Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOTY w RYBNIKU - wiecej info w 1 poście


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w dolocie taki chyc to furka nie bedzie Ci jechac, na dworze bylo cieplo ?

  • Odpowiedzi 42.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • ROBERT

    6979

  • wiesiek3d

    5963

  • Arturoo

    4714

  • H4mm3R

    3240

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

no tak jak pisałeś i na rysunku w LMM - yny czamu tak duż tam je na wlocie :kwasny:[br]Dopisany: 13 Wrzesień 2011, 23:16_________________________________________________z 25"c wtedy było

Opublikowano

Według mnie "Ten typ tak ma. W gorącym powietrzu masz mniej tlenu. Mniej tlenu = mniej mocy, a szczególnie momentu. Seryjny IC nie wyrabia i dolot się gotuje"

PS. Ten log 007 to na postoju ? Zrób go dynamicznie :cool1: Albo włącz 007 i jeździj , sprawdź ile wskazuje podczas jazdy :wink4:

Opublikowano

Te nasze icki sa do duszy :thumbdown:[br]Dopisany: 13 Wrzesień 2011, 23:17_________________________________________________U mnie 2 piździki ,a u Ciebie schowali tak głupio ,że aż niepoważnie :thumbdown:

Opublikowano

na dworze było ,

no własnie wyciołem katy i że tak powiem zmierzam do zrobienia logów

IC niby duży 61cmx41x3,1 czy jakoś tak ale słyszałem że te ori nie sa wydajne za bardzo :kwasny: jutro bede u brata to mysle zrobić logi

i to co zauważyłem gdy na FIS'ie pokazuje z 18'c lub mniej nie to auto

ale żeby w dolocie już 65'c było :wallbash:

Opublikowano

Te nasze icki sa do duszy :thumbdown:[br]Dopisany: 13 Wrzesień 2011, 23:17_________________________________________________U mnie 2 piździki ,a u Ciebie schowali tak głupio ,że aż niepoważnie :thumbdown:

Przez to V6 w cieplejsze dni ma "ciężej" :gwizdanie: :wink4: Zresztą jak większość TDI :wink4:

Wiadomo , że temp. w dolocie na postoju jest wyższa niż "realna" ( podczas jazdy - IC coś tam wtedy schładza , poza tym do filtra powietrza dochodzi nieco zimniejsze powietrze )

Opublikowano

t

Według mnie "Ten typ tak ma. W gorącym powietrzu masz mniej tlenu. Mniej tlenu = mniej mocy, a szczególnie momentu. Seryjny IC nie wyrabia i dolot się gotuje"

PS. Ten log 007 to na postoju ? Zrób go dynamicznie :cool1: Albo włącz 007 i jeździj , sprawdź ile wskazuje podczas jazdy :wink4:

postoju
Opublikowano

Jeszcze raz :

Krzysiek

Wiadomo , że temp. w dolocie na postoju jest wyższa niż "realna" ( podczas jazdy - IC coś tam wtedy schładza , poza tym do filtra powietrza dochodzi nieco zimniejsze powietrze )

PS. Jest do Ciebie kolejna FV , tamte odebrałeś od Tomka ?

Opublikowano

Te nasze icki sa do duszy :thumbdown:[br]Dopisany: 13 Wrzesień 2011, 23:17_________________________________________________U mnie 2 piździki ,a u Ciebie schowali tak głupio ,że aż niepoważnie :thumbdown:

no i umnie jest chłodn. klimy z dołu zmasażona konkretnie
Opublikowano

Moje sa wydolne zimą, latem d*pa zbita :thumbdown:

Ten co to projektował powienie odsiedzieć dożywocie.

Opublikowano

Jeszcze raz :

Krzysiek

Wiadomo , że temp. w dolocie na postoju jest wyższa niż "realna" ( podczas jazdy - IC coś tam wtedy schładza , poza tym do filtra powietrza dochodzi nieco zimniejsze powietrze )

PS. Jest do Ciebie kolejna FV , tamte odeberałeś od Tomka ?

kapuje o co biega z fizyki moze 2 malem na swiadectwie ale wiem o co chodzi z tym tlenem itp

tak odebrałem dzięki, zawitam tam kiedyś jak będe przelotem w jejkowicach :)

Opublikowano

Masz loga dynamicznego z przed czyszczenia ?

Opublikowano

Im mniej tlenu tym wiecej spalania i mniej frajdy :disgust:

Opublikowano

Im mniej tlenu tym wiecej spalania i mniej frajdy :disgust:

Dokładnie :good:

[br]Dopisany: 13 Wrzesień 2011, 23:33_________________________________________________Krzysiek poobserwuj 007 podczas jazdy :wink4:

Opublikowano

Masz loga dynamicznego z przed czyszczenia ?

tak ten wyżej jest sprzed, po jeszcze niemam nia kiedy :angry:[br]Dopisany: 13 Wrzesień 2011, 23:34_________________________________________________

Im mniej tlenu tym wiecej spalania i mniej frajdy :disgust:

Dokładnie :good:

[br]Dopisany: 13 Wrzesień 2011, 23:33_________________________________________________Krzysiek poobserwuj 007 podczas jazdy :wink4:

jutro jak pojade do SJZ brata zaprzegne i porobimy logi
Opublikowano

Logow po czyszczeniu nie ma jeszcze :no:

Opublikowano

i ten 07 dynamicznie zrobie

Opublikowano

Zrob nowe pprownamy ,tylko warunki pomiaru zrob przyblizone wtedy to ma rece i nogi

Opublikowano

i ten 07 dynamicznie zrobie

Starczy jak poobserwujesz podczas jakiejś tam trasy jakie masz temp. w 007 :wink4: to będzie jeszcze lepszy pomiar od log. dynam. :wink4:

Opublikowano

droga bydze ta sama SJZ ul. północna yny temp musi byc jutro tak kole 25'c[br]Dopisany: 13 Wrzesień 2011, 23:43_________________________________________________

i ten 07 dynamicznie zrobie

Starczy jak poobserwujesz podczas jakiejś tam trasy jakie masz temp. w 007 :wink4: to będzie jeszcze lepszy pomiar od log. dynam. :wink4:

okej :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...