Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Blokowanie drzwi od wewnątrz


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam serdecznie. w mojej a4 jak mam właozny kluczyk w stacyjce, to nie moge zablokowac drzwi a pompkę slychac w bagazniku jak pracuje tylko nic sie nie dzieje, a jak kluczyk wyjmę ze stacyjki drzwi blokują sie i odblokowują bez problemu. czy mam cos skopane w instalacji czy tak powinno byc?.

Opublikowano

w dzrzwiach masz wylacznik wewnetrznego zamykania i otwierania drzwi i on dziala nie zaleznie czy masz kluczyk w stacyjce czy nie.jesli o to ci chodzi :wink:

Opublikowano

to mam cos nie tak bo jak kluczyk siedzi w stacycje to nic sie nie dzieje (natomiast slychac jak pompka działa tylko drzwi sie nie blokują)

Opublikowano

przeciez to glownie ma dzialac jak auto jest w trakcie jazdy po miescie np.na swiatlach zeby ci nikt drzwi nie otworzyl :wink:

Opublikowano
przeciez to glownie ma dzialac jak auto jest w trakcie jazdy po miescie np.na swiatlach zeby ci nikt drzwi nie otworzyl :wink:

no własnie wiem, musieli cos zle poskładać jak auto było u mecha, zaraz pojade do niego i łeb mu spadnie chyba :mad:

Opublikowano

jak to sie blokuja same?? to w kazdym audi jest taki bajer?? ja u siebie musze wcisnac dzyndzla aby sie zamknely.... :sad: a i kolego szpak popraw sobie dane co do mocy twojego bombowca...bo jakos malo tych konikow hehe :grin:

Opublikowano
jak to sie blokuja same?? to w kazdym audi jest taki bajer?? ja u siebie musze wcisnac dzyndzla aby sie zamknely.... :sad: a i kolego szpak popraw sobie dane co do mocy twojego bombowca...bo jakos malo tych konikow hehe :grin:

W A4B6 już same się blokują jak rusze, a w B5 trzeba wcisnąć guzik.A co do mocy to kolega Szpak nie nie musi poprawiać , bo moc się zgadza :wink:

Opublikowano

hymmm myslalem ze w B5 1.9 TDi byly w dwoch wersjach robione 90 i 110 a tu jeszcze 75 i juz jestem bogatszy w wiedzy o audi :grin:

Opublikowano
hymmm myslalem ze w B5 1.9 TDi byly w dwoch wersjach robione 90 i 110 a tu jeszcze 75 i juz jestem bogatszy w wiedzy o audi :grin:

To ja jeszcze poszerze twoją wiedze i dodam 115KM :wink:

Opublikowano

jka ja przekręce kluczyk w stacyjce i czekam aż kontrolki pogasną to wtedy mi sie ryglują drzwi same :) i wtedy nie działa przycisk na drzwiach. i jak chce przy odpalonym aucie dostać sie do bagażnika to musze je zgasić niestety :/ podobno to sie ustawia climatronikiem ale ja nie wiem jak

Opublikowano

Mala poprawka co do mojego problemu z blokowaniem drzwi. Otóż zauwazyłem ze jak mam włączony zapłon i pozamykam wszystkie drzwi manualnie to ten przycisk otwiera mi wszystkie drzwi, zamykac jak nie chciał tak nie chce. Mam cos nie tak z instalacją ?? HELP :???:

Opublikowano

u mnie działato ryglowanie niezależnie od stanu auta z kluczykie czy bez pracującym silnikiem czy nie ogólnie fajna sprawa więc chyba masz cośnie tak połączone albo sterownik tego bajerku nawala

Pds. a co do automatycznego ryglowania drzwi po uruchomieniu pojazdu to badziew nie wyobrażam sobie tego :evil:

Opublikowano
hymmm myslalem ze w B5 1.9 TDi byly w dwoch wersjach robione 90 i 110 a tu jeszcze 75 i juz jestem bogatszy w wiedzy o audi :grin:

To ja jeszcze poszerze twoją wiedze i dodam 115KM :wink:

75 KM to nie TDI ale DI (takie niedoje....ne TDI) :mrgreen:

Opublikowano
75 KM to nie TDI ale DI (takie niedoje....ne TDI) :mrgreen:

DI to tylko takie oznaczenie silnika 55kW a silnik ma turbo czyli jest to TDI :wink:

Opublikowano
75 KM to nie TDI ale DI (takie niedoje....ne TDI) :mrgreen:

DI to tylko takie oznaczenie silnika 55kW a silnik ma turbo czyli jest to TDI :wink:

powiedz mi jak sobie radzisz z tak duza moca??panujesz nad nia?? :razz: :lol:

Opublikowano
powiedz mi jak sobie radzisz z tak duza moca??panujesz nad nia?? :razz: :lol:

staram sie nie dawac duzo gazu bo zrywa przeguby :wink:

Opublikowano
75 KM to nie TDI ale DI (takie niedoje....ne TDI) :mrgreen:

DI to tylko takie oznaczenie silnika 55kW a silnik ma turbo czyli jest to TDI :wink:

AFF ma turbosprężarkę i chłodnicę powietrza taką samą jak 90 konny tdi !!! Ma ustawione mniejsze ciśnienie otwarcia zaworu wastegate stąd jego 75 km i 150 Nm ale za to pali mniej niż 90 konny i ma czystsze spaliny.

Ale mimo wszystko silnik ten ma oznaczenie 1.9DI :wink:

Opublikowano

zbieraj troszke kapusty i latwo zrobisz z tego duzo wieksza moc :wink:

Opublikowano
... ale za to pali mniej niż 90 konny i ma czystsze spaliny.Ale mimo wszystko silnik ten ma oznaczenie 1.9DI :wink:

Dokładnie, na pokrywie silnika i na tylnej klapie mam 1.9DI, i tak jak pisze HUGO malutko mi pali :razz: napeno nie jest tak zamulony jak moj poprzedni golf III tez 55kW. No ale odbiegamy od tematu. POZDRO :wink:

Opublikowano
75 KM to nie TDI ale DI (takie niedoje....ne TDI) :mrgreen:

DI to tylko takie oznaczenie silnika 55kW a silnik ma turbo czyli jest to TDI :wink:

AFF ma turbosprężarkę i chłodnicę powietrza taką samą jak 90 konny tdi !!! Ma ustawione mniejsze ciśnienie otwarcia zaworu wastegate stąd jego 75 km i 150 Nm ale za to pali mniej niż 90 konny i ma czystsze spaliny.

Ale mimo wszystko silnik ten ma oznaczenie 1.9DI :wink:

Wiem ze to TDI, ale chyba nie czytales ze zrozumieniem :razz: :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...