Osiollekk Opublikowano 5 Listopada 2017 Opublikowano 5 Listopada 2017 Panowie, a kto mi powie, po co do chlodniczki dochodzi podcisnienie? Kiedyś czytałem, że ma to sterować zaworkiem który otwiera albo zamyka obieg spalin przez chlodniczke (kiedy egr jest zamknięty to i ten zawór się zamyka, i chłodniczka się nie zużywa), ale mając dwie chłodniczki na stole, i dmuchając w nie, obieg jest otwarty cały czas, czy podciśnienie jest i sztanga jest zassana, czy nie... Wyjaśni mi to ktoś? Czy może muszą iść spaliny, wtedy wytwarza się ciśnienie i zawór może dopiero pracować?
drvv Opublikowano 12 Listopada 2017 Opublikowano 12 Listopada 2017 To i ja przyłącze się do tematu, przy usuwaniu chłodnicy spalin (zakładając, że EGR jest usunięty programowo) co zrobić z przewodem podciśnienia, zaślepić jakoś?
Osiollekk Opublikowano 13 Listopada 2017 Opublikowano 13 Listopada 2017 22 godziny temu, drvv napisał: To i ja przyłącze się do tematu, przy usuwaniu chłodnicy spalin (zakładając, że EGR jest usunięty programowo) co zrobić z przewodem podciśnienia, zaślepić jakoś? Ja za jakieś dwa tygodnie będe się go programowo pozbywał bo fizycznie już to zrobiłem i na tą chwile podciśnienie dochodzi tak jak dochodziło, ale chyba kupie dwa takie kapturki specjalnie do tego przeznaczone, po 2-3zl/szt i po problemie korek z allegro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się