Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOTY w RYBNIKU - wiecej info w 1 poście


A-rek

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w dolocie taki chyc to furka nie bedzie Ci jechac, na dworze bylo cieplo ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 42.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • ROBERT

    6979

  • wiesiek3d

    5963

  • Arturoo

    4714

  • H4mm3R

    3240

Top użytkownicy w tym temacie

no tak jak pisałeś i na rysunku w LMM - yny czamu tak duż tam je na wlocie :kwasny:[br]Dopisany: 13 Wrzesień 2011, 23:16_________________________________________________z 25"c wtedy było

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie "Ten typ tak ma. W gorącym powietrzu masz mniej tlenu. Mniej tlenu = mniej mocy, a szczególnie momentu. Seryjny IC nie wyrabia i dolot się gotuje"

PS. Ten log 007 to na postoju ? Zrób go dynamicznie :cool1: Albo włącz 007 i jeździj , sprawdź ile wskazuje podczas jazdy :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te nasze icki sa do duszy :thumbdown:[br]Dopisany: 13 Wrzesień 2011, 23:17_________________________________________________U mnie 2 piździki ,a u Ciebie schowali tak głupio ,że aż niepoważnie :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na dworze było ,

no własnie wyciołem katy i że tak powiem zmierzam do zrobienia logów

IC niby duży 61cmx41x3,1 czy jakoś tak ale słyszałem że te ori nie sa wydajne za bardzo :kwasny: jutro bede u brata to mysle zrobić logi

i to co zauważyłem gdy na FIS'ie pokazuje z 18'c lub mniej nie to auto

ale żeby w dolocie już 65'c było :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te nasze icki sa do duszy :thumbdown:[br]Dopisany: 13 Wrzesień 2011, 23:17_________________________________________________U mnie 2 piździki ,a u Ciebie schowali tak głupio ,że aż niepoważnie :thumbdown:

Przez to V6 w cieplejsze dni ma "ciężej" :gwizdanie: :wink4: Zresztą jak większość TDI :wink4:

Wiadomo , że temp. w dolocie na postoju jest wyższa niż "realna" ( podczas jazdy - IC coś tam wtedy schładza , poza tym do filtra powietrza dochodzi nieco zimniejsze powietrze )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

t

Według mnie "Ten typ tak ma. W gorącym powietrzu masz mniej tlenu. Mniej tlenu = mniej mocy, a szczególnie momentu. Seryjny IC nie wyrabia i dolot się gotuje"

PS. Ten log 007 to na postoju ? Zrób go dynamicznie :cool1: Albo włącz 007 i jeździj , sprawdź ile wskazuje podczas jazdy :wink4:

postoju
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz :

Krzysiek

Wiadomo , że temp. w dolocie na postoju jest wyższa niż "realna" ( podczas jazdy - IC coś tam wtedy schładza , poza tym do filtra powietrza dochodzi nieco zimniejsze powietrze )

PS. Jest do Ciebie kolejna FV , tamte odebrałeś od Tomka ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te nasze icki sa do duszy :thumbdown:[br]Dopisany: 13 Wrzesień 2011, 23:17_________________________________________________U mnie 2 piździki ,a u Ciebie schowali tak głupio ,że aż niepoważnie :thumbdown:

no i umnie jest chłodn. klimy z dołu zmasażona konkretnie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje sa wydolne zimą, latem d*pa zbita :thumbdown:

Ten co to projektował powienie odsiedzieć dożywocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz :

Krzysiek

Wiadomo , że temp. w dolocie na postoju jest wyższa niż "realna" ( podczas jazdy - IC coś tam wtedy schładza , poza tym do filtra powietrza dochodzi nieco zimniejsze powietrze )

PS. Jest do Ciebie kolejna FV , tamte odeberałeś od Tomka ?

kapuje o co biega z fizyki moze 2 malem na swiadectwie ale wiem o co chodzi z tym tlenem itp

tak odebrałem dzięki, zawitam tam kiedyś jak będe przelotem w jejkowicach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Im mniej tlenu tym wiecej spalania i mniej frajdy :disgust:

Dokładnie :good:

[br]Dopisany: 13 Wrzesień 2011, 23:33_________________________________________________Krzysiek poobserwuj 007 podczas jazdy :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz loga dynamicznego z przed czyszczenia ?

tak ten wyżej jest sprzed, po jeszcze niemam nia kiedy :angry:[br]Dopisany: 13 Wrzesień 2011, 23:34_________________________________________________

Im mniej tlenu tym wiecej spalania i mniej frajdy :disgust:

Dokładnie :good:

[br]Dopisany: 13 Wrzesień 2011, 23:33_________________________________________________Krzysiek poobserwuj 007 podczas jazdy :wink4:

jutro jak pojade do SJZ brata zaprzegne i porobimy logi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrob nowe pprownamy ,tylko warunki pomiaru zrob przyblizone wtedy to ma rece i nogi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i ten 07 dynamicznie zrobie

Starczy jak poobserwujesz podczas jakiejś tam trasy jakie masz temp. w 007 :wink4: to będzie jeszcze lepszy pomiar od log. dynam. :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

droga bydze ta sama SJZ ul. północna yny temp musi byc jutro tak kole 25'c[br]Dopisany: 13 Wrzesień 2011, 23:43_________________________________________________

i ten 07 dynamicznie zrobie

Starczy jak poobserwujesz podczas jakiejś tam trasy jakie masz temp. w 007 :wink4: to będzie jeszcze lepszy pomiar od log. dynam. :wink4:

okej :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...