Walker Opublikowano 30 Lipca 2007 Opublikowano 30 Lipca 2007 Mamy mały problem przy okazji rzeźbienia układu wydechowego - przy wchodzeniu na obroty pojawia się metaliczny brzdęk w środkowej części układu wydechowego... A teraz pytanie do ludzi co wywalali katy - czy zaobserwowaliście coś podobnego? Podejrzewamy, że problematyczne jest zbyt drastyczne przejście na Xpaipie z 2X2" na 2,5" - jakieś pomysły, doświadczenia w tym temacie? szybkie odp potrzebne
marewel Opublikowano 30 Lipca 2007 Opublikowano 30 Lipca 2007 Tak jak,ja mialem pustego kata to wlasnie tak brzmial.Najlepiej założyć strumienice ale nie luskowa lub rurke.
Walker Opublikowano 30 Lipca 2007 Autor Opublikowano 30 Lipca 2007 wymienione są siatki i puszczone rury 2", później wchodzi Xpipe z 2" na 2,5", później tłumik przelotowy środkowy i tłumik przelotowy końcowy. I brzęczy...
slaw72 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 nie wiem czy dobrze rozumiem , ale ja tak mialem przez " wyrabany " katalizator po wymianie jest spoko
adadur Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Jak zostawiłeś pusta puchę po kacie to tak może być - wstaw w niego rurkę.
Walker Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2007 może się to komuś przyda: układ wydechowy składa się z dwóch rurek 2" schodzących się do jednej 2,5". Dalej jest wstawiony przelotowy tłumik środkowy i końcowy. Docelowo dalej będzie rozbicie na 2 strony - ale to po wakacjach Łączenie dwóch rur 2" w 2,5" to X-pipe Brzęczenie udało się wyeliminować przez przesunięcie X-pipe o 30 cm w kierunku silnika w stosunku do oryginalnego łączenia rur i zrobienie X-pipa, który praktycznie "idealnie" przechodzi z 2" na 2,5".
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się