zyga811 0 Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 tak jak w temacie + niedzialajacy czujnik zapiecia pasów brak sygnalu dziwiekowego , bespieczniki sprawdzone i nie wiem gdzie szukac problemu heelp!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo814 4 Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 byl taki problem na forum trzeba wymontowac zegar i wymienic buzzer, uzyj szukajki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga811 0 Opublikowano 15 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 dzieki jutro sprawdze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
steve69 15 Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 dzieki jutro sprawdze Jeśli masz możliwość podpięcia VAGa, to w 17-Instruments uruchom Output Tests. Jeśli "brzęczyk" jest w porządku, to w którymś momencie się odezwie. Jeśli padł, no to go nie usłyszysz. -- Pozdrawiam. Sławek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamoT1984 0 Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 witam! jest ktos z klubowiczow kto wie jak zabrac sie do wymiany takiego buzzera w B6?? moze jakies wskazowki ,foto ?? dzieki za kazda pomoc pozdr!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
steve69 15 Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 jest ktos z klubowiczow kto wie jak zabrac sie do wymiany takiego buzzera w B6?? moze jakies wskazowki ,foto ?? Póki co, była tylko foto-porada jak to wymienić w B5: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=4509.0 -- Pozdrawiam. Sławek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamoT1984 0 Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 super przynajmniej mozna sie domyslac czego sie spodziewac.. , oby tylko nie popsuc jeszcze bardziej. zaczne od Vag-a robiac test.jak sie nie odezwie tak wiadomo o co B. dzieki Sławku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieniek 4 Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 A jest opcja,zeby go wlaczyc/wylaczyc vagiem?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamoT1984 0 Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 A jest opcja,zeby go wlaczyc/wylaczyc vagiem?? czesc gdzies tu na forum wyczytalem ze jest taka mozliwosc.wiec nie dlugo sam to sprawdze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabalaba 0 Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 A jest opcja,zeby go wlaczyc/wylaczyc vagiem?? Jest! Wyłączyli mi to badziewie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gados82 0 Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 A jest opcja,zeby go wlaczyc/wylaczyc vagiem?? Jest! Wyłączyli mi to badziewie Pochwal się jak to włączyć lub sprawdzić czy jest wyłączone... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xcentriq 1 Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 A jest opcja,zeby go wlaczyc/wylaczyc vagiem?? Jeśli chodzi o B7 to tyle znalazłem na necie: Potrzebne narzędzia Interface VAG-COM lub VCDS wraz z oprogramowaniem lub podobne. Procedura Wchodzimy w [17 - Instrument Cluster] Czytamy wartość. Powinna to być liczba składająca się z 5 cyfr. Ostatnia z nich powinna mieć wartość 1. Zapisujemy sobie na boku całą pięciocyfrową liczbę i skupiamy się nad czwartą w kolejności, gdyż ona jest odpowiedzialna za ustawienia regionalne pasów bezpieczeństwa. Aby wyłączyć przypomnienie dla foteli pasażera oraz kierowcy, zmieniamy czwartą cyfrę na 0. Otrzymujemy w ten sposób ciąg znaków XXX01 Pozostałe ustawienia 1 – ostrzeżenie zgodne z NCAP (tylko fotel kierowcy) 2 – ostrzeżenie zgodne ze starym prawem USA i Kanady (tylko fotel kierowcy) 3 – ostrzeżenie zgodne z nowym prawem USA i Kanady (tylko fotel kierowcy) 4 – ostrzeżenie zgodne z NCAP (oba fotele) 5 – ostrzeżenie zgodne ze starym prawem USA i Kanady (oba fotele) 6 – ostrzeżenie zgodne z nowym prawem USA i Kanady (oba fotele) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się