Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG] Problem z wycieraczkami


andriu23

Rekomendowane odpowiedzi

problem polega na tym, że wycieraczki mają tylko wolny, przełączanie na szybszy bieg nie daje rezultatu. Proszę o podpowiedź jak ktoś miał podobny przypadek!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem polega na tym, że wycieraczki mają tylko wolny, przełączanie na szybszy bieg nie daje rezultatu. Proszę o podpowiedź jak ktoś miał podobny przypadek!!!!

Miałem to samo :wallbash:

Rozbieraj mechanizm wycieraczek, wyczyść tuleje i sworznie, nasmaruj dobrym smarem.

Będzie ok :cool1:

Pozdrawiam :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panowie!!! Rozebrałem, wyczyściłem, nasmarowałem i jest git majonez :good: , lewa wycieraczka prawie zatarta była!!! Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podpytam ja również

otóż mój problem jest podobny, na każdym biegu wycieraczki działają tak samo czyli wolno. Jeżeli mam coś rozebrać i przesmarować to co dokładnie? Wystarczy zdjęć ramiona z wieloklinie czy mam rozbierać cały mechanizm na podszybiu?

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba rozebrać i przesmarować układ dźwigien wycieraczek,zaciera się w tulejach,ja dałem białego smaru i drugi rok jest git

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to zależy w jakim stanie są trzpienie, u mnie jeden był praktycznie zapieczony na amen, spikanie różnymi szpecyfikami pomagalo na dzień dwa, a po deszczy to samo a nawet gorzej, rozebrałem, wyczyściłem papierkiem wszystko, nowy smar, oring i jak nowe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odrdzewiacz 2-5 razy w ciągu dnia potem olej 2 razy :hi: i nie trza nic rozbierać :decayed:

a po miesiącu będzie to samo, u mnie był zjechany oring i się woda dostawała, jak się rozbierze wyczyści przesmaruję i w razie potrzeby wymieni oring, napewno dłużej pochodzi, a pracy to jest na niecałą godzinkę[br]Dopisany: 28 Czerwiec 2010, 11:31_________________________________________________

rozebrałem, wyczyściłem papierkiem wszystko, nowy smar, oring i jak nowe :)

:good: dokladnie jak piszesz, robisz i zapominasz na długi czas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra chłopaki a jeśli wycieraczki stają w różnych miejscach? Poza tym cykl również jak u was nie działa to co mam robić? Przeczyszczone jak powyżej dzięki temu w ogóle działają ale uruchamiają sięrazem z zapłonem i wyłączają się po jakimś czasie w różnych miejscach? W słoneczne dni wyciagam bezpiecznik jak na razie.

W sobote jeszcze raz rozbiorę mechanizm i popatrze, ale może ktoś z was miał podobny problem??? :mysli:

Wycieraczki w ogóle nie działały po przeczyszczeniu zaczeły działać ale według opisu powyżej

Jak sam nie dam rady zabieram się za elektryka.

Czyżby coś z przełącznikiem???

Sprawdzałem bezpieczniki i przekaźnik. :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra chłopaki a jeśli wycieraczki stają w różnych miejscach? Poza tym cykl również jak u was nie działa to co mam robić? Przeczyszczone jak powyżej dzięki temu w ogóle działają ale uruchamiają sięrazem z zapłonem i wyłączają się po jakimś czasie w różnych miejscach? W słoneczne dni wyciagam bezpiecznik jak na razie.

W sobote jeszcze raz rozbiorę mechanizm i popatrze, ale może ktoś z was miał podobny problem??? :mysli:

Wycieraczki w ogóle nie działały po przeczyszczeniu zaczeły działać ale według opisu powyżej

Jak sam nie dam rady zabieram się za elektryka.

Czyżby coś z przełącznikiem???

Sprawdzałem bezpieczniki i przekaźnik. :wallbash:

na moje oko wydaje mi sie że źle je poskładałeś ja też troche sie namęczyłem żeby to wszystko złożyć prawidłowo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem problem tego samego rodzaju wycieraczki chodziły cieżko a w pewnym momencie jak było gorąco na dworzu i zaczoł padac deszcz staneły na amen.z wielkim trudem rozebrałem mechanizm tak lewa strona była zapieczona :kwasny: przeczysciłem go nasmarowałem działają elegancko. Nowe mechanizmy kosztują na a.....o po 180zł ale mozna stary zregenerować. wyjąć ten mechnizm tez nie jest łatwo pod szybą nie ma za duzo miejsca po zdjeciu plastików pod szybą musialem odkrecic komputer i lekko go odchylic nie odlaczająć go od samochodu i jakos mi to wyszło potem tez sie poglowiłem jak to wlozyc z powrotem. ale teraz wycieraczki działaja super

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że problem często się pojawia i nie jest przypadkiem w AUDI przynajmniej w B5.

Już kilka samochodów widziałem z wycieraczkami stojącymi w połowie szyby.

Zabiorę się do tego dziś lub jutro. Dam znać o wynikach. Jak nie 12-ego wstępnie jestem umówiony z elektrykiem.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje się że nie tylko w b5 ale ogólnie a4,w mojej starej 80 tego problemu nie ma,nowe auta są robione na ilość :angry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w b6 to też jest problem bo wsporniki wycieraczek są aluminiowe a jak wiadomo aluminium sie utlenia wystarczy że zimering delikatnie popuści dostanie sie troche wody i juz jest po jakimś czasie problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co słyszałem to tosamo jest w seacie ibizie w oplu corsie. Czyli to nie tylko bolączka audi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...