Muskel1 1350 Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 Prosze o sprawdzienie logow. Po wymianie pompy VP44 (na nowa) wydaje mi sie, ze auto nie rozwija mocy jak powinno. Logi dynamiczne: Log (0 - 000) Log (0 - 001) Log (0 - 003) Log (0 - 004) Log (0 - 008) Log (0 - 010) Log (0 - 011) Statyczne: Log (0 - 000) Log (1 - 004) Log (2 - 003) Log (3 - 018) Log (4 - 007) Log (5 - 013) Log (6 - 001) Log (7 - 014) i BSy: Log (0 - 011) Log (1 - 004) Log (2 - 000) Log (3 - 003) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brysio 0 Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 najdziwniejsze jest ze wsztykie logi(nawet te dynamiczne) mamy prawie identyczne a auto Muskela rozpedza sie do tych samych obrotow na 4 tym biegu prawie 5 sekund dluzej moze to ktos wyjasnic??? http://www.a4-klub.pl/smf/all_b7_25_tdi_bdg_prosba_o_sprawdzenie_logow-t136288.0.html ale duzo odpowiedzi ho ho ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1350 Opublikowano 6 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 To jak koledzy nikt nie widzi nic podejrzanego, czy nikt nic nie wie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brysio 0 Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 To jak koledzy nikt nie widzi nic podejrzanego, czy nikt nic nie wie? ja wiem --- ale nie powiem [mod]podobna wypowiedź będzie nagrodzona kropkiem ! [/mod] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 To jak koledzy nikt nie widzi nic podejrzanego, czy nikt nic nie wie? ja wiem --- ale nie powiem Masz jeszcze cos do dodania ? Czy to tyle poki co ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brysio 0 Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 To jak koledzy nikt nie widzi nic podejrzanego, czy nikt nic nie wie? ja wiem --- ale nie powiem Masz jeszcze cos do dodania ? Czy to tyle poki co ? przemik gdybym mial wiecej doswiadczenia w temacie pewnie bym cos jeszcze dodal ale czekam az wypowiedza sie specjalisci w tej dziedzinie ale chyba wszyscy na urlopie albo nikt nie chce pomoc ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bugatti 0 Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 To jak koledzy nikt nie widzi nic podejrzanego, czy nikt nic nie wie? EGR zepsuty. Przy zwiększaniu obciążenia ("butowaniu") powienień się zamykać - lecz w/w. przypadku jest cały czas otwarty. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brysio 0 Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 To jak koledzy nikt nie widzi nic podejrzanego, czy nikt nic nie wie? EGR zepsuty. Przy zwiększaniu obciążenia ("butowaniu") powienień się zamykać - lecz w/w. przypadku jest cały czas otwarty. Pozdr. nie wiem skad to kolego wynalazles skoro w logu 003 widac wyraznie egr 0 i egr 100% i zmienne wartosci dawki paliwa wiec gdzie to uszkodzenie??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bugatti 0 Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Przy próbie dynamicznej w 003 przy przyspieszaniu EGR jest otwarty 88.4 % (a powienień być poniżej 5%) - http://vaglog.rtnet.pl/muskel1_16607.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brysio 0 Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Przy próbie dynamicznej w 003 przy przyspieszaniu EGR jest otwarty 88.4 % (a powienień być poniżej 5%) - http://vaglog.rtnet.pl/muskel1_16607.html hmmm no nie wiem czy masz racje poniewaz w moim aucie tez by byl zepsuty nie wydaje sie to dziwne ze w dwoch identycznych samochodach po wymieanie pompy padly obydwa egr??? moje auto przyspiesza normlanie i jak sprawdzisz moje logi masz identyczne wartosci jak muskela ale jego auto przyspiesza 5 sekund wolniej niz moje??? jak to mozliwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bugatti 0 Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Ok faktycznie pomyliłem się. Myślałem że to 1.9 TDI w którym ECU zmniejsza wartość otwarcia EGR gdy zawór jest domykany przy butowaniu - zaś w 2.5 TDI jest zwiększana % przy zwiększaniu obciążenia ;-) Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brysio 0 Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Ok faktycznie pomyliłem się. Myślałem że to 1.9 TDI w którym ECU zmniejsza wartość otwarcia EGR gdy zawór jest domykany przy butowaniu - zaś w 2.5 TDI jest zwiększana % przy zwiększaniu obciążenia ;-) Pozdr. no wlasnie to jest 2,5 - dziwna maszyna dziala odwrotnie jak wszystkie inne ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marbol 0 Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 ja bym poprawił kąt na 65-70 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brysio 0 Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 ja bym poprawił kąt na 65-70 kat jest 2.2 -2.4 stopnie po at wiec jak najbardziej prawidlowy nie ma co szukac to nie wina kata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marbol 0 Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 no to pochwal się i uświadom nas bo ja poza małym przeładowaniem w granicach 2200 obr nic nie widze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brysio 0 Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 no to pochwal się i uświadom nas bo ja poza małym przeładowaniem w granicach 2200 obr nic nie widze kolego marbol gdybym wiedzial o co biega nie pytal bym sie madrych glow na tym forum ale niestety jak sam widzisz nie ma nic szczegolnego w tych logach a wrecz sa prawie identyczne z moimi a mimo to jego auto wolniej sie rozpedza jak to wyjasnic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bugatti 0 Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 wydaje mi sie, ze auto nie rozwija mocy jak powinno. Co rozumiesz poprzez to stwierdzenie ? Może po prostu wolno wkręca się na obroty ? (zacierają się w. rozrządu ) Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1350 Opublikowano 11 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 Nie zbiera sie tak jak przed wymiana pompy (przed wymiana bardziej wciskalo w siedzenie) Problem walkow nie dotyczy silnikow BDG, tutaj zostaly one poprawione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proton2 0 Opublikowano 12 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2010 Skoro tylko pompa była wymieniona i nic innego, no to problemów upatrywałbym właśnie w niej. Masz pewność, że to nówka sztuka ? Obroty biegu jałowego odstają od zwyczajowych 742 rpm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brysio 0 Opublikowano 12 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2010 Skoro tylko pompa była wymieniona i nic innego, no to problemów upatrywałbym właśnie w niej. Masz pewność, że to nówka sztuka ? Obroty biegu jałowego odstają od zwyczajowych 742 rpm kolego proton niestety to definitywnie nie pompa pompa muskela jest ori kupiona w aso za gruba mamone zreszta u mnie te same oznaki po regeneracji pompy i jak bylo wczesniej juz wspominane wina moze lezec we wtryskwaczach ale definitywnie nie w pompie obroty tez sie zgadazaja w moich logach sa identyczne i moge wyslac jeszcze 10 innych logow gdzie obroty sa dokladnie na 719 ustawione ale nie u kazdego bujaja z 719/696 a u mnie i muskela bujaja i w obydwu przypadkach po padace pompy mysle ze podczas padania pompy dostaja inne czesci jak przekazniki czy wtryski ostro po pupie bo przesterowuja na maxa i dlatego sie moze cos podziac z ustawieniami ecu! od kilku dni czekamy na jakiegos specjaliste ktory z tych logow ktore sa zamieszczone wyczyta jakies ukryte infomracje ktore dla laika sa nie do wylapania a tutaj link do innego silnika -- http://www.vagcomforum.de/index.php?showtopic=6431 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się