Ciepły Opublikowano 11 Czerwca 2010 Opublikowano 11 Czerwca 2010 Blue Luciferek Rok produkcji: 1999 listopad(wersja 2000) Silnik: 1.8 tubro ANB Przebieg: 155 000 km (udokumentowany) Skrzynia: 5 biegów (manual) Kraj pochodzenia: Niemcy Kolor: Blue Santorin WYPOSAŻENIE Xenon Ori + spryskiwacze Samoregulacja elektryczna świateł Kierownica S Fotele kubełkowe (bez skóry) elektryczne pompowanie lędźwi 8 poduszek powietrznych Scyzoryk Pół fis Szału ni ma
Buba Opublikowano 11 Czerwca 2010 Opublikowano 11 Czerwca 2010 i skoro masz AEB to czemu w profilu masz RS4 z silnikiem z eSy
Pucek Opublikowano 11 Czerwca 2010 Opublikowano 11 Czerwca 2010 aaaa i następna sprawa, nie było AEB w 99 roku
Ciepły Opublikowano 11 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2010 brak fot 5...4...3...2...1... Napisałem że siedzę w pracy i nie mam fotek ale mam czas żeby w końcu wystukać wątek i skoro masz AEB to czemu w profilu masz RS4 z silnikiem z eSy Zmieniłem już u mnie pokazuje tak jak powinno być hm... aaaa i następna sprawa, nie było AEB w 99 roku Napisałem że autko zostało wyprodukowane na rynek USA ma np. dwie sondy.
Pucek Opublikowano 11 Czerwca 2010 Opublikowano 11 Czerwca 2010 w AEB tym bardziej nie było dwóch sond :gwizdanie: zobacz prawidłowe oznaczenie, pewnie masz silnik typu AWT, ANB itd
A-rek Opublikowano 11 Czerwca 2010 Opublikowano 11 Czerwca 2010 a ja sie "uczepie" tego :> na poczatku napisales: Nie jestem fanem wiejskiego tuningu także auto chce zrobić w stylu audi ładnie, schludnie i potrzebną dla audi klasą. a nizej czytam: Sprężyny -60 mm (Żółte już mam) nie doczytalem nic o zmianie amorkow wiec jedno przeczy drugiemu poniewaz sama zmiana sprezyn z takim obnizeniem to czysty wiejski tuning :gwizdanie:
Ciepły Opublikowano 11 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2010 w AEB tym bardziej nie było dwóch sond :gwizdanie: zobacz prawidłowe oznaczenie, pewnie masz silnik typu AWT, ANB itd A widzisz i tu się mylisz Nawet w ETCE po wpisaniu mojego Vinu pokazuje tylko na rynek USA też początkowo mnie to zdziwiło ale okazuję się że tak własnie jest [br]Dopisany: 11 Czerwiec 2010, 09:51_________________________________________________ a ja sie "uczepie" tego :> na poczatku napisales: Nie jestem fanem wiejskiego tuningu także auto chce zrobić w stylu audi ładnie, schludnie i potrzebną dla audi klasą. a nizej czytam: Sprężyny -60 mm (Żółte już mam) nie doczytalem nic o zmianie amorkow wiec jedno przeczy drugiemu poniewaz sama zmiana sprezyn z takim obnizeniem to czysty wiejski tuning :gwizdanie: Czekam na przesyłkę z gwintem będzie dopiero za dwa miesiące więc postanowiłem założyć sprężyny na razie. Nie do końca myślę że to wiejski tuning ale interpretuj to jak chcesz ...
Ciepły Opublikowano 11 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2010 Zgadza się Jednak Panowie trzeba się podszkolić z tematyki silników i osprzętu
Pucek Opublikowano 11 Czerwca 2010 Opublikowano 11 Czerwca 2010 Zgadza się Jednak Panowie trzeba się podszkolić z tematyki silników i osprzętu eeee tam, wersjami USA nigdy się nie interesowałem, tak więc mój błąd
Ciepły Opublikowano 11 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2010 Dobrze że potrafisz się przyznać do swojego błędu hehe [br]Dopisany: 11 Czerwiec 2010, 10:04_________________________________________________Ps. Usunę druga sondę i będzie EU
topor Opublikowano 11 Czerwca 2010 Opublikowano 11 Czerwca 2010 -Usunięcie katalizatora Po programie... nie lepiej przed?
Ciepły Opublikowano 11 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2010 Właśnie też tak myślałem ale spece od 1.8 turbo stwierdzili że lepiej po
moskal Opublikowano 11 Czerwca 2010 Opublikowano 11 Czerwca 2010 Właśnie też tak myślałem ale spece od 1.8 turbo stwierdzili że lepiej po Są tu 3 osoby na forum ogarniajace AEB w mistrzowski sposób : Poziek , Gregory , Nosb. który z nich to powiedział ???
A-rek Opublikowano 11 Czerwca 2010 Opublikowano 11 Czerwca 2010 ale moze chodzi o szpecow nie z forum :gwizdanie:
Buba Opublikowano 11 Czerwca 2010 Opublikowano 11 Czerwca 2010 Właśnie też tak myślałem ale spece od 1.8 turbo stwierdzili że lepiej po najlepiej usun kata przed, zostaw jedna sonde i jak bedziesz soft robil to niech ci wylacza odczyt drugiej albo zostaw druga ale "na dystansie"[br]Dopisany: 11 Czerwiec 2010, 16:34_________________________________________________ Właśnie też tak myślałem ale spece od 1.8 turbo stwierdzili że lepiej po Są tu 3 osoby na forum ogarniajace AEB w mistrzowski sposób : Poziek , Gregory , Nosb moskal
Ciepły Opublikowano 11 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2010 Wszyscy mistrzowie a tylko buba wiedział że występowały silniki na rynek US i są dwie sondy Uczepiliście się tych modów przed po itd a ja napisałem na oko ciężko przewidzieć dokładny termin zmian bo ciężko z czasem :gwizdanie: Ale dzięki za rade odnośnie kata
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się