Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Ciężko odpala na zimnym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

koledzy jak w temacie.....po wymianie rozrządu ciężko pali na zimnym silniku tj. zakręci ale z trudem łapie. Najpierw wskakuje na niskie obroty ok 500/600 po czym po chwili wskakuje na obroty robocze. Przypomina to odpalanie auta w zimie przy powiedzmy - 15stC. Kąt synchronizacji wynosi w grupie 004 wynosi -0,5.

Może ktoś miał podobny przypadek :mysli:

Opublikowano

Napisz jak było przed wymianą.Jeżeli przed wymianą rozrządu było ok. to wiesz co jest grane

Opublikowano

.......było ok :disgust:.

Podczas wymiany rozrząd był zablokowany, a jak pisałem kąt synchronizacji wałka jest -0,5 (co prawda tu są 2 wałki, ale 1szy jest zależny od 2go). Pewnie problem tkwi w tym elemencie, ale co jest grane?

Opublikowano

Blokady do rozrządu blokują wał i każde koło rozrządu osobno.Coś musiało zostać spaprane skoro przed wymianą było ok.Nie wiem jak to ma wyglądać na Vagu niech wypowiedzą się fachowcy od Vaga.

Opublikowano

to czekam, może ktoś napisze coś mądrego :disgust:

Opublikowano

jezeli rzeczywiscie sie zmienilo to lec na kontrole ustawienia rozrzadu.

byc moze skopany jest ktores kolo. rozrzad byl roboiny na blokadach czy rysowanych znaczkach?

Opublikowano

jezeli rzeczywiscie sie zmienilo to lec na kontrole ustawienia rozrzadu.

byc moze skopany jest ktores kolo. rozrzad byl roboiny na blokadach czy rysowanych znaczkach?

Rozumiem, że jechać na kontrole ustawienia rozrządu tam gdzie go robiłem? Przy wymianie mnie nie było, ale zakład twierdzi, że rozrząd robi na blokadach. :angry: Więc jak to teraz skontrolują?

Opublikowano

Stary, ewidentnie spaprali rozrząd skoro pali ci do d*py.

Nie umieją tego robić skoro tak się dzieje po wymianie.

Lepiej jedź gdzie indziej po spieprzą ci bardziej i będziesz miał uziemione auto.

Z mojego doświadczenia wiem, że jak mechanik za 1 razem nie zrobi dobrze to znaczy że

nie zrobi tego dobrze za 2. Widać że uczyli się na twoim aucie.

Opublikowano

Stary, ewidentnie spaprali rozrząd skoro pali ci do d*py.

Nie umieją tego robić skoro tak się dzieje po wymianie.

Lepiej jedź gdzie indziej po spieprzą ci bardziej i będziesz miał uziemione auto.

Z mojego doświadczenia wiem, że jak mechanik za 1 razem nie zrobi dobrze to znaczy że

nie zrobi tego dobrze za 2. Widać że uczyli się na twoim aucie.

niestety, ale na to wychodzi :kwasny:. Dziś tam jadę i robię dym.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...