Skocz do zawartości
IGNOROWANY

do usunięcia


arkadjoz

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc,

Termostat do wymiany, przeplywka do czyszczenia...o reszcie niech wypowiedza sie fachowcy.

Jak masz automat to obroty 819 sa OK.

Sokram

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kat wtrysku za pozny,jak jest katalizator to do wyciecia,jazda dynamiczna,jak filtr powietrza.Egr pracuje OK.Co do bledu 550 w zime nie swiadczy to dobrze,bo moze konczyc sie pompa(ale nie jest to pewne).Termo do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie czysc ani nic nie wycinaj. Katalizatr jest drozny.

Jedyne co boli to auto to zapieczone VTG - przez co kuleje regulacja cisnienia doladowania secundo - braki w mocy.

Pojezdzij dynamicznie przez dwa tyg. Potem powtorz logi 011 i 010 i 008. Podejmiemy decyzje czy trzeba bedzie wyjac sprezarke.

O termostatcie juz wiesz. :)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale co z tymi obrotami na biegu jałowym, które są poniżej normy? Mam manualną skrzynię biegów

Najpierw wyreguluj zapłon... mam nadzieje ze logi byly robie na wylaczonej klimie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile wypowiedzi tyle różnych propozycji :)

teraz ja :cool1:

-termostat kup ori, z tańszym zamiennikiem może być rożnie

-ERG do czyszczenia, przy okazji możesz wyczyścić(wypalić) kolektor ssący jeśli jest zawalony smołą

-kierownice w turbo do czyszczenia, ale najpierw pojeździj dynamicznie, nie bój się o silnik, pedał w podłogę i nie przekraczaj 4000obr, gdzie się da pociągnij ile fabryka dała :evil:, potem zrób logi dynamiczne, a 011 najlepiej na 3 oraz 4 biegu, zrób też basic setting 004 dla mnie :)

-obroty za niskie, korekta vag'iem pomoże ale ja bym poszukał przyczyny i tam uderzył

-kiedy wymieniałeś filtr paliwa? jakiej firmy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz przeładowanie prawie na całęj lini moja rada moja osobista rada mimo przekonań kolegów katalizator wydłubać że środka rozruszać sztangę turbiny i przegonić autko powtórzyć logi dynamiczne jak to nie pomoże turbina do czyszczenia a najlepiej w tym wieku do regeneracji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak juz bedziesz czyscil sprezarke to wywal kata

lub

Jak bedziesz wywalał kata - wyrwij sprezarke i wyczysc.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak juz bedziesz czyscil sprezarke to wywal kata

lub

Jak bedziesz wywalał kata - wyrwij sprezarke i wyczysc.

Pozdrawiam

Zdecyduj sie bo robisz zamieszanie pierw nie wycinac potem wytnij.Zastanow sie i pisz dopiero wtedy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak zgadzam sie.

Na podstawie poprzednio wstawionych logów upływ gazów w strone wydechu wydawał sie wystarczajacy ale teraz po zaprezentowaniu nowych wydaje się ze wyciecie katalizatora moze byc konieczne.

Nie zgadzam sie ze robie zamieszanie. :)

@vauxhall95

Jesli masz bezposrednio do mnie jakiekolwiek uwagi lub spostrzezenia zapraszam na PW.

Dziekuje za uwage.

PS

Posty nie wnoszące nic do tematu bedą kasowane bez ostrzezenia.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@vauxhall95

Jesli masz bezposrednio do mnie jakiekolwiek uwagi lub spostrzezenia zapraszam na PW.

Dziekuje za uwage.

PS

Posty nie wnoszące nic do tematu bedą kasowane bez ostrzezenia.

Pozdrawiam Przemek

AD.1 Nie tylko do Ciebie :decayed:

AD.2 Żartujesz :decayed: nie jesteś w stanie tego opanować :decayed:

Pozdrawiam serdecznie Paweł :>

P.S. za OT poproszę kropka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej było by jakbyś zrobił komplet logów żeby coś można było więcej powiedzieć oczywiście mechanik ustawiał kąt na rozgrzanym silniku albo i nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

samo się raczej nie przestawiło chyba że rozrząd przeskoczył ale takie rzeczy rzadko się zdarzają ja tak jak pisałem wyżej podejrzewam że mechanik ustawił kąt wtrysku na zimnym silniku a co do logów masz tutaj jakie grupy są potrzebne do diagnostyki

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaplon jest zdecydowanie za wczesny.

W zwiazku z sytuacja ktora Ci sie wydarzyla nie ograniczylbym sie tylko do ustawienia ponownie zaplonu.

Rozbebeszylbym przod i zajrzal do rozrzadu i upewnil sie ze tam wszystko jest w porzadku i czy sam rozrzad jest prawidlowo ustawiony.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja jak zawsze zaskoczę wszystkich :>

jeżeli to nie będzie rozrząd :wink4:.. marne szanse żeby sama wymiana zaworka N108 pomogła, trzeba będzie zregenerować lub wymienić pompę

A teraz z łaski swojej odpowiedz na te pytania i wykonaj Wszystkie logi, chyba to jest tańsze niż kupić drugą pompę co?

-termostat wymieniłeś?

-ERG i kolektor ssący wyczyściłeś?

-katalizator wycięty?

-turbo było rozbierane w celu wyczyszczenia?

-jakiej firmy założyłeś filtr paliwa?

Opis jakie logi masz zrobić:

logi robi się POJEDYNCZO, dynamiczne najlepiej od 1000 do 4200obr, a statyczne i basic setting z wyłączonymi wszystkimi urządzeniami elektrycznymi typu nawiew, światła, klima, radio i z silnikiem rozgrzanym do 90C, poniżej które logi zrobić:

dynamiczne: 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011

statyczne: 000, 001, 003(prze gazuj przed), 004, 007, 008, 010, 011, 013 - każdy wystarczy logować 10sekund

basic setting: 000, 001, 003, 004(zacznij jak będzie Late), 011 - każdy loguj 50sekund

ostre słowa ze względu że raz już napisałem co i jak i dostałem zero odzewu, jak tak dalej masz robić czego tu szukasz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jak najbardziej przychylam się do słowa pisanego Przemka ,oraz autora wątku :wink4:

Wiem jak się robi logi ale nie widzę sensu w tym momencie logować grup odnoszących się do turbo bądź EGR.

Od Siebie dodam tylko żeby podpowiedzieć mechanikowi,niech sprawdzi koła rozrządu pod kątem zużycia [wytarcia]

zębów oraz :

- górne czy jest odpowiednio osadzone na stożku [tam nie ma klina]

- dolne koniecznie zdemontować i ocenić stan zużycia od strony wewnętrznej oraz sprawdzić czop wału.

lub wykonać te zabiegi samemu :wink4:

Zobaczymy co powie mechanik.

Czekamy z niecierpliwością :>

Pozdrawiam Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...