Wojciech1986 Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Jak wyregulować sztange która zamyka otwioera kiefownice w turbo prosze o opis
spanky Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Jak wyregulować sztange która zamyka otwioera kiefownice w turbo prosze o opis normalnie ... kluczem .... ale ja bym sie do tego nie dotykal ....
Gość Murzyn Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Opublikowano 6 Sierpnia 2007 spanky dlaczego nie?? U mnie jest pokretelko a nie sruba, ale HGW czy to ori WG
Wihajster Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Jak wyregulować sztange która zamyka otwioera kiefownice w turbo prosze o opis normalnie ... kluczem .... ale ja bym sie do tego nie dotykal .... dokladnie jak nikt tego jeszcze nie ruszał to ori jest optymalnie wiec nie dotykac....
Gość Murzyn Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Opublikowano 6 Sierpnia 2007 piotr1602 nie jest dobrze, bo kolega ma przeladowanie. Regulujac sztange mozna je zniwelowac (sprawdzane na 2 autach jak juz nic nie pomagalo)
spanky Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Opublikowano 6 Sierpnia 2007 piotr1602 nie jest dobrze, bo kolega ma przeladowanie. Regulujac sztange mozna je zniwelowac (sprawdzane na 2 autach jak juz nic nie pomagalo) Murzynku wiem ze mozna zniwelowac ... ale jezeli nikt tam nigdy nic nie ruszal [a tego nie wiem] to nie wydaje mi sie zeby przyczyna przeładowania była zle wyregulowna sztanga ...
Gość Murzyn Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Opublikowano 6 Sierpnia 2007 spanky pamietasz jak wrzucalem logi Golfa ALH? Tam byl ten sam problem. Tez niby nikt nic nie ruszal (przy zakupie logi ksiazkowe) a przyczyna byla wlasnie w sztandze. Podobny temat przerabialem z Toledo (110KM nie wiem jakie oznaczenie), wiec uwazam, ze jak juz wszystko co moze powodowac przeladowanie jest sprawdzone, to ostatnia deska ratunku jest wlasnie regulacja sztangi.
spanky Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Opublikowano 6 Sierpnia 2007 spanky pamietasz jak wrzucalem logi Golfa ALH? Tam byl ten sam problem. Tez niby nikt nic nie ruszal (przy zakupie logi ksiazkowe) a przyczyna byla wlasnie w sztandze. Podobny temat przerabialem z Toledo (110KM nie wiem jakie oznaczenie), wiec uwazam, ze jak juz wszystko co moze powodowac przeladowanie jest sprawdzone, to ostatnia deska ratunku jest wlasnie regulacja sztangi. oczywiscie masz racje ... jezeli juz wszystkie inne przyczyny przeladowania zostaly wykluczone to jak najbardziej korekta sztangi moze pomoc .... masz moje poparcie...
Gość Murzyn Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Opublikowano 6 Sierpnia 2007 masz moje poparcie... jezeli juz wszystkie inne przyczyny przeladowania zostaly wykluczone wlasnie to jest ten warunek, kiedy mozna zaczac myslec o sztandze. Z tego co pamietam jest strasznie czula na regulacje i 1/4 obrotu juz daje spore roznice
spanky Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Opublikowano 6 Sierpnia 2007 masz moje poparcie... sztanga jest strasznie czula na regulacje i 1/4 obrotu juz daje spore roznice dokladnie tak jest .. dlatego w pierwszym swoim poscie odradzalem ...
Sprinter Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Ale cóż za problem regulować sztangę... Nie ma się czego bać, tylko małymi krokami sobie to przestawiać i jednocześnie obserwować na vag'u zmiany. Czasem przeładowanie zaczyna już wynikać z inaczej pracujących, nieco zużytych łopatek wirników, jedynym ratunkiem jest regulacja sztangą.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się