Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOTY w RYBNIKU - wiecej info w 1 poście


A-rek

Rekomendowane odpowiedzi

Hmmm prawy górny tylny wahacz do wymiany :(

Już kupiony :decayed: w poniedziałek wymiana :przebiegly:

To się parami wymienia :gwizdanie:

Kto Ci takich głupot naopowiadał :shocked:

To nie amory żeby parami wymieniać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 42.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • ROBERT

    6979

  • wiesiek3d

    5963

  • Arturoo

    4714

  • H4mm3R

    3240

Top użytkownicy w tym temacie

Hmmm prawy górny tylny wahacz do wymiany :(

Już kupiony :decayed: w poniedziałek wymiana :przebiegly:

To się parami wymienia :gwizdanie:

Kto Ci takich głupot naopowiadał :shocked:

To nie amory żeby parami wymieniać.

Robert :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

[br]Dopisany: 28 Czerwiec 2011, 15:03_________________________________________________

Hmmm prawy górny tylny wahacz do wymiany :(

Już kupiony :decayed: w poniedziałek wymiana :przebiegly:

To się parami wymienia :gwizdanie:

Kto Ci takich głupot naopowiadał :shocked:

To nie amory żeby parami wymieniać.

Robert :gwizdanie:

Jak już to ćwiartkami :cool1: ...np. masz padnięty górny prawy tył to wymieniasz od razu górny prawy przód , masz do wymiany prawy dół przód to wymieniasz też tylni dolny z tej strony ( z dolnymi warto od razu zapodać nowe łączniki stab. ) ... :wink4:

[br]Dopisany: 28 Czerwiec 2011, 15:04_________________________________________________

:hi: :hi:

ja mam ate-klocki z przodu -> hamulec jest ok lecz felgi mam grafitowe zamiast srebrnych :wallbash: fest pyla

Wszystkie pylą , jeszcze nie spotkałem klocków co by nie pyliły , na niektórych felgach po prostu bardziej pył się osiada na niektórych mniej :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

ida tyn chromski pin zmasować :wink4:

:hi:

spróbuj bez wyciągania zegarów :wink4: tylko przypatrz się wtyczce jak ja wyciągnąć :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MRC WIDEBODY S4 :slina: :slina: :slina: :slina: :slina: :slina:

ogień :slina:[br]Dopisany: 28 Czerwiec 2011, 15:40_________________________________________________

:hi:

[br]Dopisany: 28 Czerwiec 2011, 15:03_________________________________________________

Hmmm prawy górny tylny wahacz do wymiany :(

Już kupiony :decayed: w poniedziałek wymiana :przebiegly:

To się parami wymienia :gwizdanie:

Kto Ci takich głupot naopowiadał :shocked:

To nie amory żeby parami wymieniać.

Robert :gwizdanie:

Jak już to ćwiartkami :cool1: ...np. masz padnięty górny prawy tył to wymieniasz od razu górny prawy przód , masz do wymiany prawy dół przód to wymieniasz też tylni dolny z tej strony ( z dolnymi warto od razu zapodać nowe łączniki stab. ) ... :wink4:

tego nie wiedziałem :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

ida tyn chromski pin zmasować :wink4:

:hi:

spróbuj bez wyciągania zegarów :wink4: tylko przypatrz się wtyczce jak ja wyciągnąć :wink4:

tak też spróbuję:) właśnie dochodzę do tego jak tą wtyczkę wyciągnąć :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MRC WIDEBODY S4 :slina: :slina: :slina: :slina: :slina: :slina:

Piękna :slina: ... tylko kiere ma nie po tej mańce :no::wink4:

golić można się też drugą ręką :gwizdanie: :wink4::decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

golić można się też drugą ręką :gwizdanie: :wink4::decayed:

nie próbowałem jeszcze :mysli::wink4::kox:

[br]Dopisany: 28 Czerwiec 2011, 16:00_________________________________________________

Jak Belgowie wyciągali auto

B_1.jpg

B_2.jpg

B_3.jpg

B_4.jpg

B_5.jpg

B_6.jpg

B_7.jpg

B_8.jpg

B_9.jpg

B_10.jpg

No comment.. :polew:

:polew: :laghing2: :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

ida tyn chromski pin zmasować :wink4:

:hi:

spróbuj bez wyciągania zegarów :wink4: tylko przypatrz się wtyczce jak ja wyciągnąć :wink4:

tak też spróbuję:) właśnie dochodzę do tego jak tą wtyczkę wyciągnąć :P

operacja zakończona powodzeniem, OK zagościł w końcu na FISie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

operacja zakończona powodzeniem, OK zagościł w końcu na FISie :)

Dałeś rady bez wyciągania licznika ? Jak tak to :oklaski: :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

operacja zakończona powodzeniem, OK zagościł w końcu na FISie :)

Dałeś rady bez wyciągania licznika ? Jak tak to :oklaski: :good:

roberto nie ma sensu wyciągać licznika w ogóle, ściągnąłem sobie tylko tą dolną obudowę pod kierownicą co jest,a wtedy dojście jest jak na talerzu :wink4::good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[br]Dopisany: 28 Czerwiec 2011, 16:00_________________________________________________

Jak Belgowie wyciągali auto

B_1.jpg

B_2.jpg

B_3.jpg

B_4.jpg

B_5.jpg

B_6.jpg

B_7.jpg

B_8.jpg

B_9.jpg

B_10.jpg

No comment.. :polew:

:polew: :laghing2: :kox:

FAKE :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie kto był ostatnio w ASO i się powoływał na A4-klub.pl :decayed: :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...