malcolm25 Opublikowano 28 Lipca 2007 Opublikowano 28 Lipca 2007 Jakie beda oznaki kiedy turbina bedzie zakanczac swoj zywot i czy po jej padnieciu auto przestanie wogle jezdzic czy poprostu straci moc np. o polowe. Drugie pytanko, czy glosniej klekoczacy silnik to oznaka przesuniecia pompy (tak mowili mechanicy) i czy mozna ja tak ustawic zeby mniej palil i jednoczesnie mial mniej mocy? To nikt nie wie czy znowu temat byl a ja jelop nie potrafie korzystac z opcji szukaj???
berciu Opublikowano 30 Lipca 2007 Opublikowano 30 Lipca 2007 Po padnięciu turbiny samochód będzie dalej jeździł, będzie słaby, trzeba się podpiąć pod VAG`a i tam wszystko widać jaka wydajność, pompę można przestawić żeby mniej palił i miał mniej mocy, ale w takim przypadku to kup sobie 1.9 a nie 2.5
malcolm25 Opublikowano 30 Lipca 2007 Autor Opublikowano 30 Lipca 2007 Po padnięciu turbiny samochód będzie dalej jeździł, będzie słaby, trzeba się podpiąć pod VAG`a i tam wszystko widać jaka wydajność, pompę można przestawić żeby mniej palił i miał mniej mocy, ale w takim przypadku to kup sobie 1.9 a nie 2.5 Zadajac pytanie czy mozna wcale nie mialem na mysli ze che Pytalem bo z tego co widze ma mniej mocy niz mial i jednoczesnie mniej pali. W takim razie pewnie przestawili mi pompke Jak wroce to ich pozabijam
meszrum Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Opublikowano 8 Sierpnia 2007 paradoksalnie kończąca się turbina [mówimy o Garrett'cie 20ce] będzie generować zbyt duże ciśnienie wobec wymaganego, co prowadzić będzie do permanentnych notlaufów. brak dostatecznego ciśnienia doładowania oznacza w 99% uszkodzenia osprzętu innego, aniżeli sama turbina.
KrzyHo Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Witam Początkiem "padania" turbiny są wycieki (spocenia) oleju na łączeniach rur z IC, auta ma mniejszą moc, dymi na czarno (chociaż to nie zawsze jest oznaka uszkodzenia turbiny), dość duże ubytki oleju w silniku. Najlepiej jest to sprawdzić VAG-iem tak jak mówił berciu i zrobić logi, wtedy będzie wiadomo jaki jest stan turbiny. Mogą się zapiec kierownicy od zmiennej geometrii łopatek, wtedy turbina będzie dawała za duże ciśnienie i wtedy też auto traci moc. Przyczyn jest wiele, dlatego trzeba dbać o "dmuchawki" w naszych autkach. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się