l_krupinski Opublikowano 30 Czerwca 2010 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Witam. Ostatnio przez tydzień miałem problem z kołem pasowym alternatora, dziś je wymieniłem ale zauwazyłem że przez ten tydzień jak jezdziłem z zatartym tym kołem pasowym to opóźnił mi się kąt wtrysku paliwa. Miałem 50 a teraz Vag mi pokazuje wartość 40. Odrazu auto zaczeło gorzej palić (dłuzej musze go kręcić). Dodam że kilkakrotnie jak jezdziłem z tym zepsutym kołem pasowym to było takie uczucie blokowania sie koła i potem nagłego szarpniecia. Czy mógł mi przeskoczyć pasek rozrządu przez te blokowanie się koła pasowego alternatora?
l_krupinski Opublikowano 30 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2010 A może poprostu pasek się rozciągnął, wkoncu zrobiłem juz na nim 70tys km
Gwerty Opublikowano 30 Czerwca 2010 Opublikowano 30 Czerwca 2010 pasek rozrzadu to nie kalesony ze sie rozciaga. zaleca sie wymiane co 90 tys ale moze pojezdzic duzo wiece, poprostu producenci gwarantuja ze wytrzyma 90 tys. chyba ze wsadziłes jakis chinski.
l_krupinski Opublikowano 30 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2010 No to jakie może być logiczne wytłumaczenie na fakt że kąt wtrysku mam teraz na wartości 40 ?[br]Dopisany: 30 Czerwiec 2010, 19:43_________________________________________________Przez dwa lata miałem zawsze wartośc 50 i tydzien temu jeszcze tak było, a dziś sprawdzam a tam 40. Dodam że jest jeszcze bardzo odczuwalne na drugim i trzecim biegu takie przydławienie w dolnych obrotach
SotoM Opublikowano 30 Czerwca 2010 Opublikowano 30 Czerwca 2010 a przy jakiej temperaturze silnika sprawdzasz ten kąt wtrysku?? pasek napędowy(klinowy) nie ma nic do rozrządu. sprawdz synchronizacje rozrządu vagiem.
l_krupinski Opublikowano 30 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2010 Zawsze diagnostykę wykonuje przy max rozgrzaniu silnika, a dzis temp na Vag była 89.8C A jak zrobić tą synchronizację rozrządu za pomocą Vag?
SotoM Opublikowano 30 Czerwca 2010 Opublikowano 30 Czerwca 2010 tak vagiem. nie wiem jak, gdzie ale w której grupie to jest-vaga nie mam i nie pracuje z nim. stopnie ATDC/BTDC
l_krupinski Opublikowano 6 Lipca 2010 Autor Opublikowano 6 Lipca 2010 Dziś poprawiłem sobie kąt wtrysku na wartośc 53-55 i od razu poprawił się dzwięk silnika i zapalanie, oraz nie dymi już tak na czarno przy przyspieszaniu na 1 czy 2 [br]Dopisany: 01 Lipiec 2010, 17:05_________________________________________________Witam. Dziś znów zaczał mi toche dłuzej kręcić przy zapalaniu. Po podpięciu Vag okazuje się ze kąt wtrysku znów się przestawił na wartość 48. Czy to nastawnik jestes już na wykonczeniu ze co tydzien kąt mi spada??
Lukasz_N Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 Sprawdź koło paska zębatego na wale korbowym. Uszkodzona śruba i wielowypust czesto powodują takie ciągłe zmiany kąta wyprzedzenia tłoczenia.
l_krupinski Opublikowano 6 Lipca 2010 Autor Opublikowano 6 Lipca 2010 A jak takie uszkodzenie rozpoznać, na co zwrócić uwage??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się