Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 APT] Problem z wymianą łożyska


Wojtek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie. Dzisiaj wziąłem się za wymianę łożyska przedniego w A4 avant rok 97. Wcześniej miałem Audi 80, które to nie posiadało ABS. Podczas wymiany natrafiłem na przymocowany przewód w okolicy tarczy. Doszedłem do wniosku, że trzeba go zdemontować. zacząłem klupać młotkiem kręcić nim w różne strony i nic - nie wyszedł. Wzwiązku z utrzejszym wyjazdem na urlop stwierdziłem, że podaruję sobie i poskładam go spowrotem. Przy wyjeździe z garażu zapalił mi się wkrzyknik i ABS. jutro jadę przed wyjazdem idę go przeskanować WW tool-em. Szukałem na forum ale nie mogę spotkać nic. Piszą że może zła odległość ale tak naprawdę co mam teraz zrobić dobić go bardziej. Nie wiem proszę o pomoc. Pozdrawiam wszystkich Wojtek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewod odczepia sie wyjmujac gumke z nadwoaiza,a pod gumka jest kostka.Wiec nie wiem po co uzywales mlotka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli u góry jest dziura zaślepiona gumką i ją powinno się wyjąć a następnie rozłączyć tą kostke dobrze rozumiem?. A co z tym ABS -em czy mogłem go zruszyć i co teraz zrobić. Pozdrawiam i dziękuje Wojtek.[br]Dopisany: 27 Lipiec 2007, 05:30 _________________________________________________Proszę mi jeszcze powiedzieć w jaki sposób zdemontować ten czujnik przy wahaczu gdyż próbowałem kręcić na boki, pukać i nic. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez tak mialem zwrotnice bierze sie razem z czujnikiem i wymienia sie łożysko. Skoro ci swieci abs to znaczy ze uwaliłeś ten czujnik. Nic juz z nim nie zrobisz to bardzo delikatne uzadzenie. Musisz kupic nowy albo uzywany ale dobry. Jak kupisz i podłączysz czujnik to lampka abs sama powinna zgasnac przynajmniej u mnie tak bylo.

A ten uszkodzony to teraz mozesz na hamca wyciagnac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki serdecznie krg1. Właśnie wracam z garażu okropnie się napracowałem metodą prób i błędów aby ten czujnik zgasł. Od niedawna posługuję się vagiem i myślałem, że straciło się łącze między czujnikiem a komputerem. Instrukcję Vaga mam po angielsku a z tym nie do końca dobrze. Myśałem, że trzeba odczytać numer sterownika i poprostu go zaadaptować ale niestety lipa. Jestem cienki bolek bez większych informacji. Proszę powiedzcie jak zdemontować ten czujnik, czy on ma gwint i czy naprawdę wystarczy go podłązyć, a wszystko będzie dobrze. Pozdrawiam wszystkich klubowiczów Wojtek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez zanim sie o tym dowiedziałem jeden czujnik wykonczyłem. Tak przedmówca napisal czujnik jest na wcisk. Jak wymatujesz zwrotnice to potem juz sie z tym czujnikiem uporasz jakos a drugiego najlepiej nie ruszac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że zapaliła się kontrolka wcale nie musi oznaczać że czujnik padł. Wysuń czujnik poczyść i spróbuj może jest dobry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak ty zamierzasz to sprawdzić - przecież koło musi się kręcić a czujnik daje impulsy ale niewiem o jakich wartościach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś byłem u mechanika. Rozebraliśmy czujnik ABS - okazuje się, że jest to zwykły cieniutki nawinięty drucik z magnesem. Sprawdził w jakiś swoich książkach i stwierdził, że powinien on mieć odpowiednią oporność w danym przedziale. Nie pisze dokładnie gdyż może zawierać się w odpowiednim przedziale w zależności od liczby zwojów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...