Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Jaki lepszy silnik 1.9 czy 2.0?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przy zakupię audi A4 2005 B7 który silnik lepiej wybrać 1.9 diesel czy 2.0 diesel ja osobiście słyszałem że silniki 2 litrowe z tego roku nie są oszczędne w paliwie i mają problem z głowicą, a motory 1.9 z tego roku są bez zarzuty. Czy to prawda ??? Który tak naprawdę silnik lepiej wybrać??? Proszę o odpowiedz osoby kompetentnej i szczerze. Z góry dziękuję.

Opublikowano

Było picet razy zadawane te pytanie wystarczy poczytać trochę na forum :szukaj:

Opublikowano

Ja to nie mam pojęcia jak się tu obsługiwać to proszę o odpowiedź

prawy górny róg strony... :gwizdanie:

Opublikowano

Ja to nie mam pojęcia jak się tu obsługiwać to proszę o odpowiedź

prawy górny róg strony... :gwizdanie:

spojrzałem na wyloguj się :polew:

Opublikowano

Ja to nie mam pojęcia jak się tu obsługiwać to proszę o odpowiedź

prawy górny róg strony... :gwizdanie:

spojrzałem na wyloguj się :polew:

może i lepiej :decayed::polew:

Opublikowano

jedene i drugie silniki są dobre słyszałem o głowicach w 2.0 le to z przyczyn wady matewriału a nie eksploatacji. znajomek ma 2.0 140km z tym ze w passacie nalatane juz ponad 200tyś i tylko wymienia olej i filtry raz tylko zdażyło mi sie ze u niego robiłem kierownice spalin a tak lata i silnik nie ma żadnych wycieków oleju czy zapoceń.

co do siplnika 1.9 - częste kucanie przepływki, wycieki z zaworu EGR, wycieki spod i z pompy paliowej-vacum , wycieki spod pokrywy wałka rozrzadu spod miski olejowej cżeste zapiekanie sie kierownicy spalin(eksploatacja i styl jazdy), kucajace pompowtryski...i wiele innych przygód herezji... głownie ludzie sie boja 2.0 tylko i wyłącznie ze względu na głowice - a moze tobie sie trafi silnik który bedzie zywotny i bez awaryjny jak u wielu innych... to takie moje skromne zdanie.

Opublikowano

słuchaj kolego jeżeli jesteś w temacie chodzi mi między innymi też o oszczędność w paliwie bo ten towar nie jest chwilowo tani i dlatego zastanawiam sięnad 1.9 a odnośnie tej głowicy 2.0 to nie daj boże jeśli mi się trafi trefny to ponoć naprawa kosztuje 10.000 zł. czy to jest prawda i czy naprawdę ten 1.9 ma tyle wycieków ???

Opublikowano

słuchaj kolego jeżeli jesteś w temacie chodzi mi między innymi też o oszczędność w paliwie bo ten towar nie jest chwilowo tani i dlatego zastanawiam sięnad 1.9 a odnośnie tej głowicy 2.0 to nie daj boże jeśli mi się trafi trefny to ponoć naprawa kosztuje 10.000 zł. czy to jest prawda i czy naprawdę ten 1.9 ma tyle wycieków ???

Jeżeli pierwszy użytkownik nie dbał o motorownie to nie zależnie czy 1,9 lub 2,0 następnemu pojawia się problemy z takim silnikiem.

Opublikowano

słuchaj kolego jeżeli jesteś w temacie chodzi mi między innymi też o oszczędność w paliwie bo ten towar nie jest chwilowo tani i dlatego zastanawiam sięnad 1.9 a odnośnie tej głowicy 2.0 to nie daj boże jeśli mi się trafi trefny to ponoć naprawa kosztuje 10.000 zł. czy to jest prawda i czy naprawdę ten 1.9 ma tyle wycieków ???

10 tys? :shocked: skąd te ceny ? Głowice z rozbiorki kupisz za 1,5tys zł kompletną

za 10 tys masz motor kompletny z minimalnym przebiegiem i śmigasz dalej

Najwazniejsze to sprawdzic auto przed zakupem bo w b7 ładnie kręcą liczniki poniej ludzie kupuja takie "okazje" i psioczą

Opublikowano

co do siplnika 1.9 - częste kucanie przepływki, wycieki z zaworu EGR, wycieki spod i z pompy paliowej-vacum , wycieki spod pokrywy wałka rozrzadu spod miski olejowej cżeste zapiekanie sie kierownicy spalin(eksploatacja i styl jazdy), kucajace pompowtryski...i wiele innych przygód herezji... głownie ludzie sie boja 2.0 tylko i wyłącznie ze względu na głowice - a moze tobie sie trafi silnik który bedzie zywotny i bez awaryjny jak u wielu innych... to takie moje skromne zdanie.

ale tak samo mozna szukać wad w 2.0

- pekajaca głowica

- padająca "przepustnica"

- padajaca pompa oleju

- gwizdająca turbina

- padające pomopwtryskiwacze

itd.................

wszystko zalezy czy jest ci potrzebna moc w aucie czy nie jeżeli 115KM ci wystarczy weż 1.9 bedzie mniej awaryjny i tańszy w eksploatacji jezeli musisz miec więcej mocy to zostaje ci 2.0 i tyle niema co się wiecej rozpisywać

ps: turbina w 2.0 jest takasama jak w niektórych 1.9

Opublikowano

- gwizdająca turbina

to chyba nie jest wada :cool1:

Opublikowano

tak jest - w 2.0 jeżdzi taka sama turbina jak np w golfie mk4 - d*pa turbiny jest razem z kolektorem wydechowym i nawet w tym samym miejscu jest podłączenie rury EGR

Opublikowano

co do siplnika 1.9 - częste kucanie przepływki, wycieki z zaworu EGR, wycieki spod i z pompy paliowej-vacum , wycieki spod pokrywy wałka rozrzadu spod miski olejowej cżeste zapiekanie sie kierownicy spalin(eksploatacja i styl jazdy), kucajace pompowtryski...i wiele innych przygód herezji... głownie ludzie sie boja 2.0 tylko i wyłącznie ze względu na głowice - a moze tobie sie trafi silnik który bedzie zywotny i bez awaryjny jak u wielu innych... to takie moje skromne zdanie.

ale tak samo mozna szukać wad w 2.0

- pekajaca głowica

- padająca "przepustnica"

- padajaca pompa oleju

- gwizdająca turbina

- padające pomopwtryskiwacze

itd.................

wszystko zalezy czy jest ci potrzebna moc w aucie czy nie jeżeli 115KM ci wystarczy weż 1.9 bedzie mniej awaryjny i tańszy w eksploatacji jezeli musisz miec więcej mocy to zostaje ci 2.0 i tyle niema co się wiecej rozpisywać

ps: turbina w 2.0 jest takasama jak w niektórych 1.9

Nalezało by jeszcze wspomnieć o wałkach wyrównaważających i dużych ilościach przepalanego oleju oraz większym spalaniu ON
Opublikowano

tak jest - w 2.0 jeżdzi taka sama turbina jak np w golfie mk4 - pupa turbiny jest razem z kolektorem wydechowym i nawet w tym samym miejscu jest podłączenie rury EGR

nie dokońca :) taka sama bo nieda się jej załozyć do A4 ale w passacie 130KM jest identyczna :decayed:

Opublikowano

"Najwazniejsze to sprawdzic auto przed zakupem bo w b7 ładnie kręcą liczniki poniej ludzie kupuja takie "okazje" i psioczą "

a w ktorych nie kreca? :polew: w B5 to dopiero kreca np z 480 na 190tys i 2 dni picowania fury i ludzie łykaja, ale taka polska rzeczywistosc ze lepiej byc okłamanym i kupic auto 200tys bez ksiazki i krecone niz ponad 300tys z ksiazka i w bdb stanie :)

a tak do tematu, jak dla mnie 1.9, a 2.0 po2006roku..

Opublikowano

"Najwazniejsze to sprawdzic auto przed zakupem bo w b7 ładnie kręcą liczniki poniej ludzie kupuja takie "okazje" i psioczą "

a w ktorych nie kreca? :polew: w B5 to dopiero kreca np z 480 na 190tys i 2 dni picowania fury i ludzie łykaja, ale taka polska rzeczywistosc ze lepiej byc okłamanym i kupic auto 200tys bez ksiazki i krecone niz ponad 300tys z ksiazka i w bdb stanie :)

a tak do tematu, jak dla mnie 1.9, a 2.0 po2006roku..

Tak tylko w B5 sie mozna domyslić że jak auto ma ponad 10 lat to nie moze miec tak niskiego przebiegu bo nie kupuje sie auta zeby stało. Zobacz sobie na B7 takie z 2006/2007 gdzie na budziku 80/90tys a w rzeczywistości 370tys ale ludzie to łykają bo niektórym sie wydaje że 90 tys w 3 lata to juz dużo i ani na mysl im nie przychodzi ze takie w miare nowe auto moze miec tyle przejechane. A niestety na tym żerują handlarze..

Mnie tam juz nic nie zdziwi ostatnio słyszałem dobry kit handlarza na świecącą kontrolke Air bagu że auto ma 14 lat i skończyła sie ważność poduszek i dlatego świecą :polew:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...