ArkadiuS Opublikowano 6 Czerwca 2010 Opublikowano 6 Czerwca 2010 koledzy jak w temacie.....po wymianie rozrządu ciężko pali na zimnym silniku tj. zakręci ale z trudem łapie. Najpierw wskakuje na niskie obroty ok 500/600 po czym po chwili wskakuje na obroty robocze. Przypomina to odpalanie auta w zimie przy powiedzmy - 15stC. Kąt synchronizacji wynosi w grupie 004 wynosi -0,5. Może ktoś miał podobny przypadek
ALBINEK Opublikowano 6 Czerwca 2010 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Napisz jak było przed wymianą.Jeżeli przed wymianą rozrządu było ok. to wiesz co jest grane
ArkadiuS Opublikowano 6 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2010 .......było ok . Podczas wymiany rozrząd był zablokowany, a jak pisałem kąt synchronizacji wałka jest -0,5 (co prawda tu są 2 wałki, ale 1szy jest zależny od 2go). Pewnie problem tkwi w tym elemencie, ale co jest grane?
ALBINEK Opublikowano 6 Czerwca 2010 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Blokady do rozrządu blokują wał i każde koło rozrządu osobno.Coś musiało zostać spaprane skoro przed wymianą było ok.Nie wiem jak to ma wyglądać na Vagu niech wypowiedzą się fachowcy od Vaga.
ArkadiuS Opublikowano 6 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2010 to czekam, może ktoś napisze coś mądrego
Musashi Opublikowano 6 Czerwca 2010 Opublikowano 6 Czerwca 2010 jezeli rzeczywiscie sie zmienilo to lec na kontrole ustawienia rozrzadu. byc moze skopany jest ktores kolo. rozrzad byl roboiny na blokadach czy rysowanych znaczkach?
ArkadiuS Opublikowano 7 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2010 jezeli rzeczywiscie sie zmienilo to lec na kontrole ustawienia rozrzadu. byc moze skopany jest ktores kolo. rozrzad byl roboiny na blokadach czy rysowanych znaczkach? Rozumiem, że jechać na kontrole ustawienia rozrządu tam gdzie go robiłem? Przy wymianie mnie nie było, ale zakład twierdzi, że rozrząd robi na blokadach. Więc jak to teraz skontrolują?
rookie Opublikowano 7 Czerwca 2010 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Stary, ewidentnie spaprali rozrząd skoro pali ci do d*py. Nie umieją tego robić skoro tak się dzieje po wymianie. Lepiej jedź gdzie indziej po spieprzą ci bardziej i będziesz miał uziemione auto. Z mojego doświadczenia wiem, że jak mechanik za 1 razem nie zrobi dobrze to znaczy że nie zrobi tego dobrze za 2. Widać że uczyli się na twoim aucie.
ArkadiuS Opublikowano 7 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2010 Stary, ewidentnie spaprali rozrząd skoro pali ci do d*py. Nie umieją tego robić skoro tak się dzieje po wymianie. Lepiej jedź gdzie indziej po spieprzą ci bardziej i będziesz miał uziemione auto. Z mojego doświadczenia wiem, że jak mechanik za 1 razem nie zrobi dobrze to znaczy że nie zrobi tego dobrze za 2. Widać że uczyli się na twoim aucie. niestety, ale na to wychodzi . Dziś tam jadę i robię dym.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się