Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AAH] Prośba o zrozumienie błędów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

17509 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S1: Voltage too Low / Air Leak

P1101 - 35-00 - -

17514 - Oxygen (Lambda) Sensor: B2 S1: Voltage too Low / Air Leak

P1106 - 35-00 - -

16505 - Throttle Position Sensor (G69): Implausible Signal

P0121 - 35-10 - - - Intermittent

16559 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 2

P0175 - 35-00 - -

16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1

P0172 - 35-00 - -

16557 - Fuel Trim: Malfunction: Bank 2

P0173 - 35-00 - -

16554 - Fuel Trim: Malfunction: Bank 1

00786 - Temp Sensor in Headliner (G86)

30-00 - Open or Short to B+

00799 - Coolant Temperature Sensor (G110)

30-00 - Open or Short to B+

00601 - Potentiometer On Positioning Motor for Central Flap (G112)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85)

41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

01273 - Fresh Air Blower (V2)

17-10 - Control Difference - Intermittent

Opublikowano

//http://www.a4-klub.pl/smf/kody_vag_v20061114-t1913.0.htm

Najpierw skasować,a później sprawdzić które powracają i wtedy się martwić

Opublikowano

więc wykasowałem i powróciły:

17514 - Oxygen (Lambda) Sensor: B2 S1: Voltage too Low / Air Leak

P1106 - 35-00 - -

16505 - Throttle Position Sensor (G69): Implausible Signal

P0121 - 35-10 - - - Intermittent

16559 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 2

P0175 - 35-00 - -

16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1

P0172 - 35-00 - -

16557 - Fuel Trim: Malfunction: Bank 2

P0173 - 35-00 - -

16554 - Fuel Trim: Malfunction: Bank 1

P0170 - 35-00 - -

Opublikowano

17514 Obwód ogrzewania czujnika O2 (B1-S2) - napięcie za niskie - przeciek powietrza

16505 Czujnik A pozycji przepustnicy - obwód - problem w działaniu - poza zasięgiem

16559 Wywazenie paliwa - system wzmocniony (bank 2)

16557 Wyważenie paliwa - usterka (bank 2)

Czyli 1 i 2 wtrysk padają,czujnik położenia przepustnicy, i sonda lambda,albo masz nieszczelność w dolocie

Opublikowano

wczoraj wykasowałem błędy, pojeździłem troche i powróciły dwa błędy:

17514 P1106 Obwód ogrzewania czujnika O2 (B1-S2) – napiecie za

niskie – przeciek powietrza

16557 P0173 Wywazenie paliwa – usterka (bank 2)

Jak byś mógl jeszcze raz to opisać i powiedzieć od czego zacząć

Opublikowano

Zacząć od sprawdzenia układu dolotowego,czy za przepływomierzem nie ma nieszczelności,kupić preparat do czyszczenia wtrysków,bo jak sam widzisz nie umie sobie poradzić z utrzymaniem prawidłowej dawki paliwa,czyli leje za dużo,a raczej pierwszy i drugi,to po części też może być przyczyną błędu sondy,bo jest zbyt bogata dawka paliwa.

Opublikowano

wtryski i dolot sprawdzone, wszystko z nimi ok. wiec zostaje sonda. Jest jakaś możliwość sprawdzenia ją vagiem??[br]Dopisany: 13 Lipiec 2010, 12:45_________________________________________________Zauważyłem taką opcje że po skasowaniu błędów pokazuje mi większy stan paliwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...