Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Analiza logów


Perezip

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam od jakiegos czasu problem ponieważ moje audi tak jakby było cały czas w trybie awaryjnym, zaczeło sie od tego ze chciałem wyczyscic obudowe filtra powietrza bo bylo troche lisci itp, przy okazji wymieniłem tez filtr. Odpiąłem przepływke wyczysciłem wszytko, zapiołem ją spowrotem, wsiadam jazda probna czy wszystko jest ok a auto zero mocy. I tu pytanie, czy przepływka mogla sie popsuc od samego wypiecia? Raczej nie, dociskałem wtyczke, jak niektorzy radzili i ciagle to samo, mechanior powiedzial ze turbo do czyszczenia, wyczyscili i nadal to samo, N75 zaworek nówka sztuka(padł 2 miesiace temu wymieniłem i było wszystko ok), wężyki sprawdziłem nie mają pęknieć ani przetarć.

Zakupiłem vaga i postanowilem sam się za to wziaść bo wydam majątek na mechaników a ich wiedza konczy sie na dokonaniu odczytu samych błędów ( bynajmniej ci w mojej okolicy)

i oto rezultat, pojawil sie blad n75 ( ktory wczesniej był wymieniony) skasowałem go, lecz po 3 sekundach wyskoczyl ponownie. I nie da sie go skasować.

Logi dynamiczne:

http://vaglog.rtnet.pl/lesnymatt_15974.html

http://vaglog.rtnet.pl/lesnymatt_15975.html

http://vaglog.rtnet.pl/lesnymatt_15976.html

http://vaglog.rtnet.pl/lesnymatt_15977.html

statyczne:

http://vaglog.rtnet.pl/lesnymatt_15979.html

http://vaglog.rtnet.pl/lesnymatt_15980.html

czytając forum na mniej wiecej ten temat, obstawiam egr ale mechanikiem zadnym nie jestem i dlatego zrobiłem logi, brakuje mi chyba grupy 000 ale zrobie ją moze jeszcze dzisiaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pojawil sie blad n75 ( ktory wczesniej był wymieniony) skasowałem go, lecz po 3 sekundach wyskoczyl ponownie. I nie da sie go skasować.

postaraj się podać kod tego błędu ale z logu 011 widzę, że chyba wężyki ciśnieniowe zostały źle podłączone tzn. nie na te króćce na które powinny trafić. opisz skąd który wężyk idzie do którego króćca N75.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyglada tak jakby byl zrobiony "bypass" - podtrzymuje teze Tomka ze wezyki nadcisnieniowe są zle podlaczone...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdziłem wężyki jeszcze raz i wszystko jest ok, tak jak bylo od poczatku ( porównywałem z ahu kolegi)

I na koncu sprawdziłem wtyczke od n75 a tam SZOK, kabel minusowy wyrwany z wtyczki, zlutowałem go ładnie i działa. :notworthy: :notworthy:

Jakim cudem on został wyrwany;/ a widac ze cos było przy nim grzebane czyli pewnie wina mechanika, przez nieuwage wyrwał i n75 nie czytało w ogole.

A mozecie cos powiedziec czy wynika cos z logów na temat turbo? w jakim jest stanie? bo dziwnie swiszczy teraz tak jakby powietrze uciekało. czy zrobić nowe logi ?

z góry dzieki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...