Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Prośba o ocenę błędów


seb-k

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Dopiero co kupiłem VAGa. Zrobiłem VAG-COMem autoscan w 3 A4-kach. Mam prośbę o ocenę błędów które odczytałem z 2 A4:

1:

Przed wyjazdem na urlop miałem dwa błędy:

16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal

P0321 - 35-00 - -

17733 - Knock-Control: Cylinder 1: Regulation Limit Exceeded

P1325 - 35-10 - - - Intermittent

Skasowałem je... 1100 kilometrów później mam kolejne błędy:

00561 - Mixture Adaptation

15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached

17736 - Knock-Control: Cylinder 4: Regulation Limit Exceeded

P1328 - 35-10 - - - Intermittent

W tym przypadku interesuje mnie tylko , czy powyższe kody błędów dotyczą poważnych usterek? Co może być ich przyczyną? Co się może stać jeżeli nic z tym nie zobię? W przypadku kodu 16705 - nigdzie nie znalazłem polsiego opisu tego kodu.

2:

01268 - Quantity Adjuster (N146)

19-10 - Lower Limit - Intermittent

oraz

Address 35 -------------------------------------------------------

Controller: 8LO 862 257 E

Component: ZV-Pumpe

Coding: 00000

Shop #: WSC 65535

16 Faults Found:

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)

35-00 - -

01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side

35-00 - -

01372 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Passenger Side or Rear

35-00 - -

01374 - Alarm triggered by Terminal 15

35-00 - -

01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring

35-00 - -

01369 - Alarm triggered by Hood Switch

35-00 - -

01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch

35-00 - -

01373 - Alarm triggered by Radio Ground Contact

35-00 - -

01389 - Tailgate Open Switch (F124)

29-00 - Short to Ground

22307 - Unknown Error Code

Unknown - 70-10 - Cylinder 3 - Intermittent

23331 - Unknown Error Code

Unknown - 02-00 - Signal Shorted to Ground

23587 - Unknown Error Code

Unknown - 106-10 - Unknown Error Elaboration - Intermittent

24099 - Unknown Error Code

Unknown - 39-00 - Output won't Switch or Short to Ground

23075 - Unknown Error Code

Unknown - 01-00 - Signal Shorted to B+

22819 - Unknown Error Code

Unknown - 01-10 - Signal Shorted to B+ - Intermittent

22563 - Unknown Error Code

Unknown - 38-10 - Output won't Switch or Short to B+ - Intermittent

Błędy dotyczące alarmu są proste w zrozumieniu. Interesuje mnie znaczenie błędu 1268 oraz kodów nieznanych - czy ktoś z Was miał z nimi do czynienia?[br]Dopisany: 30 Lipiec 2007, 00:37 _________________________________________________Skasowałem błędy dotyczące cylindrów i znów wyszły.... ponawiam zatem prośbę o opis tych błędów, przyczyny i następstwa. Co powinienem zrobić aby przestały wychodzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym przypadku interesuje mnie tylko , czy powyższe kody błędów dotyczą poważnych usterek? Co może być ich przyczyną? Co się może stać jeżeli nic z tym nie zobię? W przypadku kodu 16705 - nigdzie nie znalazłem polsiego opisu tego kodu.

no cóż, krytyczne te błędy nie są - ale warto to zrobić.

Błąd 16705 mówi o czujniku G28 (prędkość silnika), może jest jakiś niekontakt albo zabrudzenie.

Spróbuj najpierw może wylukać go i przejrzeć.

Gdzeiś już widziałem Twój problem (post), na AKP o tym pisałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal

P0321 - 35-00 - -

tj.Obwód wejścia prędkości silnika dla rozdzielacza /zapłonu - sygnał poza zakresem/wydajność

17733 - Knock-Control: Cylinder 1: Regulation Limit Exceeded

P1325 - 35-10 - - - Intermittent

tj.Cylinder #1 – limit kontroli uderzeniowej osiągnięty D

00561 - Mixture Adaptation

15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached

tj.Regulacja składu mieszanki

17736 - Knock-Control: Cylinder 4: Regulation Limit Exceeded

P1328 - 35-10 - - - Intermittent

tj.Cylinder #4 – limit kontroli uderzeniowej osiągnięty D

01268 - Quantity Adjuster (N146)

19-10 - Lower Limit - Intermittent

tj.Nastawnik dawki - N146

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)

35-00 - -

tj.włączenie przez pompę zamka centralnego

01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side

35-00 - -

tj.Załączenie alarmu przez czujnik otwarcia drzwi kierowcy

01389 - Tailgate Open Switch (F124)

29-00 - Short to Ground

tj.Włącznik otwarcia klapy bagażnika - F124 brak masy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maciekg - cóż, trudno na razie jest skasowany i nie wychodzi, jutro jadę na 2 tyg na urlop więc zobaczymy, może wyjdzie

nakonr,pre_pl - cóż poszperam, poszukam może do czegoś dojdę... (nic nigdzie o tym jeszcze nie pisałem :) ani na AKP)

Ciekawe jak z tymi cylindrami i spalaniem stukowym... jak sądzicie, poważne?

Co sądzicie o 01268?

ps. Dziękuję za ODP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...