Cristoforo Opublikowano 7 Lipca 2010 Opublikowano 7 Lipca 2010 moze być cały osprzet to sprzedam głownie interere mnie sam słupek zpewnego zrodła bo turbo i pd juz mam reszta ponoc pasuje p&p
aju Opublikowano 7 Lipca 2010 Opublikowano 7 Lipca 2010 w poprzecznym trzeba dokonać parę zmian na wzdłużny ale to bardziej kosmetyka, ktoś to bardzo ładnie opisał na forum
Piotrek98igo Opublikowano 7 Lipca 2010 Opublikowano 7 Lipca 2010 juz wolalbym swapowac na 2.0 BGW itp
aju Opublikowano 7 Lipca 2010 Opublikowano 7 Lipca 2010 nie ma sensu dla mnie 200koni 400nm wystarczy do spokojnej jazdy
aju Opublikowano 7 Lipca 2010 Opublikowano 7 Lipca 2010 styka styka, dlatego czekam na nówkę BRD a jak się rozsypie ajm będzie asz
slepy Opublikowano 7 Lipca 2010 Autor Opublikowano 7 Lipca 2010 no ja bede chciał ostatecznie pod 200/40 dobić Panowie a jak wygląda sprawa z klimą, bedzie pasować, powiedzmy z Passka B5FL, bo bym sobie odrazu to ogarnął :gwizdanie:
staa42 Opublikowano 12 Lipca 2012 Opublikowano 12 Lipca 2012 witam. Panowie posiadam a4 z silnikiem a4 1.6 98r oraz a4 1.9tdi 97r, ponieważ w 1.6 mam pęknięty blok postanowiłem przełożyć diesla do budy z benzynki, i tu zaczynają się pewne schody i mnóstwo pytań, czy muszę przekładać kompletna instalacje elektryczna z diesla do benzynki? ( inna opcja wyposażenia, i ciut starszy model) czy wystarczy tylko przekładka wiązki z komory silnika, prócz tego komp, i pedał gazu- wiadomo. Ale co z zegarem Czy te cztery wtyki które są za sterownikiem zgrają się z diesel z benzynką ? Proszę o jakieś wskazówki....
Kowi87 Opublikowano 12 Lipca 2012 Opublikowano 12 Lipca 2012 witam. Panowie posiadam a4 z silnikiem a4 1.6 98r oraz a4 1.9tdi 97r, ponieważ w 1.6 mam pęknięty blok postanowiłem przełożyć diesla do budy z benzynki, i tu zaczynają się pewne schody i mnóstwo pytań, czy muszę przekładać kompletna instalacje elektryczna z diesla do benzynki? ( inna opcja wyposażenia, i ciut starszy model) czy wystarczy tylko przekładka wiązki z komory silnika, prócz tego komp, i pedał gazu- wiadomo. Ale co z zegarem Czy te cztery wtyki które są za sterownikiem zgrają się z diesel z benzynką ? Proszę o jakieś wskazówki.... pewnie nawet bak bedzie trzeba zmienic:whistling:
staa42 Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 bak-pompka, to wiem. A jak się sprawa przedstawia z kompletna instalacja?
Kowi87 Opublikowano 14 Lipca 2012 Opublikowano 14 Lipca 2012 Pewnie w 3/4 kabli bedzie inna, wiec lepiej jak byś miał kompletna do dyspozycji W dziele warsztat jest opis swapu na AVF:wink: z 1Z
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się