Tosik Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Potrzebuje pomocy mam A4 1,9tdi 110KM i zgrzyta mi piaty bieg jak wrzucam z 4-ki na 5-ke i jak włożę jakiś inny bieg a potem piatkę też ale na postoju wchodzi idealnie (wszystko przy zapalonym silniku), dzisiaj nawet ze trzy razy nie chciała wejść 5-ka. a znowu na 4 biegu tak przy 2tyś obrotów są drgania samochodu (tak jakby włożyć za wysoki bieg przy małej prędkości). Ale jak przejdzie wskazówka obrotomierza poza 2,1tyś obrotów jest ok idzie płynnie. Mechanik powiedział że to może być synchronizator 5-go biegu winą tego że piątka zgrzyta i powiedział tez że niedługo może być do wymiany łożysko wyciskowe od sprzęgła. Jeśli ktoś wie co może być tego przyczyna to proszę o pomoc bo zaczynam się martwić o moje autko i o portfel tez że drogo mnie wyniesie wyleczenie jej z tej usterki. Bede wdzięczny za jakieś wskazówki
Gość spedyt Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 W kwestii 5 bieg to zgodzę się z mechanikiem że to synchronizator, ale drgania na 4 biegu Czy te drgania nie występują na innych biegach albo na luzie jak przygazujesz do 2tyś obr?
Tosik Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2007 właśnie to jest najlepsze że na innych biegach i ani na luzie przy 2tyś nic!!! myślałem ze to poduszka pod skrzynią ale na innych biegach tez by był taki rezonans jak opisywałem wcześniej. Z piątka to tak myslałem że synchronizator ale lepiej to zrobić czy jeżdzić tak az 5-tka wogóle nie wejdzie bo niedługo musze sprzęgło reanimowac bo łożysko wyciskowe bedzie do roboty czy cos się może w skrzyni rozsypać przez ten synchronizator czy lepiej reanimacje zrobic teaz i jak bedzie skrzynia wyjęta ten synchronizator???
dawajrapa Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Tosik, co do remontu skrzyni- z tego co pamietam samo synchro kosztuje ok 250-300 pln w ASO... do tego wez teraz zdjecie skrzyni i jej rozebranie... pamietaj, ze skrzynia w audi, to nie byle jakie kilka walkow zebatych, wiec nie zrobic Ci tego byle mechanik... moja rada- po pierwsze sprawdz poziom oleju. a pozniej rozgldaj sie powoli za uzywana skrzynia- trafisz okazyjnie- kup, niech lezy dopoki nie bedzie potrzebna- jezdzij az synchro wysypie sie calkiem. wtedy przy zmianie skrzyni zmienisz przy okazji lozysko i po problemie. uwazaj tez przy kupnie, najlepiej cos z jakas gwarancja, pasuja skrzynie od passatow B5- sam teraz na takiej jezdze ponizej 3 symbole, ktore Ci podejda na 100% APL - 110 PS DHF - 110 PS EEN - 110 PS powodzenia! [br]Dopisany: 03 Sierpień 2007, 14:21 _________________________________________________hmm. cos mi tu nie pasi... w profilu masz AHU, a piszesz, ze masz 110 KM. masz ahu z jakims wirusem, czy poprostu zle wpisane w profilu? jesli masz AHU, to: oryginalnie jest skrzynia DHL, ale pasuja tez: CPC - 90 PS DVS - 90 PS EAB - 90 PS (od 01.99)
Tosik Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2007 miałem żle wpisane w profilu bo nie wiedziałem jakie mam oznaczenie silnika ale teraz jest ok tak jak napisane w profilu. Dzieki za rade z ta skrzynią chyba tak zrobie jak mówisz, dzisiaj jezdziłem i zgrzyta cały czas ale wchodzi bo wczoraj ze 3 razy nie mogłem włożyć piątki. Ale pozostaje problem tego rezonansu na 4-ce . czy to problem skrzyni czy silnika, czy poduszek czy czego. Widze że pojecie co do audi (ja dopiero nabieram) i mam jeszcze jedno pytanie dotyczace sprawdzania temperatury silnika na klimie, jak sie to sprawdza i co jeszcze można sprawdzac w klimie???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się