Gracjan007 Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 Pany zalozylem osobny temtam ,ale nikt nie odpisuje wiec moze tu zadam pytanie. Taki maly problem ,dzis dolalem oleju po raz pierwszy i wyskakuje mi caly czas komunikat zamiast miarki oleju"oil level display avaible after approx 2 minutes. engine must be warm and must be switched off" Na rozgrzanym gasilem czekalem 2 minuty ,na wlaczonym i wylaczonym wyswietlaczu ,ale dalej ten sam komunikat... Mial ktos taki przypadek ? I drugie pytanie ,zalalem za duzo oleju czy moge z tym tak jezdzic czy musze jechac na spuszczenie bo beda jakies klopoty ? Z gory dzieki.
skius Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 Zacząłem od turba -oddałem do duzej firmy zajmującej się turbinami .Turbo się okazuje a 100% sprawne(cena za sprawdzenie z wyczyszczenie z nagaru 800zł). Cena piękna, prawie jak za regenerację padniętej. Dokładnie! Nie chciałem zapłacić ,niestety mieli mój dowód rej. Oczywiscie nie castrolem tylko shellem:wink:
cabanmat Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 Czy odczuje jakoś X-Cessa? "Ma lepszy tbn i Hths". ---------- Post dopisany at 15:25 ---------- Poprzedni post napisany at 15:18 ---------- A dla nie dowiarków i sympatyków Castrola mogę zamieścić dwa filmiki : zimny rozruch na Castrolu -1,5C oraz na Motulu -10C. Chcecie?
cabanmat Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 Proszę bardzo... Filmy oczywiście mojego autorstwa Rozruch silnika przy (-1,5 stopnia, po rozruchu słuchać jak wszystko dzwoni) Olejek to Castrol Diesel Magnatec 5W40 Wiem wiem, grzanie świec czterokrotne to głupota, już tak nie robię A tutaj rozruch na Motulku Specific 5W40 przy temperaturze -10 stopnia. Po rozruchu słuchać że nic nie dzwoni, zamiast dzwonienia słychać ciche piskanie. PS. Zachęcam do oglądania w jakości HD.
endriuu Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 bardzo fajny eksperyment:thumbup: Wysłane z prodiża.
cabanmat Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 Przy Castrolu słychać jakieś metaliczne dźwięki, ktoś wie co to ?
Gracjan007 Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 panowie nikt nie jest w stanie mi cos podpowiedziec ? :/
cabanmat Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 Kolego pojedź do jakiegoś serwisu olejowego to wyciągnął Ci nadmiar oleju. Jazda na za dużym stanie oleju? - Nie jest to dobre. W ogóle jazda na maksymalnym poziomie oleju nie jest dobra.
mlodyabc Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 Pany zalozylem osobny temtam ,ale nikt nie odpisuje wiec moze tu zadam pytanie.Taki maly problem ,dzis dolalem oleju po raz pierwszy i wyskakuje mi caly czas komunikat zamiast miarki oleju"oil level display avaible after approx 2 minutes. engine must be warm and must be switched off" Na rozgrzanym gasilem czekalem 2 minuty ,na wlaczonym i wylaczonym wyswietlaczu ,ale dalej ten sam komunikat... Mial ktos taki przypadek ? I drugie pytanie ,zalalem za duzo oleju czy moge z tym tak jezdzic czy musze jechac na spuszczenie bo beda jakies klopoty ? Z gory dzieki. Strzykawka, węzyk i jechane odciągasz aż odciągniesz nadmiar.
cabanmat Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 Tak też można Masz nauczkę na przyszłość, że warto sprawdzić ile wchodzi oleju do danego silnika.
Krzysiek238 Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 Przy Castrolu słychać jakieś metaliczne dźwięki, ktoś wie co to ? prawdopodobnie kompesator luzu zaworowego
cabanmat Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 Czyli silnik prosi się o regulacje zaworów ?
endriuu Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 Czyli silnik prosi się o regulacje zaworów ? Aha, szczelinomierzem. :-P Wysłane z prodiża.
trepek Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 Czyli silnik prosi się o regulacje zaworów ? Nie, nie masz płytkowych popychaczy. Po prostu olej kijowy, dużo osadu i hydrosztosy źle się napełniają przy rozruchu.
cabanmat Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 Płukanka silnikowa wyczyści ten osad?
Krzysiek238 Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 Czyli silnik prosi się o regulacje zaworów ? luz zaworu kompensowany jest olejem gesty pózniej dochodzi na góre i tak klepie
cabanmat Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 Czyli po prostu Motul szybciej dociera w newralgiczne miejsca?
Krzysiek238 Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 Czyli po prostu Motul szybciej dociera w newralgiczne miejsca? pewnie tak bo na tym filmie z motulem tego nie słychac,ale tez olej swiezy
cabanmat Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 Ojjj głowy nie dam ale na Castrolu to tak od nowości chyba klepało... ---------- Post dopisany at 23:16 ---------- Poprzedni post napisany at 23:14 ---------- Heh ta sama klasa olejów czyli 5W40 a Motul szybciej dociera przy -10C niż Castrol przy -1,5C
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się