Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[8L ASZ] Logi mojego A3 1.9TDI quattro


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich ;)

Mam kilka zastrzeżeń co do mojego A3 1.9TDI quattro, silnik ASZ 131KM. Z racji, że VAG zawsze prawdę powie, postanowiłem zrobić logi parametrów silnika mojego samochodu. Samochód przyspiesza bardzo ładnie, ale przy obrotach poniżej 2000RPM nie czuć w ogóle działania turbiny. Silnik bardzo ładnie się kręci (od 2000RPM aż do czerwonego pola). Po przejrzeniu logów okazało się, że turbina bardzo znacznie przeładowuje (widać to na logach). Przy prędkości obrotowej w przedziale 1800-2500RPM słychać bardzo głośny szum powietrza (jakby turbina chciała błotnik wciągnąć :evil:). Silnik tylko raz przeszedł w tryb awaryjny (nolauf). Oto logi:

Logi dynamiczne:

'000

log01000aszadamq.th.jpg

'001

log01001aszadamq.th.jpg

'003

log01003aszadamq.th.jpg

'004

log01004aszadamq.th.jpg

'008

log01008aszadamq.th.jpg

'010

log01010aszadamq.th.jpg

'011

log01011aszadamq.th.jpg

Statyczne / BS:

'000

log01000aszadamqbs.th.jpg

'003

log01003aszadamqbs.th.jpg

'011

log01011aszadamqbs.th.jpg

Statyczne:

'000

log01000aszadamqstat.th.jpg

'001

log01001aszadamqstat.th.jpg

'003

log01003aszadamqstat.th.jpg

'003

log01004aszadamqstat.th.jpg

'007

log01007aszadamqstat.th.jpg

'013

log01013aszadamqstat.th.jpg

'018

log01018aszadamqstat.th.jpg

'023

log01023aszadamqstat.th.jpg

Jeśli ktoś, kto zna temat EDC15 miałby chwilkę i rzucił by okiem na moje logi to ułatwiło by mi to dalsze działania :)

Pozdrawiam, Adam.

Opublikowano

turbo dmucha jak wsciekle ... :evil:

chyba bez wywalenia na stol i czyszczeni sie nie obejdzie ...

z takim doladowaniem dlugo to ona moze nie podmuchac ... :naughty:

wywal od razu katalizator ...

Opublikowano

turbo dmucha jak wsciekle ... :evil:

chyba bez wywalenia na stol i czyszczeni sie nie obejdzie ...

z takim doladowaniem dlugo to ona moze nie podmuchac ... :naughty:

wywal od razu katalizator ...

dokladnie

Opublikowano

Panowie, a pozostałe logi wyglądają ok?

Opublikowano

trzeba doprowadzic turbo do ladu a dopiero potem inne

Opublikowano

Panowie, a pozostałe logi wyglądają ok?

jest akceptowalnie ... rozrzad robiles ?

Opublikowano

jest akceptowalnie ... rozrzad robiles ?

Niby wymieniany 18000km temu, ale posprawdzam wszystko jeszcze :wink4: Pewności nigdy nie ma...[br]Dopisany: 28 Czerwiec 2010, 22:53_________________________________________________Przypomniałem sobie o tym wątku, więc go odkopię :) Turbina była regenerowana, ale teraz samochód nie ma dołu i bardzo odczuwalne jest na niższych obrotach zjawisko "Turbo Sourge". Oto ostatni log:

http://vaglog.rtnet.pl/adamlesniak_35095.html

Podciśnienia sprawdzone, kierownice wyczyszczone, sztanga pracuje w pełnym zakresie. Co się mogło stać?

Opublikowano

Katalizator jest ?

Opublikowano

Katalizator jest ?

Jest, nie myślałem jeszcze o modach, poza tym auto ma na dzień dzisiejszy 124.000 km przebiegu (wpisy w książce serwisowej pokrywają się z historią w ASO). Czy katalizator mógłby aż tak wpływać na osiągi? Na pierwszym logu przed regeneracją turbina ładowała już od 1700obr/min (ponad 1bar).

Opublikowano

Chyba ktos sie bawil regulacja sztangi ...

Opublikowano

Zgadza się, 4.25 obrotu wydłużona :evil:

Przy różnych ustawieniach budziła się tak samo, przy tym najwcześniej i nie przeładowywała :confused4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...