soczeklol123 Opublikowano 19 Lipca 2010 Opublikowano 19 Lipca 2010 Witam mam nie lada problem z którym sie nie mogę uporać ;/ a mianowicie ... kiedy auto jest zimne i chce je odpali jest wszystko dobrze chodzi na 4 cylindrach i niema nic do zarzucenia dopuki nie wcisne pedalu gazu . Wtedy auto nagle spada z obrotów chodzi na jednym, dwóch lub trzech cylindrach i tak dopuki sie nie rozgrzeje . jak sie rozgrzewa zaczyna pracowac na wszystkich cylindrach dodam ze jak auto jest rozgrzane to niema żadnego problemu pali od razu z gory dzieki za odp
sołtys85 Opublikowano 19 Lipca 2010 Opublikowano 19 Lipca 2010 Witam mam nie lada problem z którym sie nie mogę uporać ;/ a mianowicie ... kiedy auto jest zimne i chce je odpali jest wszystko dobrze chodzi na 4 cylindrach i niema nic do zarzucenia dopuki nie wcisne pedalu gazu . Wtedy auto nagle spada z obrotów chodzi na jednym, dwóch lub trzech cylindrach i tak dopuki sie nie rozgrzeje . jak sie rozgrzewa zaczyna pracowac na wszystkich cylindrach dodam ze jak auto jest rozgrzane to niema żadnego problemu pali od razu z gory dzieki za odp Odpinałes czujnik temperatury?\ Zobacz jak bez niego auto będzie sie zachowywało?
soczeklol123 Opublikowano 19 Lipca 2010 Autor Opublikowano 19 Lipca 2010 czujnik temp znajduje sie z tylu silnika tzn 2 kostki sa w plastikowej obudowie o ile sie nie myle ?
Buba Opublikowano 19 Lipca 2010 Opublikowano 19 Lipca 2010 czujnik temp znajduje sie z tylu silnika tzn 2 kostki sa w plastikowej obudowie o ile sie nie myle ? jak popatrzysz za dekiel od strony przegrody to takie zielone
soczeklol123 Opublikowano 19 Lipca 2010 Autor Opublikowano 19 Lipca 2010 aha jutro z rana jak bedzie zimny sprawdze to a zapomnialem dodac ze na Vag-u rzadnych bledow .. ;/
soczeklol123 Opublikowano 20 Lipca 2010 Autor Opublikowano 20 Lipca 2010 niestyty taka sama rekakcja po odpieciu czujnika temp ...
Buba Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 odepnij przeplywke... moze to jej wina strzelam ale moze akurat ona jest przyczyna....
soczeklol123 Opublikowano 20 Lipca 2010 Autor Opublikowano 20 Lipca 2010 przeplywka odpinana bez zmian przepustnica zaadaptowana wyczyszczona bez zmian .. chyba niedlugo pojde do wrozki ;/
M_ILES Opublikowano 21 Lipca 2010 Opublikowano 21 Lipca 2010 Przyszly mi do glwowy moze cewki lub kable wysokiego napiecia? Jednakze nie chce sie wierzyc, ze zadnych bledow na VAGu nie ma. (twierdzisz, ze uzywasz VAGa, zatem loguj po kolei wszystkie grupy, od momentu jak silnik pracuje normalnie, do momentu gdy sie zaczyna cyrk, itd. wklejaj do Excela, potem dokladna analiza powinna pokazac, gdzie np. skacze napiecie, albo sie znaczaco obniza, tudziez zanika wogole). Ja bym sprobowal
soczeklol123 Opublikowano 21 Lipca 2010 Autor Opublikowano 21 Lipca 2010 a dodam ze wymienialem miske ostatnio .. (nieszczesny kamien) miska sie różniła troche min : wlew po drugiej stronie i troszke inny spad ale nieznaczny takto to samo kolega z forum napisal mi ze to wina pompy oleju i syfu w silniku bo pompa jak jest olej zimny nie moze przetloczyc tego syfu i zawory sie nie otwieraja a jak olej jest cieply to wszystko gra . ale chydraulika raczej dziala bo rano slysze jak popychacze cykaja do momentu kiedy nie wypelnia sie olejem w wolnej chwili bede zmianial miske na ta ktora mialem bo zostala pospawana i moze sie poprawi zobaczymy ..
szczuraz Opublikowano 22 Lipca 2010 Opublikowano 22 Lipca 2010 poproś kogoś ogarniętego o zrobienie logów dynamicznych . Powinno coś wykazać . dziwi mnie , że na statycznych nie wywala Ci nawet błędów sporadycznych . :mysli:Może faktycznie czas zmienić vag`a
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się