agresiva Opublikowano 7 Czerwca 2010 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Witam, Od razu zaznaczam że jestem "zielony" jeśli chodzi o mechanikę samochodową, zwłaszcza AUDI bo jestem dopiero świeżo upieczonym właścicielem A4 AVANT 1.9TDI z 2004 roku, kupiony w polskim salonie. Ale do rzeczy - czeka mnie wymiana tarcz i klocków z przodu. Czy jest jakiś sposób na dokładne określenie zastosowanych tarcz (wymiarów) bez rozbierania koła? Chciałbym kupić odpowiednie tarcze i klocki przez interet (będzie taniej) i podjechać do jakiegoś mechanika na wymianę. Z góry dziękuje za pomoc. Daniel.
darkopolo Opublikowano 7 Czerwca 2010 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Podaj kolego nr.nadwozia(VIN) to zobaczymy.
antonio Opublikowano 7 Czerwca 2010 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Podaj kolego nr.nadwozia(VIN) to zobaczymy. w Etce już VIN nic Ci nie da
darkopolo Opublikowano 7 Czerwca 2010 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Podaj kolego nr.nadwozia(VIN) to zobaczymy. w Etce już VIN nic Ci nie da Dlaczego nie?
antonio Opublikowano 7 Czerwca 2010 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Podaj kolego nr.nadwozia(VIN) to zobaczymy. w Etce już VIN nic Ci nie da Dlaczego nie? to wejdź do Etki i wklep sobie swój VIN i zobacz czy odznacza Ci tylko te części które są w Twoim samochodzie zamontowane[br]Dopisany: 07 Czerwiec 2010, 13:48_________________________________________________ Witam, Od razu zaznaczam że jestem "zielony" jeśli chodzi o mechanikę samochodową, zwłaszcza AUDI bo jestem dopiero świeżo upieczonym właścicielem A4 AVANT 1.9TDI z 2004 roku, kupiony w polskim salonie. Ale do rzeczy - czeka mnie wymiana tarcz i klocków z przodu. Czy jest jakiś sposób na dokładne określenie zastosowanych tarcz (wymiarów) bez rozbierania koła? Chciałbym kupić odpowiednie tarcze i klocki przez interet (będzie taniej) i podjechać do jakiegoś mechanika na wymianę. Z góry dziękuje za pomoc. Daniel. prawdopodobnie masz tarcze 288x25mm
marewel Opublikowano 7 Czerwca 2010 Opublikowano 7 Czerwca 2010 100% masz 288 chyba ze ktos palce maczal.