vini212 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Opublikowano 24 Czerwca 2010 17509 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S1: Voltage too Low / Air Leak P1101 - 35-00 - - 17514 - Oxygen (Lambda) Sensor: B2 S1: Voltage too Low / Air Leak P1106 - 35-00 - - 16505 - Throttle Position Sensor (G69): Implausible Signal P0121 - 35-10 - - - Intermittent 16559 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 2 P0175 - 35-00 - - 16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1 P0172 - 35-00 - - 16557 - Fuel Trim: Malfunction: Bank 2 P0173 - 35-00 - - 16554 - Fuel Trim: Malfunction: Bank 1 00786 - Temp Sensor in Headliner (G86) 30-00 - Open or Short to B+ 00799 - Coolant Temperature Sensor (G110) 30-00 - Open or Short to B+ 00601 - Potentiometer On Positioning Motor for Central Flap (G112) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 01273 - Fresh Air Blower (V2) 17-10 - Control Difference - Intermittent
AudiB4 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Opublikowano 25 Czerwca 2010 //http://www.a4-klub.pl/smf/kody_vag_v20061114-t1913.0.htm Najpierw skasować,a później sprawdzić które powracają i wtedy się martwić
vini212 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2010 więc wykasowałem i powróciły: 17514 - Oxygen (Lambda) Sensor: B2 S1: Voltage too Low / Air Leak P1106 - 35-00 - - 16505 - Throttle Position Sensor (G69): Implausible Signal P0121 - 35-10 - - - Intermittent 16559 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 2 P0175 - 35-00 - - 16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1 P0172 - 35-00 - - 16557 - Fuel Trim: Malfunction: Bank 2 P0173 - 35-00 - - 16554 - Fuel Trim: Malfunction: Bank 1 P0170 - 35-00 - -
AudiB4 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Opublikowano 30 Czerwca 2010 17514 Obwód ogrzewania czujnika O2 (B1-S2) - napięcie za niskie - przeciek powietrza 16505 Czujnik A pozycji przepustnicy - obwód - problem w działaniu - poza zasięgiem 16559 Wywazenie paliwa - system wzmocniony (bank 2) 16557 Wyważenie paliwa - usterka (bank 2) Czyli 1 i 2 wtrysk padają,czujnik położenia przepustnicy, i sonda lambda,albo masz nieszczelność w dolocie
vini212 Opublikowano 1 Lipca 2010 Autor Opublikowano 1 Lipca 2010 wczoraj wykasowałem błędy, pojeździłem troche i powróciły dwa błędy: 17514 P1106 Obwód ogrzewania czujnika O2 (B1-S2) – napiecie za niskie – przeciek powietrza 16557 P0173 Wywazenie paliwa – usterka (bank 2) Jak byś mógl jeszcze raz to opisać i powiedzieć od czego zacząć
AudiB4 Opublikowano 1 Lipca 2010 Opublikowano 1 Lipca 2010 Zacząć od sprawdzenia układu dolotowego,czy za przepływomierzem nie ma nieszczelności,kupić preparat do czyszczenia wtrysków,bo jak sam widzisz nie umie sobie poradzić z utrzymaniem prawidłowej dawki paliwa,czyli leje za dużo,a raczej pierwszy i drugi,to po części też może być przyczyną błędu sondy,bo jest zbyt bogata dawka paliwa.
vini212 Opublikowano 2 Lipca 2010 Autor Opublikowano 2 Lipca 2010 Pisząc 1 i 2 wtrysk masz na myśli wtryski od pierwszego i drugiego cylindra?
AudiB4 Opublikowano 2 Lipca 2010 Opublikowano 2 Lipca 2010 Tak,numer wtrysku odpowiada numerowi cylindra.
vini212 Opublikowano 18 Lipca 2010 Autor Opublikowano 18 Lipca 2010 wtryski i dolot sprawdzone, wszystko z nimi ok. wiec zostaje sonda. Jest jakaś możliwość sprawdzenia ją vagiem??[br]Dopisany: 13 Lipiec 2010, 12:45_________________________________________________Zauważyłem taką opcje że po skasowaniu błędów pokazuje mi większy stan paliwa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się