grigors 0 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Witam, mam problem z samochodem. Na zimny i na rozgrzanym silniku w okolicach 2000obr/min turbina zaczyna glosno szumiec, a dodatkowo zaczyna szarpac samochodem. Jendak gdy mocniej dodam gazu i powyzej 2000obr/min szum turbiny pozostaje, a drgania ustepuja. Orientuje sie ktos moze czego to moga byc objawy?? Czy to juz turbina pada?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zubi1990 0 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 szum czy tak bardziej gwizd bo jak tak to turbo ładuje a to że budą czepie to mogą być poduszki pod silnikiem wybite albo koło dwumasowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grigors 0 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 szum jakby "suszarka sie wlaczala". za to na postoju na luzie slychac normalny gwizd tak jak ze sprawnej turbiny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fethorus 0 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 to jest normalne i tak ma byc karzdy silnik ma takie miejsce w jakims przedziale ze poprostu niedomaga moje tez ma w tym porzedziale to samo a jak ktos ci pisze ze to kolo lub poduszka to niesluchaj bo szkoda pieniedzy takich tematow jest pelno ludzie wymieniaja massy placa po 3 tys i dalej to samo tak jak i poduszki [br]Dopisany: 20 Czerwiec 2010, 12:29_________________________________________________jak masz ten szum od czasu do czsu i potem niema na jakis czas to to ci sie czysci dpf 45% zapelnienia tak ma byc powinien nieraz byc slyszalne buczenie z wydechu[br]Dopisany: 20 Czerwiec 2010, 12:30_________________________________________________tutaj dla tych co niewiedza ze nie zawsze wypalanie dpfa jest poprzedzone wyswietleniem kontrolki w fisie http://img356.imageshack.us/i/dpfdd0.jpg/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seegi 0 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 BLB nie ma DPF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RS 2 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 BLB nie ma DPF Fabrycznie... Ale moze ktos mu dolozyl? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 to jest normalne i tak ma byc karzdy silnik ma takie miejsce w jakims przedziale ze poprostu niedomaga moje tez ma w tym porzedziale to samo a jak ktos ci pisze ze to kolo lub poduszka to niesluchaj bo szkoda pieniedzy takich tematow jest pelno ludzie wymieniaja massy placa po 3 tys i dalej to samo tak jak i poduszki Dopisany: 20 Czerwiec 2010, 12:29 -------------------------------------------------------------------------------- jak masz ten szum od czasu do czsu i potem niema na jakis czas to to ci sie czysci dpf 45% zapelnienia tak ma byc powinien nieraz byc slyszalne buczenie z wydechu Dopisany: 20 Czerwiec 2010, 12:30 -------------------------------------------------------------------------------- tutaj dla tych co niewiedza ze nie zawsze wypalanie dpfa jest poprzedzone wyswietleniem kontrolki w fisie http://img356.imageshack.us/i/dpfdd0.jpg/ glupoty piszesz i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fethorus 0 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 zamiast pisac ze ja pisze glupoty to napisz cos sesownego do tematu albo sie nieudzielaj a do tego problemu nic niezrobisz bo mam to samo i rok szukalem i jezdzilem po warsztatach tak ma byc i koniec zreszta niech sie inni wypowiedza nieznam nikogo kto nato poradzil cos ten silnik tak pracuje //a ty bys mu pewnie napisal wymien 2 massa ,,sprzeglo,.wtryski,,turbo..i co jeszcze cale auto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 zamiast pisac ze ja pisze glupoty to napisz cos sesownego do tematu albo sie nieudzielaj a do tego problemu nic niezrobisz bo mam to samo i rok szukalem i jezdzilem po warsztatach tak ma byc i koniec zreszta niech sie inni wypowiedza nieznam nikogo kto nato poradzil cos ten silnik tak pracuje //a ty bys mu pewnie napisal wymien 2 massa ,,sprzeglo,.wtryski,,turbo..i co jeszcze cale auto? kolego , nie pisz farmazonow ze jak ci zaczyna szarpac samochodem to jest to normalne i ten typ tak ma, zgadza sie ma tak , ale w przypadku drgan mniejszych lub wiekszych ale nic nie powinno przerywac i szarpac jesli cos szarpie to zanczy ze cos jest nie sprawne.Inna sprawa jest to ze przyczyn to moze byc co naj mniej z 3 albo i 5 ale jak nie jedziesz tym autem to nie wiesz doklednie o co mu chodzi i co to za szarpanie , nie maniej jedanak w tym przypadku najprawdopodobniej cos z paliwem czyli PD osoba sprawa jest ze w takim razie po ch...wych warsztatach jezdziles skoro mechanicy uwazaja ze tak ma byc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zimny Chirurg 2 0 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Witam A moze zamiast sie tak szarpac to moze by ktoś powiedziełkoledze by zrobił wszelkiego rodzaju logi i by było wiadomo ci się dzieje ze tak szarpie. Moze wtrysk, moze dwumas a moze ... . No własnie. Po logach przynajmnie sie wyeliminuje ew. wade silnika. pozdro ZC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fethorus 0 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 noto w takim razie poczekamy niech kolega napisze czy mu szarpie autem czy ma na mysli drgania czyli rezonans na aucie w tym przedziale obrotowym i dopiero bedziemy pisc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grigors 0 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 miedzy 1800obr/min a 2000obr/min zaczyna sie szarpanie (przod-tyl) przy dodawaniu gazu, jak go delikatnie odpuszcze to ustepuje. Dodatkowo z rury wydechowej wydobywaja sie czarne spaliny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zimny Chirurg 2 0 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 miedzy 1800obr/min a 2000obr/min zaczyna sie szarpanie (przod-tyl) przy dodawaniu gazu, jak go delikatnie odpuszcze to ustepuje. Dodatkowo z rury wydechowej wydobywaja sie czarne spaliny. No to logi dynam i stat i będzie wiadomo co mu jest ze szarpie. Tym bardziej ze piszesz ze wali wtedy dymem czarnym. Pozdro ZC[br]Dopisany: 21 Czerwiec 2010, 10:48_________________________________________________ noto w takim razie poczekamy niech kolega napisze czy mu szarpie autem czy ma na mysli drgania czyli rezonans na aucie w tym przedziale obrotowym i dopiero bedziemy pisc Kolega opisał juz w temacie ze ma szarpanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 miedzy 1800obr/min a 2000obr/min zaczyna sie szarpanie (przod-tyl) przy dodawaniu gazu, jak go delikatnie odpuszcze to ustepuje. Dodatkowo z rury wydechowej wydobywaja sie czarne spaliny. wyglada na to ze ci PD padaja a raczej juz padly. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grigors 0 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 PD czyli co bo sie zabardzo nie orientuje w sprawach technicznych?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
steve69 15 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 PD czyli co bo sie zabardzo nie orientuje w sprawach technicznych?? PD = Pumpe-Düse = pompowtryskiwacze -- Pozdrawiam Sławek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAJKI 6 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 miedzy 1800obr/min a 2000obr/min zaczyna sie szarpanie (przod-tyl) przy dodawaniu gazu, jak go delikatnie odpuszcze to ustepuje. Dodatkowo z rury wydechowej wydobywaja sie czarne spaliny. ja bym jeszcze sprawdził EGRa miałem to samo w tym przedziale obrotów z zasłoną dymną z wydechu a jak przekroczył 2200obr to chodził normalnie bez zasłony dymnej z tyłu, poprostu EGR sie nie domykał, checka nie wywaliło a pozniej mi cała główka z zaworu sie urwała i wtedy dopiero check na desce sie zapalił. Ale bez vaga to takie wróżenie z fusów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się