lkowol Opublikowano 24 Czerwca 2010 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Kiedy ostatni raz grzebałem przy silniku (wymiana odmy jakieś 2 miesiące temu) zauważyłem, że cieknie mi z przelewów na wtrysku sterującym. Wymieniłem więc przewody. Dzisiaj zrzuciłem osłonę i zauważyłem że znowu cieknie (może na fotce tego nie widac ale cieknie dość znacznie): Jeśli nie cieknie na gumowych wężykach to może miedziane podkładki pod śrubą i rozgałęźnikiem do wymiany. Pytanie co do wymiany w takim przypadku - czy tylko podkłądki, czy też podkładki śruba i rozgałęźnik do przewodów. Je sli ktoś ma możliwość to proszę o numerki elememtów do wymiany bo vagcat niestety nie działa.
AudiB4 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Te węzyki są tandetne,kupuj w oplocie,uszczelki zostaw,spróbuj dokręcić śrubę,ale z wyczuciem,ale wcześniej wężyki
SotoM Opublikowano 25 Czerwca 2010 Opublikowano 25 Czerwca 2010 te węzyki załozyłes paliwowe ze zbrojeniem w srodeczku?? podkładki miedziane mozesz wymienic - groszowe sprawy kruciec i srobe zostaw tylko jak bedzie miał zdemontowany tez kruciec to oczysc przylgnie drobnym papierkiem sciernym i powinno byc z bani...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się