David Opublikowano 10 Lipca 2010 Opublikowano 10 Lipca 2010 Panowie chcialem sie pochwalic wykresem po wizycie u Roberta z Tune Up Gdansk narazie wyglada to tak ze wszystko seria oprocz pompek ktore zamienilem na nowe BQ (moje juz nie dawaly rady) i tutaj podziekowania dla Adamooo moze z czasem wloze turbo BRD i Fimca ale to jak cos w nastepnym roku,no chyba ze mi sie turbo wysra.. Po programie wrazenia za***iste Rob mowil ze pompki BQ sa bardzo mocne takze trzeba bedzie to kiedys wykorzystac wykres : co myslicie ?
Thom4s Opublikowano 10 Lipca 2010 Opublikowano 10 Lipca 2010 Ładny wykres, masz teraz więcej "kunia" niż moje 1.8T, co się niedługo zmieni Czyli polecasz tą firmę? Mam do nich dość blisko.
David Opublikowano 10 Lipca 2010 Autor Opublikowano 10 Lipca 2010 nie wiem czy Robert robi turbo benzyny musisz sie z nim kontaktowac, a jak jest z 1.8 T trzyma te 170ps czy ma mniej?
Thom4s Opublikowano 10 Lipca 2010 Opublikowano 10 Lipca 2010 nie wiem czy Robert robi turbo benzyny musisz sie z nim kontaktowac, a jak jest z 1.8 T trzyma te 170ps czy ma mniej? Się okaże. Dla mnie to i tak za mało przy wadze A4 i tiptronicu.
adamooo Opublikowano 11 Lipca 2010 Opublikowano 11 Lipca 2010 mod typowo seryjny..teraz zmieniaj turbo i będzie czym już jeździć
David Opublikowano 26 Lipca 2010 Autor Opublikowano 26 Lipca 2010 Panowie czytam troche dzial Chiptuning i pisza ludzie ze jak sie lata autostradami to trzeba montowac dodatkowa chlodnice oleju,moze ktos cos powiedziec odnosnie mojego audi? dodam ze jezdze autostrada trasa Polska Dania z predkoscia glownie 160 km/h.Jak cos to poprosze o ceny/linki z takimi chlodnicami
Jarol Opublikowano 26 Lipca 2010 Opublikowano 26 Lipca 2010 Panowie czytam troche dzial Chiptuning i pisza ludzie ze jak sie lata autostradami to trzeba montowac dodatkowa chlodnice oleju,moze ktos cos powiedziec odnosnie mojego audi? dodam ze jezdze autostrada trasa Polska Dania z predkoscia glownie 160 km/h.Jak cos to poprosze o ceny/linki z takimi chlodnicami Do jazdy z prędkością 160km/h raczej jeszcze nie potrzebujesz chłodnicy oleju. Ja zauważyłem że do około 170-180Km/h temp oleju jest jeszcze w rozsądnych wartościach ale jak jedzie się szybciej koło 200km/h to juz olej robi sie bardzo gorący. Co do cen chłodnic oleju to są gotowe zestaw Mocal. Koszt to około 1000zł za chłodnice, podstawe z termostatem i węże.
David Opublikowano 26 Lipca 2010 Autor Opublikowano 26 Lipca 2010 Panowie czytam troche dzial Chiptuning i pisza ludzie ze jak sie lata autostradami to trzeba montowac dodatkowa chlodnice oleju,moze ktos cos powiedziec odnosnie mojego audi? dodam ze jezdze autostrada trasa Polska Dania z predkoscia glownie 160 km/h.Jak cos to poprosze o ceny/linki z takimi chlodnicami Do jazdy z prędkością 160km/h raczej jeszcze nie potrzebujesz chłodnicy oleju. Ja zauważyłem że do około 170-180Km/h temp oleju jest jeszcze w rozsądnych wartościach ale jak jedzie się szybciej koło 200km/h to juz olej robi sie bardzo gorący. Co do cen chłodnic oleju to są gotowe zestaw Mocal. Koszt to około 1000zł za chłodnice, podstawe z termostatem i węże. 1000zl ?? a Ty masz wskaznik temp oleju?
Jarol Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 Panowie czytam troche dzial Chiptuning i pisza ludzie ze jak sie lata autostradami to trzeba montowac dodatkowa chlodnice oleju,moze ktos cos powiedziec odnosnie mojego audi? dodam ze jezdze autostrada trasa Polska Dania z predkoscia glownie 160 km/h.Jak cos to poprosze o ceny/linki z takimi chlodnicami Do jazdy z prędkością 160km/h raczej jeszcze nie potrzebujesz chłodnicy oleju. Ja zauważyłem że do około 170-180Km/h temp oleju jest jeszcze w rozsądnych wartościach ale jak jedzie się szybciej koło 200km/h to juz olej robi sie bardzo gorący. Co do cen chłodnic oleju to są gotowe zestaw Mocal. Koszt to około 1000zł za chłodnice, podstawe z termostatem i węże. 1000zl ?? a Ty masz wskaznik temp oleju? Nie mam. Zawsze możesz kupić jakąś używaną chłodnice z innego auta do tego dokupić podkladke z termostatem i dorobić węże wtedy myśle że w 500-600zł się zmieścisz. Ja myśle właśnie o takim rozwiązaniu. Ale bardziej chodzi mi po głowie długa skrzynia 6 biegowa. Wtedy przy 180km/h bede miał koło 3000-3100obr i mie będe sie musiał martwić o temp oleju.
David Opublikowano 27 Lipca 2010 Autor Opublikowano 27 Lipca 2010 skrzynia 6 dobra opcja ale koszty sa juz duze bo trzeba jeszcze dwumasa zmieniac wyjdzie pewnie ponad 3 tys :gwizdanie: a o jakiej skrzyni myslisz ? avf ma chyba przy 180 km/h jakos 3100 obr
Jarol Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 skrzynia z AVF jest za krótka 185km/h jest około 3500obr, raczej myśle nad jakąś z 2,5 TDi tak żeby 180km/h było przy 3 tys obr. Co do kosztów to chyba wyjdzie nawet ponad 3 tyś zł bo samo nowe sprzęgło z dwumasem kosztuje koło 2 tyś zł do tego skrzynia, rozrusznik i jeszcze kilka inych rzeczy.
Tomeks Opublikowano 28 Lipca 2010 Opublikowano 28 Lipca 2010 dobra robota Robert ...zresztą jak zawsze
Bugatti Opublikowano 29 Lipca 2010 Opublikowano 29 Lipca 2010 skrzynia z AVF jest za krótka 185km/h jest około 3500obr, raczej myśle nad jakąś z 2,5 TDi tak żeby 180km/h było przy 3 tys obr. Jeśli chcesz skrzynie o najmniejszych przełożeniach (czyli mówiąć waszym niepoprawnym technicznie stwierdzeniem - najdłuższą) to szukaj skrzynki DRW z Golfa IV AJM...w A3 ASZ też były. Przy 3000 obr. 1. - 30,6 km/h 2. - 55,5 km/h 3. - 86,8 km/h 4. - 120 km/h 5. - 149 km/h 6. - 180 km/h Troszkę większe przełożenia ma ERF (przy 3000 obr./min): 1 - 30 km/h 2 - 56 km/h 3 - 88 km/h 4 - 119 km/h 5 - 148 km/h 6 - 176 km/h Pozdr.
Jarol Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 skrzynia z AVF jest za krótka 185km/h jest około 3500obr, raczej myśle nad jakąś z 2,5 TDi tak żeby 180km/h było przy 3 tys obr. Jeśli chcesz skrzynie o najmniejszych przełożeniach (czyli mówiąć waszym niepoprawnym technicznie stwierdzeniem - najdłuższą) to szukaj skrzynki DRW z Golfa IV AJM...w A3 ASZ też były. Przy 3000 obr. 1. - 30,6 km/h 2. - 55,5 km/h 3. - 86,8 km/h 4. - 120 km/h 5. - 149 km/h 6. - 180 km/h Troszkę większe przełożenia ma ERF (przy 3000 obr./min): 1 - 30 km/h 2 - 56 km/h 3 - 88 km/h 4 - 119 km/h 5 - 148 km/h 6 - 176 km/h Pozdr. Taka długość skrzyni by mi odpowiadała. Tylko jest jeden problem że z golfa czy A3 skrzynia nie podejdzie do A4 gdzie silnik jest umieszczony wzdłużnie.
Rogalotti Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Nie podejdzie, do A4 z silnikiem 1.9PD szukaj skrzyni od silników 2.5TDi o oznaczeniach DQS badz FRF to najdłuższe skrzynie biegów do tych silników (auta-skrzynia FWD). Pozdrawiam.
David Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Nie podejdzie, do A4 z silnikiem 1.9PD szukaj skrzyni od silników 2.5TDi o oznaczeniach DQS badz FRF to najdłuższe skrzynie biegów do tych silników (auta-skrzynia FWD). Pozdrawiam. Ty mi Witek lepiej napisz co myslisz o wykresie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się