Arturoo Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 Jak w dolocie taki chyc to furka nie bedzie Ci jechac, na dworze bylo cieplo ?
m3rvin Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 no tak jak pisałeś i na rysunku w LMM - yny czamu tak duż tam je na wlocie [br]Dopisany: 13 Wrzesień 2011, 23:16_________________________________________________z 25"c wtedy było
ROBERT Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 Według mnie "Ten typ tak ma. W gorącym powietrzu masz mniej tlenu. Mniej tlenu = mniej mocy, a szczególnie momentu. Seryjny IC nie wyrabia i dolot się gotuje" PS. Ten log 007 to na postoju ? Zrób go dynamicznie Albo włącz 007 i jeździj , sprawdź ile wskazuje podczas jazdy
Arturoo Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 Te nasze icki sa do duszy [br]Dopisany: 13 Wrzesień 2011, 23:17_________________________________________________U mnie 2 piździki ,a u Ciebie schowali tak głupio ,że aż niepoważnie
m3rvin Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 na dworze było , no własnie wyciołem katy i że tak powiem zmierzam do zrobienia logów IC niby duży 61cmx41x3,1 czy jakoś tak ale słyszałem że te ori nie sa wydajne za bardzo jutro bede u brata to mysle zrobić logi i to co zauważyłem gdy na FIS'ie pokazuje z 18'c lub mniej nie to auto ale żeby w dolocie już 65'c było
ROBERT Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 Te nasze icki sa do duszy [br]Dopisany: 13 Wrzesień 2011, 23:17_________________________________________________U mnie 2 piździki ,a u Ciebie schowali tak głupio ,że aż niepoważnie Przez to V6 w cieplejsze dni ma "ciężej" :gwizdanie: Zresztą jak większość TDI Wiadomo , że temp. w dolocie na postoju jest wyższa niż "realna" ( podczas jazdy - IC coś tam wtedy schładza , poza tym do filtra powietrza dochodzi nieco zimniejsze powietrze )
m3rvin Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 t Według mnie "Ten typ tak ma. W gorącym powietrzu masz mniej tlenu. Mniej tlenu = mniej mocy, a szczególnie momentu. Seryjny IC nie wyrabia i dolot się gotuje" PS. Ten log 007 to na postoju ? Zrób go dynamicznie Albo włącz 007 i jeździj , sprawdź ile wskazuje podczas jazdy postoju
ROBERT Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 Jeszcze raz : Krzysiek Wiadomo , że temp. w dolocie na postoju jest wyższa niż "realna" ( podczas jazdy - IC coś tam wtedy schładza , poza tym do filtra powietrza dochodzi nieco zimniejsze powietrze ) PS. Jest do Ciebie kolejna FV , tamte odebrałeś od Tomka ?
m3rvin Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 Te nasze icki sa do duszy [br]Dopisany: 13 Wrzesień 2011, 23:17_________________________________________________U mnie 2 piździki ,a u Ciebie schowali tak głupio ,że aż niepoważnie no i umnie jest chłodn. klimy z dołu zmasażona konkretnie
Arturoo Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 Moje sa wydolne zimą, latem d*pa zbita Ten co to projektował powienie odsiedzieć dożywocie.
m3rvin Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 Jeszcze raz : Krzysiek Wiadomo , że temp. w dolocie na postoju jest wyższa niż "realna" ( podczas jazdy - IC coś tam wtedy schładza , poza tym do filtra powietrza dochodzi nieco zimniejsze powietrze ) PS. Jest do Ciebie kolejna FV , tamte odeberałeś od Tomka ? kapuje o co biega z fizyki moze 2 malem na swiadectwie ale wiem o co chodzi z tym tlenem itptak odebrałem dzięki, zawitam tam kiedyś jak będe przelotem w jejkowicach
danielom Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 Masz loga dynamicznego z przed czyszczenia ?
Arturoo Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 Im mniej tlenu tym wiecej spalania i mniej frajdy
ROBERT Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 Im mniej tlenu tym wiecej spalania i mniej frajdy Dokładnie [br]Dopisany: 13 Wrzesień 2011, 23:33_________________________________________________Krzysiek poobserwuj 007 podczas jazdy
m3rvin Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 Masz loga dynamicznego z przed czyszczenia ? tak ten wyżej jest sprzed, po jeszcze niemam nia kiedy [br]Dopisany: 13 Wrzesień 2011, 23:34_________________________________________________ Im mniej tlenu tym wiecej spalania i mniej frajdy Dokładnie [br]Dopisany: 13 Wrzesień 2011, 23:33_________________________________________________Krzysiek poobserwuj 007 podczas jazdy jutro jak pojade do SJZ brata zaprzegne i porobimy logi
Arturoo Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 Logow po czyszczeniu nie ma jeszcze
Arturoo Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 Zrob nowe pprownamy ,tylko warunki pomiaru zrob przyblizone wtedy to ma rece i nogi
ROBERT Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 i ten 07 dynamicznie zrobie Starczy jak poobserwujesz podczas jakiejś tam trasy jakie masz temp. w 007 to będzie jeszcze lepszy pomiar od log. dynam.
m3rvin Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 droga bydze ta sama SJZ ul. północna yny temp musi byc jutro tak kole 25'c[br]Dopisany: 13 Wrzesień 2011, 23:43_________________________________________________ i ten 07 dynamicznie zrobie Starczy jak poobserwujesz podczas jakiejś tam trasy jakie masz temp. w 007 to będzie jeszcze lepszy pomiar od log. dynam. okej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się