adamq Opublikowano 28 Czerwca 2010 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Witam wszystkich Mam kilka zastrzeżeń co do mojego A3 1.9TDI quattro, silnik ASZ 131KM. Z racji, że VAG zawsze prawdę powie, postanowiłem zrobić logi parametrów silnika mojego samochodu. Samochód przyspiesza bardzo ładnie, ale przy obrotach poniżej 2000RPM nie czuć w ogóle działania turbiny. Silnik bardzo ładnie się kręci (od 2000RPM aż do czerwonego pola). Po przejrzeniu logów okazało się, że turbina bardzo znacznie przeładowuje (widać to na logach). Przy prędkości obrotowej w przedziale 1800-2500RPM słychać bardzo głośny szum powietrza (jakby turbina chciała błotnik wciągnąć ). Silnik tylko raz przeszedł w tryb awaryjny (nolauf). Oto logi: Logi dynamiczne: '000 '001 '003 '004 '008 '010 '011 Statyczne / BS: '000 '003 '011 Statyczne: '000 '001 '003 '003 '007 '013 '018 '023 Jeśli ktoś, kto zna temat EDC15 miałby chwilkę i rzucił by okiem na moje logi to ułatwiło by mi to dalsze działania Pozdrawiam, Adam.
spanky Opublikowano 28 Czerwca 2010 Opublikowano 28 Czerwca 2010 turbo dmucha jak wsciekle ... chyba bez wywalenia na stol i czyszczeni sie nie obejdzie ... z takim doladowaniem dlugo to ona moze nie podmuchac ... wywal od razu katalizator ...
vauxhall95 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Opublikowano 28 Czerwca 2010 turbo dmucha jak wsciekle ... chyba bez wywalenia na stol i czyszczeni sie nie obejdzie ... z takim doladowaniem dlugo to ona moze nie podmuchac ... wywal od razu katalizator ... dokladnie
adamq Opublikowano 28 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2010 Panowie, a pozostałe logi wyglądają ok?
vauxhall95 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Opublikowano 28 Czerwca 2010 trzeba doprowadzic turbo do ladu a dopiero potem inne
spanky Opublikowano 28 Czerwca 2010 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Panowie, a pozostałe logi wyglądają ok? jest akceptowalnie ... rozrzad robiles ?
adamq Opublikowano 12 Lutego 2011 Autor Opublikowano 12 Lutego 2011 jest akceptowalnie ... rozrzad robiles ? Niby wymieniany 18000km temu, ale posprawdzam wszystko jeszcze Pewności nigdy nie ma...[br]Dopisany: 28 Czerwiec 2010, 22:53_________________________________________________Przypomniałem sobie o tym wątku, więc go odkopię Turbina była regenerowana, ale teraz samochód nie ma dołu i bardzo odczuwalne jest na niższych obrotach zjawisko "Turbo Sourge". Oto ostatni log: http://vaglog.rtnet.pl/adamlesniak_35095.html Podciśnienia sprawdzone, kierownice wyczyszczone, sztanga pracuje w pełnym zakresie. Co się mogło stać?
adamq Opublikowano 12 Lutego 2011 Autor Opublikowano 12 Lutego 2011 Katalizator jest ? Jest, nie myślałem jeszcze o modach, poza tym auto ma na dzień dzisiejszy 124.000 km przebiegu (wpisy w książce serwisowej pokrywają się z historią w ASO). Czy katalizator mógłby aż tak wpływać na osiągi? Na pierwszym logu przed regeneracją turbina ładowała już od 1700obr/min (ponad 1bar).
spanky Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 Chyba ktos sie bawil regulacja sztangi ...
adamq Opublikowano 12 Lutego 2011 Autor Opublikowano 12 Lutego 2011 Zgadza się, 4.25 obrotu wydłużona Przy różnych ustawieniach budziła się tak samo, przy tym najwcześniej i nie przeładowywała
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się