Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Zimny silnik gaśnie po dodaniu gazu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

mam nie lada problem z którym sie nie mogę uporać ;/ a mianowicie ...

kiedy auto jest zimne i chce je odpali jest wszystko dobrze chodzi na 4 cylindrach i niema nic do zarzucenia dopuki nie wcisne pedalu gazu . Wtedy auto nagle spada z obrotów chodzi na jednym, dwóch lub trzech cylindrach i tak dopuki sie nie rozgrzeje . jak sie rozgrzewa zaczyna pracowac na wszystkich cylindrach

dodam ze jak auto jest rozgrzane to niema żadnego problemu pali od razu z gory dzieki za odp :)

Opublikowano

Witam

mam nie lada problem z którym sie nie mogę uporać ;/ a mianowicie ...

kiedy auto jest zimne i chce je odpali jest wszystko dobrze chodzi na 4 cylindrach i niema nic do zarzucenia dopuki nie wcisne pedalu gazu . Wtedy auto nagle spada z obrotów chodzi na jednym, dwóch lub trzech cylindrach i tak dopuki sie nie rozgrzeje . jak sie rozgrzewa zaczyna pracowac na wszystkich cylindrach

dodam ze jak auto jest rozgrzane to niema żadnego problemu pali od razu z gory dzieki za odp :)

Odpinałes czujnik temperatury?\

Zobacz jak bez niego auto będzie sie zachowywało?

Opublikowano

a moze VAG :przebiegly:

Opublikowano

czujnik temp znajduje sie z tylu silnika tzn 2 kostki sa w plastikowej obudowie o ile sie nie myle ?

Opublikowano

czujnik temp znajduje sie z tylu silnika tzn 2 kostki sa w plastikowej obudowie o ile sie nie myle ?

jak popatrzysz za dekiel od strony przegrody to takie zielone :wink4:

Opublikowano

aha jutro z rana jak bedzie zimny sprawdze to :D

a zapomnialem dodac ze na Vag-u rzadnych bledow .. ;/

Opublikowano

niestyty taka sama rekakcja po odpieciu czujnika temp ...

Opublikowano

odepnij przeplywke... moze to jej wina

strzelam ale moze akurat ona jest przyczyna....

Opublikowano

przeplywka odpinana bez zmian

przepustnica zaadaptowana wyczyszczona bez zmian ..

chyba niedlugo pojde do wrozki ;/

Opublikowano

Przyszly mi do glwowy moze cewki lub kable wysokiego napiecia?

Jednakze nie chce sie wierzyc, ze zadnych bledow na VAGu nie ma. :angry:

(twierdzisz, ze uzywasz VAGa, zatem loguj po kolei wszystkie grupy, od momentu jak silnik pracuje normalnie, do momentu gdy sie zaczyna cyrk, itd. wklejaj do Excela, potem dokladna analiza powinna pokazac, gdzie np. skacze napiecie, albo sie znaczaco obniza, tudziez zanika wogole).

Ja bym sprobowal :hi:

Opublikowano

a dodam ze wymienialem miske ostatnio .. (nieszczesny kamien) miska sie różniła troche min : wlew po drugiej stronie i troszke inny spad ale nieznaczny takto to samo kolega z forum napisal mi ze to wina pompy oleju i syfu w silniku bo pompa jak jest olej zimny nie moze przetloczyc tego syfu i zawory sie nie otwieraja a jak olej jest cieply to wszystko gra .

ale chydraulika raczej dziala bo rano slysze jak popychacze cykaja do momentu kiedy nie wypelnia sie olejem

w wolnej chwili bede zmianial miske na ta ktora mialem bo zostala pospawana i moze sie poprawi zobaczymy ..

Opublikowano

poproś kogoś ogarniętego o zrobienie logów dynamicznych . Powinno coś wykazać .

dziwi mnie , że na statycznych nie wywala Ci nawet błędów sporadycznych . :mysli:Może faktycznie czas zmienić vag`a

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...