ALBINEK Opublikowano 6 Czerwca 2010 Opublikowano 6 Czerwca 2010 W szukajce nie znalazłem dlatego proszę o pomoc.Nie działają kierunkowskazy , wycieraczki i nadmuch szwankuje.Bezpieczniki sprawdzone.Awaryjne sprawne.Od czego zacząć ???
ALBINEK Opublikowano 10 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2010 Rozumiem żeby ją sprawdzić trzeba ją wymienić, czy jest inny sposób na sprawdzenie ?.[br]Dopisany: 06 Czerwiec 2010, 21:00_________________________________________________Doczytałem że może to być przekażnik o nr.370 tylko gdzie on się znajduje. pod kierownicą go nie znalazłem czyżby był na podszybiu?[br]Dopisany: 06 Czerwiec 2010, 22:33_________________________________________________Po dalszych poszukiwaniach również na innych forach doczytałem się że ten przekażnik może mieć numer 377 ale nadal nie wiem gdzie go szukać.[br]Dopisany: 08 Czerwiec 2010, 00:33_________________________________________________Przekażnik o nr. 370 znajduje się na podszybiu w obudowie ECU. Nr 377 jest pod kierownicą dostępny po zdjęciu osłony.To na tyle co udało mi się ustalić. Kostka stacyjki wymieniona , problem istnieje nadal.Wygląda to następująco.Wchodze do auta odpalam silnik i wszystko jest ok. do momentu kiedy wyłącze silnik . Po ponownym uruchomieniu nie działają wycieraczki,kierunkowskazy,wentylator nagrzewnicy.Po wyjęciu kluczyka i odczekaniu około 5 min. i ponownym odpaleniu znowu wszystko działa.Co mam dalej robić i gdzie szukać ,może ktoś ma jakieś pomysły ???
darkopolo Opublikowano 10 Czerwca 2010 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Posprawdzaj wszystkie przekaźniki(przez połączenia na krótko zacisku nr.30 z zaciskiem nr.87),numery zacisków są widoczne na przekaźniku po jego wyjęciu z obudowy.Ja miałem niemal identyczny przypadek w B5 i winę ponosił właśnie przekaźnik nr.370 jest to przekaźnik styku roboczego(jest oznaczony w obudowie literą X na czerwonym polu). A co do kostki nie trzeba jej wymieniać aby ją sprawdzić,wystarczy się do nie dostać i po przekręceniu kluczyka sprawdzić czy jest napięcie na zaciskach. Awaryjne będą działać,przekaźnik od nich jest wbudowany w włącznik.
ALBINEK Opublikowano 24 Lipca 2010 Autor Opublikowano 24 Lipca 2010 OK.dzięki za odpowiedż ,mi się już pomysły skończyły. Każda rada na wagę złota.[br]Dopisany: 11 Czerwiec 2010, 00:17_________________________________________________Nadal jestem w punkcie zerowym,połączyłem styki o nr.30 i 87 w przekażniku nr.370 ale nic to nie dało dalej jest tak samo .Czekam na następną podpowiedż ,sam już ręce rozkładam.[br]Dopisany: 15 Czerwiec 2010, 20:44_________________________________________________Minęło już trochę czasu ale problem został rozwiązany dopiero teraz.Będzie dla potomnych ,winę za to wszystko ponosił przekażnik o nr. 213.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się