Lipca 2007 Opublikowano 24 Lipca 2007 na półsyntetyk delikatnie i to wystarczy, a później można spróbować full sytetic po 20 -30 tyś. km, w kazdym bądż razie stopniowo obserwując czy nic sie nie dzieje ale mysle że spoko przecież 35 tyś to nie tak duzo
Gość Murzyn Opublikowano 24 Lipca 2007 Opublikowano 24 Lipca 2007 motul clean - polecaja to przy wymianie z gorszego na lepszy dla TDI - juz o tym pisalem - wystarczylo poszukac :bicz3:
YATES Opublikowano 24 Lipca 2007 Opublikowano 24 Lipca 2007 Chyba sobie to kupię przy wymianie i przejdę wkońcu na pełny syntetyk Mobila z normą 505.01.
rtocki Opublikowano 25 Lipca 2007 Opublikowano 25 Lipca 2007 Dokładnie tak jak pisze Murzyn, zrobiłem ro samo tyle że preparatem Liqui Moly Motor Clean a potem olej LM Diesel Synthoil
YATES Opublikowano 25 Lipca 2007 Opublikowano 25 Lipca 2007 Dokładnie tak jak pisze Murzyn, zrobiłem ro samo tyle że preparatem Liqui Moly Motor Clean a potem olej LM Diesel Synthoil A na jakim wcześniej jeżdziłeś ?
rtocki Opublikowano 25 Lipca 2007 Opublikowano 25 Lipca 2007 Poprzedni właściciel minerał Castrol GTX, ja bym tak nie skrzywdził silnika. Szczegóły czytaj tu: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,14339.0.html A tu ten artykuł o olejach : http://zupload.com/download.php?file=getfile&filepath=50053
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się