Śmierć z nieba Opublikowano 19 Lipca 2010 Opublikowano 19 Lipca 2010 Do mnie dzwonł właśnie znajomy z ASO w Toruniu i mówił że załatwił mi nowy egr i z wymianą i ustawieniem wyjdzie mnie to 700 zł, na wymane jade w poniedziałek w ięc dam znac czy pomogło
maciekmm Opublikowano 9 Września 2010 Opublikowano 9 Września 2010 Mam dokladnie te same problemy z przerywaniem, do tego duzo mi pali. Napiszcie co zrobiliscie i ile wam pala BRD ? Dzieki z gory
RS Opublikowano 9 Września 2010 Opublikowano 9 Września 2010 Mam dokladnie te same problemy z przerywaniem, do tego duzo mi pali. Napiszcie co zrobiliscie i ile wam pala BRD ? Dzieki z gory Jak ci pali 10l na stowe to ci sie cos przestawilo w zaplonie (nie wiem jak to okreslic, ale to jakis inny tryb od awaryjnego) Szukaj przyczyny w ukladzie recylkulacji spalin, albo elektryce z DPF-a
maciekmm Opublikowano 9 Września 2010 Opublikowano 9 Września 2010 no pali 8-8.5 przy jezdzie 60-80km/h. Bez jaj przeciez to 2.0 tdi a nie 4.0 tdi. Wrzucilem loga juz na forum, nie mam zadnych bledow w ECU, nie mam pojecia od czego zaczac. Tutaj sa logi http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=157686.0
RS Opublikowano 9 Września 2010 Opublikowano 9 Września 2010 To ci pali w "normie" dla BRD. Moze tez dwumas jak u turdziego. Spytaj sie go jak sie sprawdza dwumas, bo ja nie wiem.
maciekmm Opublikowano 9 Września 2010 Opublikowano 9 Września 2010 Nie wierze za bardzo, mati napisal ze mu pali przy takiej jezdzie 6-6.5 i ma BRD. 3.0 tdi bym spokojnie sie zmiescil w 8.0l/100 wiec to nie mozliwe ze mi tyle chla. Zaraz zaraz Ty wywaliles DPF???
RS Opublikowano 9 Września 2010 Opublikowano 9 Września 2010 Tak, ale wczoraj zakladalem znow i powrot do serii jest, bo musze w niemczech na przeglad jechac. A co do mati to moze i zrobi 6l ale golasem na stalowych 15''. W pelnej opcji na 18'' (jak u mnie ) NO WAY
maciekmm Opublikowano 9 Września 2010 Opublikowano 9 Września 2010 Czyli ten DPF tak dowala spalanie??? Az taka roznica? Teraz masz okolo 6-6.5 a z DPFem Ci palil okolo 8?
RS Opublikowano 9 Września 2010 Opublikowano 9 Września 2010 Czyli ten DPF tak dowala spalanie??? Az taka roznica? Teraz masz okolo 6-6.5 a z DPFem Ci palil okolo 8?
RS Opublikowano 10 Września 2010 Opublikowano 10 Września 2010 Jest taki program do tego, ale sam nie mam do niego dostepu. Moj znajomy mi to zrobil. Co prawda, wywalalo jakies bledy, ale to dlatego ze odlaczylismy za duzo czujnikow. Mysle ze za miesiac bedzie drugie podejscie.
turdzi Opublikowano 10 Września 2010 Autor Opublikowano 10 Września 2010 no pali 8-8.5 przy jezdzie 60-80km/h. To ci pali w "normie" dla BRD. Moze tez dwumas jak u turdziego. Spytaj sie go jak sie sprawdza dwumas, bo ja nie wiem. co ty opowiadasz , tyle to mi pali w miescie a do tego mam quattro wiec waze z dobre 70-100 Kg wiecej.Autostradowa jazda 160-170 non stop to 7.5l Taka jazda w tym przedziae to u mnie ok.6-6.5 litra.W BLB schodzilem poznizej 5 z takim stasianiem ale tam bylo FWD.[br]Dopisany: 10 Wrzesień 2010, 17:13_________________________________________________ no pali 8-8.5 przy jezdzie 60-80km/h. To ci pali w "normie" dla BRD. Moze tez dwumas jak u turdziego. Spytaj sie go jak sie sprawdza dwumas, bo ja nie wiem. co ty opowiadasz , tyle to mi pali w miescie a do tego mam quattro wiec waze z dobre 70-100 Kg wiecej.Autostradowa jazda 160-170 non stop to 7.5l Taka jazda w tym przedziae to u mnie ok.6-6.5 litra.W BLB schodzilem poznizej 5 z takim stasianiem ale tam bylo FWD. Dwumas ? do spalania
RS Opublikowano 10 Września 2010 Opublikowano 10 Września 2010 Mam dokladnie te same problemy z przerywaniem, do tego duzo mi pali. Napiszcie co zrobiliscie i ile wam pala BRD ? Dzieki z gory TURDZI- druga czesc mojego posta zacytowanego przez ciebie tyczy sie tej czesci wypowiedzi maciekmm A co do spalania 6-6,5l na setke , i to Quattro, to sie ciesz ze masz taka za***ista serie, bo to nie jest norma. Skad wiem? www.spritmonitor.de Tam srednia do tego modelu to 7,48l/100km Moj tez spali 6,5l na setke, ale jak pojade pustym nie wiecej jak 100km/h do Polski w nocy bez ruchu. Wczoraj wrocilem z polski gdzie zrobilem powrot do serii. Droga w nocy, maly ruch- czyli zadnego hamowania, 2 osoby, normalny bagaz, predkosc 150km/h na tempomacie prawie non-stop. Na miejscu tankowanie: 8,2l/100km (Acha- dolot wyczyszczony w Polsce- lacznie z EGR i klapa gaszaca.) Pozatym ja sie nie sugeruje komputerem tylko tankuje na tej samej stacji to samo paliwo zawsze do pelna (jak jestem w de) i zawsze wyliczam srednia i wychodzi mi zawsze w okolicach 8,7l/100km a jezdze nim do pracy 10km w tygodniu -raczej przepisowo i w weekendy autostrada (200-300km) z predkoscia 130-150km/h. Do tego poupalam go czasami na lansie po miescie,- czyli mysre ze srednie uzytkowanie, bez nadmiernego oszczedzania, ale i bez katowania go. Z kolei bez DPF w tylim samym trybie tankowania wychodzily mi na poziomie 7,0l/100km, ale wiem ze mozna go jeszcze dostroic tylko aktualnie musi byc seria bo w nastepnym miesiacu autko do przegladu idzie.
turdzi Opublikowano 10 Września 2010 Autor Opublikowano 10 Września 2010 predkosc 150km/h na tempomacie prawie non-stop. no to bz sie zgadzalo podstawowa zasada ecodrivingu - wylacz tempomat
matti_pl Opublikowano 11 Września 2010 Opublikowano 11 Września 2010 Nie wierze za bardzo, mati napisal ze mu pali przy takiej jezdzie 6-6.5 i ma BRD. 3.0 tdi bym spokojnie sie zmiescil w 8.0l/100 wiec to nie mozliwe ze mi tyle chla. Zaraz zaraz Ty wywaliles DPF??? Sporo Ci pali, jak pisałem na tdi-tuning tyle mi spali przy prędkości 90-100, bo już powyżej rośnie sporo spalanie, po mieście wiadomo około 10 litrów będzie, może 9l. - dpfa nie mam. Podjedź na diagnostyke do jakiegoś dobrego tuneru, nie ASO
maciekmm Opublikowano 11 Września 2010 Opublikowano 11 Września 2010 Panowie wszystko by sie zgadzalo, wychodzi ze BRD to nie zbyt ekonomiczne silniki, 140km 2.0 TDI sa o niebo oszczedniejsze. Bardzo prosze wlascicieli BRD o napisanie wersji flasha w engine ECU i gdzie to mozna sprawdzic. Ja mam chyba 9971, czy ktos ma jakies informacje jak mozna uaktualnic ten soft bo w serwiscie powiedzieli mi 110 funtow ?
turdzi Opublikowano 11 Września 2010 Autor Opublikowano 11 Września 2010 Nie wierze za bardzo, mati napisal ze mu pali przy takiej jezdzie 6-6.5 i ma BRD. 3.0 tdi bym spokojnie sie zmiescil w 8.0l/100 wiec to nie mozliwe ze mi tyle chla. Zaraz zaraz Ty wywaliles DPF??? Sporo Ci pali, jak pisałem na tdi-tuning tyle mi spali przy prędkości 90-100, bo już powyżej rośnie sporo spalanie, po mieście wiadomo około 10 litrów będzie, może 9l. - dpfa nie mam. Podjedź na diagnostyke do jakiegoś dobrego tuneru, nie ASO dzisiaj z ciekawosci zrobilem test , traska 80km jazda caly czas 80-100 , 5 bieg , 1800-2000 obr. i wyszlo 5.8L , ale jest to absolutnie minimalne spalanie jakie mozna tym autem osiagnac gdyz ani razu nie bylo mocniejszego przyspieszania. Jakie kolwiek mocniejsze wcisniecie gazu i juz sie skacze powyzej 6L.
maciekmm Opublikowano 11 Września 2010 Opublikowano 11 Września 2010 dzisiaj z ciekawosci zrobilem test , traska 80km jazda caly czas 80-100 , 5 bieg , 1800-2000 obr. i wyszlo 5.8L , ale jest to absolutnie minimalne spalanie jakie mozna tym autem osiagnac gdyz ani razu nie bylo mocniejszego przyspieszania. Jakie kolwiek mocniejsze wcisniecie gazu i juz sie skacze powyzej 6L. Jezu u mnie to jest nie mozliwe, szok, ja jezdze tak do pracy i wychodzi mi min 7.5/100. Turdzi masz mozliwosc spisania wersji softu ECU ? Jak wejdziesz vagiem na engine to powinno byc w oknie cos jak PPD1.3 i potem 99xx. Mysle ze mam stara wersje oprogramowania, bo moje auto nie chce jechac do 1500-2200obr/min.
turdzi Opublikowano 11 Września 2010 Autor Opublikowano 11 Września 2010 Jezu u mnie to jest nie mozliwe, szok, ja jezdze tak do pracy i wychodzi mi min 7.5/100. Turdzi masz mozliwosc spisania wersji softu ECU ? Jak wejdziesz vagiem na engine to powinno byc w oknie cos jak PPD1.3 i potem 99xx. Mysle ze mam stara wersje oprogramowania, bo moje auto nie chce jechac do 1500-2200obr/min. Nie mam VAGa wiec nie mam jak sprawdzic. No to typowe ze auto nie jedzie w tych obrotach.Sprawdz uklad podcisnieia i zro mu program w MRmotors a bedziesz mial inne auto bo seryjny program w BRD jest do d.... nawet update ci nic nie da.
maciekmm Opublikowano 12 Września 2010 Opublikowano 12 Września 2010 Nie mam VAGa wiec nie mam jak sprawdzic. No to typowe ze auto nie jedzie w tych obrotach.Sprawdz uklad podcisnieia i zro mu program w MRmotors a bedziesz mial inne auto bo seryjny program w BRD jest do d.... nawet update ci nic nie da. Widzisz dobrze wiedziec... Jeszcze tylko mam nadzieje ze ostatni update Audi pomoze jak nie to napewno zrobie mu inny program bo naprawde to jest irytujace. Dzieki za pomoc![br]Dopisany: 11 Wrzesień 2010, 21:45_________________________________________________Powiedzcie mi czy Wasze BRD tez maja metaliczny klekot na wolnych obrotach, szczegolnie jak sie zdejmie platikowa oslone? Dochodzi tak jakby ze srodkowej czesci pokrywy zaworow. Czy te modele tak maja?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się