Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o analizę logów po wymianie sztangi turbiny


kowal1020

Rekomendowane odpowiedzi

zrób jeszcze raz 011 na 3 biegu i na 4 do ilu ci sie uda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-do sprawdzenia układ podciśnieniowy i dolot pod względem szczelności, wymień w ciemno wszystkie podejrzane wężyki i posprawdzaj rury i łączenia czy nie ma zaolejenia gdzieś

-erg do czyszczenia, wypadało by to samo zrobić z kolektorem ssącym jeśli jest zawalony smołą(najlepiej wypalanie zastosować), potem nową uszczelkę trzeba, śruby dokręcasz 25Nm

-sztanga gruszki do korekty, masz ją skrócić, skręcić sztangę, przy 3500obr w logu 011 ma być 65%

-popraw/wstaw loga dynamicznego 000, obecnie pod jego opisem jest log statyczny

-log 001 robiłeś z włączonymi światłami, radiem, nawiewem i klimą? jeśli tak powtórz loga 001 statycznego przy rozgrzanym silniku do 90C i przy wyłączonych wszystkich urządzeniach dodatkowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Egr zaślepiony. jutro zrobie brakujące logi.[br]Dopisany: 18 Lipiec 2010, 21:31_________________________________________________oto brakujące logi:

011 na 4-ym biegu: http://vaglog.rtnet.pl/rycho_18008.html

011 na 3-im biegu: http://vaglog.rtnet.pl/rycho_18009.html

000 dynamiczne: http://vaglog.rtnet.pl/rycho_18010.html

001 statyczne: http://vaglog.rtnet.pl/rycho_18011.html

z góry dziękuję za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wygląda na to ze kierownice w turbinie Ci sie zacinaja , czysciles ta turbine ? sztange narazie zostaw w spokoju , doprowadz turbo do porzadku a potem zobaczy sie czy sztange trzeba skaracac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- proponuje zmienić vagiem dawkę tak na 3,8mg, trochę zrywniejszy silnik się zrobi a w spalaniu nie będzie różnicy

- termostat masz już nie pierwszej młodości jak 90C nie osiąga, jak spada temp poniżej 87C w trakcie przyspieszania wymień go na ori z aso, koszt ponad 100zł ale problem z głowy na długo

- gruszka do wymiany, ale zanim to zrobisz, po odjęciu gruszki sprawdź czy letko chodzi bolec od kierownic, ma się jednym paluszkiem przestawiać i nie wadzić, wypadało by też sprawdzić N75, możesz podmienić z N18 na próbę i zrób loga 011dynamicznego na 3 i 4 biegu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a na samym poczatku mówiłem o wężykach, wiec się nie dziw że później gruszkę proponowałem wymienić

jak możesz wzuć jeszcze loga dynamicznego 011 na 3 biegu zrobionego w zakresie obrotów 1400-4300 bo ten co wrzuciłeś chyba był pod dużą górkę robiony, albo na 4 biegu z górki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...