ninja1 0 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Witam, po podpięciu do automatu (multitronic) VAG pokazuje mi błąd: 18149 - Clutch Pressure Adaptation Limit Reached P1741 - 000 - - - Intermittent Czy ktoś orientuje się może co ten błąd oznacza ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marbol 0 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 18149, P1741, 46E5, Adaptacja ciśnienia sprzęgła - limit adaptacji osiągnięty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ninja1 0 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Tłumaczenie znalazłem , chodziło mi raczej co to oznacza w praktyce ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Jeśli dobrze pamiętam to 18149 jest związane z przekroczeniem dopuszczalnej maksymalnej temperatury roboczej skrzyni czyli 140 stopni. FIS nie pokazywał Ci czasem trybu awaryjnego skrzyni (mrugające, podświetlone wszystkie biegi na wyświetlaczu). Zapnij VAG-a, pojeździj trochę i zobacz co wskazuje czujnik temperatury w MVB10. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ninja1 0 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Tak pokazało mi tryb awaryjny. I czuje też, że skrzynia zachwouje się troche inaczej po dłuższej jezdzie co by odpowiadało przekroczonej temperaturze roboczej. Z czym jest związane przekraczanie temperatury roboczej ? Mam się kontaktować ze specjalistą od multi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Wrzuć info o które prosiłem na gg - może MVB pokażą co się dzieje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mwasiu 0 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 Panowie przyłączam się do wątku. Dziś po standardowej jeździe do pracy skrzynia zaczęła wariować. To znaczy dziwnie zmieniała biegi a FIS zaczął podświetlać wszystkie biegi i migał. Po zwolnieniu sytuacja się uspokoiła. Podpiąłem VAGa. Skrzynia nie rzuciła żadnych błędów. Co o tym sądzicie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uris 0 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 Co oznacza że dziwnie zmieniał biegi na FIS ?? Mruganie oznacza że skrzynia przeszła w tryb awaryjny ,może to być spowodowane uszkodzeniem sterownika lub skrzyni .Kiedy była wymieniany olej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 Jeśli na FIS pojawił się tryb awaryjny - nie ma bata, coś musiało się zapisać w sterowniku. Na pewno dobrze sprawdziłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ninja1 0 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 Zrobilem test tylko ze temperatura byla nizsza niz 70 . Daj znac czy powtorzyc gdyby wyniki byly niemiarodajne. Jeżeli chodzi o pełzanie to osiąga tak mniej więcej ok. 6 km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uris 0 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 Adaptacja wyskoczyła . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ninja1 0 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 Czyli mam przeprowadzić adaptację zgodnie z encyklopedia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uris 0 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 Od adaptacji można zacząć lecz ten błąd wskazuję że coś innego jest na rzeczy ,wysoka temperatura może wskazywać na uszkodzony czujnik ewentualnie na zły obieg oleju w skrzyni ( to są tylko moje dywagacje ) .Czy auto ci szarpało ? kiedy wymieniałeś olej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 57 stopni to za mało - ADP wskakuje przy 60-paru stopniach (czasem nawet dopiero przy 70-ciu). Musisz rozgrzać skrzynię jeszcze bardziej. Pomiary wykonaj najlepiej po jakiejść trasie. Przy tej temperaturze zdecydowanie za wcześnie aby mówić, że adaptacja wyskoczyła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ninja1 0 Opublikowano 11 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 Ok, to jak tylko uda mi się zrobić testy przy wyższej temperaturze to wrzucę wyniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mwasiu 0 Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 u mnie jak napisałem w wątku temp = 81 stopni a olej wymieniany 3 tys. temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ninja1 0 Opublikowano 11 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 Wyniki z dzisiaj przy temp. 78 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 Wyskoczyła adaptacja wstecznego - zrób nową, nie musisz wykonywać procedury na przód, jedziesz tylko do tyłu, hamulec i znów to samo (aż wskoczy - oczywiście całośc robisz przy osiągniętej temperaturze roboczej). Pomiary prądu nieciekawe - wygląda to tak jakby coś nie tak było z wałkiem wejściowym. Poza tym popierdzieliłeś MVB - miało być 65 a nie 63 Zrób jeszcze raz... Pokaż jeszcze jaki masz numer sterownika i jaka wersja softu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ninja1 0 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Dopiero teraz udało mi się zebrać i tak wygląda po adaptacji. (bloki 10, 11, 12, 65 oraz numer sterownika i wersja oprogramowania) Prędkość pełzania ok 6km/h. Po rozgrzaniu czuje lekkie szarpanie podczas ruszania i dohamowywania(przy bardzo niskich prędkościach). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Sterownik dla 7 lamel, ostatnia wersja softu - tu jest dobrze. MVB 65 wskazuje na to, że wcześniej miały miejsce interwencje zaworu bezpieczeństwa (coś nie halo w układzie hydraulicznym) ale w ostatnim czasie żadnych płukań bloku nie było (MVB65/2=0). Martwi mnie tylko mała różnica w prądzie na MVB12/1-2 - ELSA mówi, że różnica mniejsza niż 65mA sugeruje uszkodzenie wałka wejściowego... To tylko domysły, powinien to sprawdzić specjalista. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się