zealote 0 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Witam Szanownych Klubowiczów! Mam taki problem, że po odpaleniu silnika włącza się kontrolka/czujnik ESP i zaczyna telepać silnikiem na tyle mocno, że jest to bardzo odczuwalne w samochodzie. Czy ktoś z Was miał takie doświadczenia? Gdzieś w necie widziałem informację, że problem może dotyczyć czujnika ESP... Dodatkowe pytanie, czy polecacie jakiś warsztat w okolicach Katowice/Mysłowice/Sosnowiec? Pozdrawiam Przemo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Podepnij Vaga i sprawdz bledy ja obstawiam na czujnik hamulca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siniakTDI 0 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Pewnie któryś pompowtrysk na wykończeniu, sprawdź korekcje na vagu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zealote 0 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Podepnij Vaga i sprawdz bledy ja obstawiam na czujnik hamulca Właśnie czekam na VAG'a, jak tylko przyjdzie to sprawdzę. Martwi mnie to telepotanie silnika, coby mogło wskazywać na coś poważniejszego niż tylko czujnik hamulca ;([br]Dopisany: 23 Czerwiec 2010, 21:35_________________________________________________ Pewnie któryś pompowtrysk na wykończeniu, sprawdź korekcje na vagu Właśnie czytałem, że takie objawy mogą mieć związek z pompowtryskami.... mam nadzieję, że nie bedzie mnie czekała wymiana pompowtrysków. Bo chyba od razu wymienia się wszystkie pompowtryski? Jak tylko przyjdzie zamówiony VAG to się podepnę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALBINEK 3 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Jak będziesz miał już Vaga to koniecznie zrób logi silnika i wrzuć na forum,eksperci od tego powiedzą Ci prawdę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nonilion 0 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Zapnij VAGa i zobacz w jakiej kondycji są PD. Jeśli nie telepie cały czas, to może to być związane z połączeniem elektrycznym PD (wtyczki na PD) z listwą albo listwa jest uwalona. Ja miałem tak, że zaczynało telepać przy temp. 70. Przestawało przy 80. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zonq 0 Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 mialem ten sam problem, pompowtrysk byl do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacod 0 Opublikowano 12 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2010 tydzien temu to samo okazało się ze przy wymianie rozrządu rozpieli kabel zasilający pierwszego pompowtryskiwacza , sprawdz kable za silnikiem które idą do pompowtryskiwaczy (dekiel na samej górze silnika kabel wchodzi od tyłu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 12 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2010 Miałem podobny objaw w B-6, AVF. Szarpanie silnikiem( przerywanie,praca na trzech cylindrach), zapalała się kontrolka ESP, potem Check Engine. W kompie błąd połączenia elektrycznego pierwszego pompowtrysku. Przyczyna- poluzowane złącze elektryczne sterujące pierwszym pompowtryskiem,zwalenie pokrywy główicy, rozpięcie złącza ,wyjęcie konektorów z kostki i ich dogięcie kombinerkami , potem montaż w odwrotnej kolejności załatwiło sprawę Dodam tylko że na początku było lekkie poszarpywanie w czasie jazdy i zero błędów w kompie. Złącze pierwszej pompki jest najbardziej narażone na tą usterkę , ponieważ listwa zasilająca pierwszą pompkę jest podparta w głowicy tylko w jednym miejscu, swobodny koniec wpada w drgania szarpiąc przewodami i powoduję w.w. usterkę. Należy zachować ostrożność przy odpinaniu kostki od pompki, odpinaniu klapki w kostce zabezpieczającej końcówki przewodów jak i odginaniu pazurków na końcówkach przewodów w celu ich wyjęcia z kostki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zealote 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Witam, Wracam po przerwie wakacyjnej. Co do usterki opisanej w temacie - to miałem uszkodzony pierwszy pompowtrysk. Badanie VAG'iem zostało przeprowadzone w warsztacie, gdzie zdiagnozowali uszkodzenie elektryczne pompowtrysku . Z racji tego, że miałem w planach wyjazd wakacyjny, to niestety od razy zleciłem wymianę. Planowałem problem zdiagnozować osobiście, ale zamówiony przeze mnie VAG dotarł uszkodzony i musiałem go odesłać w celu wymiany, a urlopowy wyjazd zbliżał się nieubłaganie. Tak więc żona zażądała abym skorzystał z warsztatu.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się