sokram Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Czesc, Ostatnio zaczal mi drzec wydech na wolnych obrotach, plecionka wyglada OK, wiec wymienilem na czuja poduszki obie pod silnikiem. Jak sie okazalo byly juz stare i popekane. Lecz dalej na wolnych obrotach mam drgania silnika, wydech lekko drży. Nie chce mi sie wierzyc ze to plecionka bo mi silnik niezle sie telepie pod maska i sadze ze to cos z nim nie tak...Prosze spojrzcie na logi i powiedzcie co moze byc nie tak: BS: http://vaglog.rtnet.pl/sokram_14934.html http://vaglog.rtnet.pl/sokram_14935.html http://vaglog.rtnet.pl/sokram_14936.html Logi statyczne: http://vaglog.rtnet.pl/sokram_14937.html http://vaglog.rtnet.pl/sokram_14938.html http://vaglog.rtnet.pl/sokram_14939.html Jakby bylo mało to pokazuje sie caly czas blad: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 038 906 012 AH Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000AG 2827 Software Coding: 00001 Work Shop Code: WSC 06435 1 Fault Found: 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-00 - - Oto dzisiejsze logi dynamiczne: Takie wyników wyszly mi identycznie 3 razy.. http://img20.imageshack.us/img20/5041/49296633.jpg http://img20.imageshack.us/img20/7509/97085238.jpg Prosze o pomoc w diagnozie traktora... Sokram
vauxhall95 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 No faktycznie diagnoza traktora,wogole jezdzi ten samochod.Dziura na piesc musi byc.Prawie 0 doladowania.Kat wtrysku za pozny,dawka za mala.Egr nieczynny pewnie zaslepiony.To jest Automat?? jak nie to jeszcze za wolne obroty
sokram Opublikowano 14 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2010 To jest automat, obroty sa OK wg moich informacji. Auto idzie do max 120 km/h tragedia...Egr wczesniej działal.
przemik Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 sprawdz uklad podcisnienia... na początek... i zamiesc czytelnie logi...
sokram Opublikowano 14 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2010 Czytelne logi dynamiczne dodane w linkach do jpg(pod obrazkami). Czy kat wtrysku i inne parametry wtrysku sa do poprawy? Sokram
spanky Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 szukaj dziury w dolocie badz nieszczelnosci w podcisnieniach N75/EGR nic w logach nie wskazuje na drgania ... sprawdz zawieszenie wydechu/plecionke ...
vauxhall95 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Opublikowano 15 Czerwca 2010 tak kat,dawka do poprawy,To EGR na maxa zasyfiony lub zaslepiony
sokram Opublikowano 15 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2010 Czesc, To jaki kat wtrysku/dawke mam i jaka powinna byc prawidlowa wartosc dla silnika z ASB? Egr jeszcze dwa tygodnie temu chodzil poprawnie, auto nie dymi, malo jezdzi... Sokram
spanky Opublikowano 15 Czerwca 2010 Opublikowano 15 Czerwca 2010 dawke sobie ustaw wmiedzy 3-4 a kat wtrysku w granicach 60 ... skoro EGR nie zyje to bym szukal nieszczelnosci w podcisnieniach od EGR ... stad tez braki w mocy
sokram Opublikowano 16 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2010 CZesc Dawke paliwa da sie zwiekszyc Vagiem?Jaka ja mam dawke paliwa obecnie, gdzie mam szukac jej wartosci? Kat wtrysku jaki mam w aucie i czy to tez zmienie w vagu? Nie wiem jaka jest przyczyna braku mocy, moze przeplywka padla bo juz byla raz czyszczona, moze to egr sie zasyfil bo go nigdy nie czyscilem. Narazie mam sprawdzic przewody?A np grucha turbiny nie moze byc powodem takich objawow pracy silnika? Sokram[br]Dopisany: 15 Czerwiec 2010, 10:33_________________________________________________Czesc, Dzis posprawdzalem auto. Jeden wezyk sie odczepil z tylu silnika od takiego trójnika i wszystko powrocilo do normy. Kat wtrysku narazie nie mam podregulowany bo to chyba powinien zrobic mechanior, za pomoca vaga tego nie zrobie. Dzis probowalem sobie zmniejszyc dawke paliwa na vagu. Zmienialem wartosci i testowalem na silniku ale zakres uzyskanych wynikow byl od 4,8 do 7,6. Zalecane mialem 3 do 4 i tego jakos nie dalo sie wymoc na silniku, nie wiem czemu...?????!!!Dolna granica jak udalo sie uzyskac to 4,6-4,8 jednostki. Zostawilem wiec wartosc jaka byla ori zapisana w vagu. Czemu nie moge ustawic sobie porzadanej dawki? Dzieki za wczesniej udzielone odpowiedzi! :> Sokram
spanky Opublikowano 17 Czerwca 2010 Opublikowano 17 Czerwca 2010 zakres nastawnika sie skoczyl .. chcesz miec mniej musisz "dygnac" nastawnik mechanicznie ... zostaw te 4,6-4,8 ... tez bedzie dobrze ...
vauxhall95 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Ale jezeli chcesz miec lepsza moc to zwiekszyc mozna nie jest to duzo roboty,10minut
sokram Opublikowano 18 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2010 Czesc, Vauxhall95, jesli zmiana dawki to jest 10 minut roboty z nastawnikiem/pompa to prosze wytlumacz mi jak mam to zrobic? Mam nadzieje, ze nie trzeba rozkrecac tyle srub co przy regulacji kata wtrysku... Sokram
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się