Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Wzrasta temperatura po wyłączeniu silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ciezko mi powiedziec z tym ze ja wisko wymienialem na nowe!!!wiec wisko napewno mam dobre z tym ze nie wiem jak sprawdzic to o czym ty piszesz..skad wiesz kiedy Ci sie wlacza to wisko i od jakiej temp???

Opublikowano

Panowie tyle było o wisko, nawet w moim opisie profilu macie opisane jak działa wisko i przy jakiej temp.

Opublikowano

jak to sprawdzić :) na klimatroniku wrzucasz kanal 49 obserwujesz temperature i np ja bedziesz miał 94 stopnie to dodaj gazu tak do 2,5 tysiaca obrotów i usłyszysz przepływ powietrza dość głośny i trzymaj na tych obrotach az przestanie dmuchać i zrób pomiar czasu jak długo słyszałeś to dmuchanie :)

Ps Ratfik miej wiecej wiem jak powinno sie załaczac wisko itd poprostu chce porównac z innymi audikami. :hi:

Bo ja tez wymieniałem w zeszłym roku wisko ale tu uwaga to ze nowe to nie znaczy SPRAWNE bo ja kupiłem Behr za 450zł i pzysłali mi walnięte bo jakis idiota kurier przeworzaąc je do sklu nie zauwazył jak powinno leżec pudeł a tam jest napisane ktora strona do góry i przez to padało i musiałem reklamowc co trwało miesiac bo odesłali wisko do dojczów a tamci potwierdzili ze ejest padnięte. TAKZE TO ZE NOWE TO NIE ZNACZY ZE DOBRE ( KOLEGA ZA 3 RAZEM KUPIŁ NOWE I DOBRE:)

Opublikowano

ee.. mi też się utrzymuje w 90C, a jak sobię tam czasem skoczy to wiadomo, przy takich temp jak teraz są to raczej się zdarza. Silnik cały czas pracuje no to się grzeje.. jak się dłużej śmiga gdzieś. Takie moje zdanie. A 90*C to chyba temperatura wsam raz prawda ?? :hi:

Opublikowano

ja klimatronika nie mam i nie wiem jak to sprawdzic to wisko....a czy pracuje to tez tego nie slysze...dziala mmi tylko ono jak zapale auto i przez jakis czas jest sprezone na stale to wtedy to go slysze i to dobrze...pozniej jak osiagnie 90 to je trzyma i nie puszcza i nie ma znaczenia czy w korkach stoje czy smigam po trasie zawsze jest 90 ale jesli zagrzeje autko mocniej i zatrzymam sie wylacze silnik postoi z 5 minut i znow go zapale to wtedy juz mam temp ok 100 s.C ale to tez nie zawsze tak sie dzieje i szukam przyczyny...co to moze byc??

Opublikowano

ja klimatronika nie mam i nie wiem jak to sprawdzic to wisko....a czy pracuje to tez tego nie slysze...dziala mmi tylko ono jak zapale auto i przez jakis czas jest sprezone na stale to wtedy to go slysze i to dobrze...pozniej jak osiagnie 90 to je trzyma i nie puszcza i nie ma znaczenia czy w korkach stoje czy smigam po trasie zawsze jest 90 ale jesli zagrzeje autko mocniej i zatrzymam sie wylacze silnik postoi z 5 minut i znow go zapale to wtedy juz mam temp ok 100 s.C ale to tez nie zawsze tak sie dzieje i szukam przyczyny...co to moze byc??

Gdy u mnie wskaznik pokazuje np 95 stopni to na climatroniku jest juz 103 . Ja również szukam przyczyny i tak ja wczesniej pisłame maja mi sprawdzac w aso wisko 15 lipca mam tremin. a wracajac do działania wisko wiec jak u mnie wyskczy emp powyzje powiedzmy 95 stopni na lacie to słychac wisko i to mocno ale dosc krotko działa :wallbash: i schaladza do 94

Opublikowano

a ja tego wisko wogole nie slysze nawet gdy stoje w korku dlugo...nie wiem czemu..ale temp mi trzyma 90 stopni..a jakiej firmy masz to wisko??

Opublikowano

Chyba tak to jest, gdy wylaczasz silnik, pompa wody przestaje utrzymywac krazenie plynu chlodzacego w ukladzie, przez co temperatura troche wzrasta, a silnik zaczyna stygnac naturalnie.

Ale podkreslam, ze to moja teoria, prosze mnie poprawic jesli sie myle. :)

dokładnie tak jest!

Opublikowano

ale takie objawy jak wzrastajaca temp po wylaczeniu silnika nie jest normalna bo w innych samochodzach a mam ich 2 tak sie nie dzieje..szukam przyczyny i mysle ze kolega ktory jest umowiony w ASO cos powie po tej wizycie..ciezki przypadek z ta temperatura!! :wallbash:

Opublikowano

Witam .

Więc tak nagrzewanie autka po wylonczeniu uzasadnili ze ciecz odbiiera temp z oleju i poniewaz moj audki jest z 96 niema w nim tego systemu ze po wyciągnieciu kluczyka działa jeszce wentylator wspomagającay a w nowszych modelach tak jest ( mam jeszcze forda escorta z 99 i on walsnie po wylonczeniu jeszcze pracuje) skwitowali ze to normalne :) Zrobili moim audikie 100 km w korkach, i bez korkow itd z podlonczonym Vagiem i jednoczesnym odczytem z climatronika i wyszło ze klimatroik mnie oszukuje o 2 stopnie celcjusza czyli jak oni na vagu mieli 98 to u mnie bylo juz 100. Jazdy wyonywali przy temp zewn 34 stopni celc. Na koniec powiedzieli ze wszysto jest wporządku ze niemam sie czym martwic ze wszystko jest ok :) dla mnie to trozke dziwne ale pokazali mi jeszcze specyfikacje kliku silników v6 i one trzymały podobne temp no moze troszke mniejsze oraz powiedzieli ze płyn g12 wytrzyma nawet 120stopni wiec luzik. Podusmowując troszke mnie to wkurza ale na papier ze wsio ok mi dali POZDRAWIAM

Opublikowano

no to ciekawe co Ci powiedzieli...moim zdanie tak nie powinno sie dziac...mi to sie bardzo rzadko zdarza ale zdarza :mysli: przeciez taka temp. moze uszczelke wywalic...sam juz nie wiem..dodam ze ja mam zwykly plyn borygo..pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...