rajder Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Opublikowano 5 Sierpnia 2007 chce zaslepic egr w ktorym miejscu podlozyc blaszke pod rurke drgan co loczy sie z kolektorem wydechowym czy miedzy zawor egr a kolektor dolotowy
gadi Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Ja wstawiłem pomiędzy EGR a tą rurką z siateczką.
Gość Goodspit Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Opublikowano 5 Sierpnia 2007 A mogę zapytać w jakim celu się zaślepiacie egr?
Gość Murzyn Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Goodspit sa 2 szkoly. Jedni twierdza, ze warto to zrobic, inni ze wrecz przeciwnie Zaslepienie EGR powinno skutkowac + zmniejszeniem dymienia + zwiekszeniem dynamiki (nie przepala spalin tylko czyste powietrze) + nie powinien sie syfic kolektor - glosniejsza praca na wolnych obrotach - brakiem studzenia komory spalania na wolnych obrotach i bez obciazenia z tego co pamietam to takie sa skutki zaslepienia (niech ktos mnie poprawi jak cos) Napewno warto go zaslepic jak jest uszkodzony (caly czas otwarty) - duze koszty wymiany na nowy, w innym przypadku nie ma to mysle wiekszego znaczenia
lilantoine Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Opublikowano 5 Sierpnia 2007 a jak mozna najlatwiej sprawdzic czy egr jest sprawny, na komputerze nie wyskakuja mi zadne bledy? i orientujecie sie moze ile moze nowy egr kosztowac?
Wihajster Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Opublikowano 6 Sierpnia 2007 nie zaslepiajcie EGR-a.Masakra dla środowiska
spanky Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Opublikowano 6 Sierpnia 2007 jak EGR dziala bez zastrzezen to nie widze sensu zeby go zaslepiac ....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się