mathrix Opublikowano 7 Czerwca 2010 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Witam. Mam taki oto problem. Samochód zachowuje się jak by miał dziury w mocy- ja przyśpieszam, a on zachowuje się jak bym ujmował gazu. VAG twierdzi że to przepływomierz 1 Fault Found: 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: 1010 1001 Wymieniłem przepływke na inną używaną (podobno 100% sprawna sprawdzana na KTSie) i problem nie znikł. Błąd wciąż wyskakuje. Być może istotny jest fakt, iż auto ma dość duży przebieg bo 340tys wg. ECU, wg. ODO oczywiście 170tys- trafił mi się sprzęcior- bierze 0,5L oleju na 1000km i znika w dziwnych okolicznościach płyn chłodniczy- silnik suchy. Czy może to być coś jeszcze oprócz przepływki?
admin20 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Opublikowano 8 Czerwca 2010 możesz mieć uszkodzoną uszczelkę pod głowicą jak Ci płyn zanika i dlatego go nie widać na zewnątrz. sprawdź poziom oleju jak weźmie płyn. a z tym brakiem mocy to mam podobnie tylko w silniku alz. ale podobne są to prawie silniki:)
mathrix Opublikowano 8 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2010 A jak włączysz klime to czujesz bardzo wyraźny brak mocy/zamulenie totalne?
salaj11 Opublikowano 12 Lipca 2010 Opublikowano 12 Lipca 2010 tak ja to czuje w 2,5 akn jak włacze klime to wół do 2000 obr. i później tez jest kiepsko natomiast wieczorem jak jest chłodniej i wyłacze klime to auto zapitala- co to moze byc?
domjenick Opublikowano 12 Lipca 2010 Opublikowano 12 Lipca 2010 Wymieniłem przepływke na inną używaną (podobno 100% sprawna sprawdzana na KTSie) i problem nie znikł. Błąd wciąż wyskakuje. więc może to wina okablowania przepływki
mathrix Opublikowano 22 Lipca 2010 Autor Opublikowano 22 Lipca 2010 A więc- oleju jednak nie bierze. Przez zepsuty FIS źle odczytywałem sygnały alarmowe które informowały mnie o czym innym. Najprawdopodobniej o zbyt niskim stanie płynu chłodniczego. Oleju miałem spory nadstan jak w końcu sprawdziłem na bagnecie po tych wszystkich dolewkach po 200ml. Teraz tylko pytanie gdzie może mi uciekać płyn, skoro silnik jest suchy... Kolejna sprawa, to czy błędy na przepływce i mulasta (wysoce ponadprzeciętnie mulasta) jazda z włączoną klimą mogą być spowodowane uszkodzeniem filtra węglowego oparów paliwa? Mam odłamany elektrozaworek na dole- lata sobie luźno.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się