Skocz do zawartości
Szczęśliwego Nowego Roku🥂🎇 ​
IGNOROWANY

[B5 AVG] Drgania silnika na wolnych obrotach i nowy problem...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc,

Ostatnio zaczal mi drzec wydech na wolnych obrotach, plecionka wyglada OK, wiec wymienilem na czuja poduszki obie pod silnikiem. Jak sie okazalo byly juz stare i popekane. Lecz dalej na wolnych obrotach mam drgania silnika, wydech lekko drży. Nie chce mi sie wierzyc ze to plecionka bo mi silnik niezle sie telepie pod maska i sadze ze to cos z nim nie tak...Prosze spojrzcie na logi i powiedzcie co moze byc nie tak:

BS:

http://vaglog.rtnet.pl/sokram_14934.html

http://vaglog.rtnet.pl/sokram_14935.html

http://vaglog.rtnet.pl/sokram_14936.html

Logi statyczne:

http://vaglog.rtnet.pl/sokram_14937.html

http://vaglog.rtnet.pl/sokram_14938.html

http://vaglog.rtnet.pl/sokram_14939.html

Jakby bylo mało to pokazuje sie caly czas blad:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 038 906 012 AH

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000AG 2827

Software Coding: 00001

Work Shop Code: WSC 06435

1 Fault Found:

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

P1556 - 35-00 - -

Oto dzisiejsze logi dynamiczne:

72928115.jpg

Takie wyników wyszly mi identycznie 3 razy..

http://img20.imageshack.us/img20/5041/49296633.jpg

94097235.jpg

http://img20.imageshack.us/img20/7509/97085238.jpg

Prosze o pomoc w diagnozie traktora...

Sokram

Opublikowano

No faktycznie diagnoza traktora,wogole jezdzi ten samochod.Dziura na piesc musi byc.Prawie 0 doladowania.Kat wtrysku za pozny,dawka za mala.Egr nieczynny pewnie zaslepiony.To jest Automat?? jak nie to jeszcze za wolne obroty

Opublikowano

To jest automat, obroty sa OK wg moich informacji. Auto idzie do max 120 km/h tragedia...Egr wczesniej działal.

Opublikowano

sprawdz uklad podcisnienia... na początek... i zamiesc czytelnie logi...

Opublikowano

Czytelne logi dynamiczne dodane w linkach do jpg(pod obrazkami).

Czy kat wtrysku i inne parametry wtrysku sa do poprawy?

Sokram

Opublikowano

szukaj dziury w dolocie badz nieszczelnosci w podcisnieniach N75/EGR

nic w logach nie wskazuje na drgania ...

sprawdz zawieszenie wydechu/plecionke ...

Opublikowano

tak kat,dawka do poprawy,To EGR na maxa zasyfiony lub zaslepiony

Opublikowano

Czesc,

To jaki kat wtrysku/dawke mam i jaka powinna byc prawidlowa wartosc dla silnika z ASB?

Egr jeszcze dwa tygodnie temu chodzil poprawnie, auto nie dymi, malo jezdzi...

Sokram

Opublikowano

dawke sobie ustaw wmiedzy 3-4 a kat wtrysku w granicach 60 ...

skoro EGR nie zyje to bym szukal nieszczelnosci w podcisnieniach od EGR ... stad tez braki w mocy

Opublikowano

CZesc

Dawke paliwa da sie zwiekszyc Vagiem?Jaka ja mam dawke paliwa obecnie, gdzie mam szukac jej wartosci?

Kat wtrysku jaki mam w aucie i czy to tez zmienie w vagu?

Nie wiem jaka jest przyczyna braku mocy, moze przeplywka padla bo juz byla raz czyszczona, moze to egr sie zasyfil bo go nigdy nie czyscilem. Narazie mam sprawdzic przewody?A np grucha turbiny nie moze byc powodem takich objawow pracy silnika?

Sokram[br]Dopisany: 15 Czerwiec 2010, 10:33_________________________________________________Czesc,

Dzis posprawdzalem auto. Jeden wezyk sie odczepil z tylu silnika od takiego trójnika i wszystko powrocilo do normy.

Kat wtrysku narazie nie mam podregulowany bo to chyba powinien zrobic mechanior, za pomoca vaga tego nie zrobie.

Dzis probowalem sobie zmniejszyc dawke paliwa na vagu. Zmienialem wartosci i testowalem na silniku ale zakres uzyskanych wynikow byl od 4,8 do 7,6.

Zalecane mialem 3 do 4 i tego jakos nie dalo sie wymoc na silniku, nie wiem czemu...?????!!!Dolna granica jak udalo sie uzyskac to 4,6-4,8 jednostki.

Zostawilem wiec wartosc jaka byla ori zapisana w vagu. Czemu nie moge ustawic sobie porzadanej dawki?

Dzieki za wczesniej udzielone odpowiedzi! :>

Sokram

Opublikowano

zakres nastawnika sie skoczyl .. chcesz miec mniej musisz "dygnac" nastawnik mechanicznie ... zostaw te 4,6-4,8 ... tez bedzie dobrze ...

Opublikowano

Ale jezeli chcesz miec lepsza moc to zwiekszyc mozna nie jest to duzo roboty,10minut

Opublikowano

Czesc,

Vauxhall95, jesli zmiana dawki to jest 10 minut roboty z nastawnikiem/pompa to prosze wytlumacz mi jak mam to zrobic?

Mam nadzieje, ze nie trzeba rozkrecac tyle srub co przy regulacji kata wtrysku...

Sokram

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...