arkadjoz 0 Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 do usunięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokram 0 Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Czesc, Termostat do wymiany, przeplywka do czyszczenia...o reszcie niech wypowiedza sie fachowcy. Jak masz automat to obroty 819 sa OK. Sokram Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Kat wtrysku za pozny,jak jest katalizator to do wyciecia,jazda dynamiczna,jak filtr powietrza.Egr pracuje OK.Co do bledu 550 w zime nie swiadczy to dobrze,bo moze konczyc sie pompa(ale nie jest to pewne).Termo do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Nic nie czysc ani nic nie wycinaj. Katalizatr jest drozny. Jedyne co boli to auto to zapieczone VTG - przez co kuleje regulacja cisnienia doladowania secundo - braki w mocy. Pojezdzij dynamicznie przez dwa tyg. Potem powtorz logi 011 i 010 i 008. Podejmiemy decyzje czy trzeba bedzie wyjac sprezarke. O termostatcie juz wiesz. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Ale co z tymi obrotami na biegu jałowym, które są poniżej normy? Mam manualną skrzynię biegów Najpierw wyreguluj zapłon... mam nadzieje ze logi byly robie na wylaczonej klimie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 ile wypowiedzi tyle różnych propozycji teraz ja -termostat kup ori, z tańszym zamiennikiem może być rożnie -ERG do czyszczenia, przy okazji możesz wyczyścić(wypalić) kolektor ssący jeśli jest zawalony smołą -kierownice w turbo do czyszczenia, ale najpierw pojeździj dynamicznie, nie bój się o silnik, pedał w podłogę i nie przekraczaj 4000obr, gdzie się da pociągnij ile fabryka dała , potem zrób logi dynamiczne, a 011 najlepiej na 3 oraz 4 biegu, zrób też basic setting 004 dla mnie -obroty za niskie, korekta vag'iem pomoże ale ja bym poszukał przyczyny i tam uderzył -kiedy wymieniałeś filtr paliwa? jakiej firmy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Zrob 011 i 010 obydwa dynamiczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Masz przeładowanie prawie na całęj lini moja rada moja osobista rada mimo przekonań kolegów katalizator wydłubać że środka rozruszać sztangę turbiny i przegonić autko powtórzyć logi dynamiczne jak to nie pomoże turbina do czyszczenia a najlepiej w tym wieku do regeneracji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Jak juz bedziesz czyscil sprezarke to wywal kata lub Jak bedziesz wywalał kata - wyrwij sprezarke i wyczysc. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Jak juz bedziesz czyscil sprezarke to wywal kata lub Jak bedziesz wywalał kata - wyrwij sprezarke i wyczysc. Pozdrawiam Zdecyduj sie bo robisz zamieszanie pierw nie wycinac potem wytnij.Zastanow sie i pisz dopiero wtedy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Tak zgadzam sie. Na podstawie poprzednio wstawionych logów upływ gazów w strone wydechu wydawał sie wystarczajacy ale teraz po zaprezentowaniu nowych wydaje się ze wyciecie katalizatora moze byc konieczne. Nie zgadzam sie ze robie zamieszanie. @vauxhall95 Jesli masz bezposrednio do mnie jakiekolwiek uwagi lub spostrzezenia zapraszam na PW. Dziekuje za uwage. PS Posty nie wnoszące nic do tematu bedą kasowane bez ostrzezenia. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL69 2 Opublikowano 25 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 @vauxhall95 Jesli masz bezposrednio do mnie jakiekolwiek uwagi lub spostrzezenia zapraszam na PW. Dziekuje za uwage. PS Posty nie wnoszące nic do tematu bedą kasowane bez ostrzezenia. Pozdrawiam Przemek AD.1 Nie tylko do Ciebie AD.2 Żartujesz nie jesteś w stanie tego opanować Pozdrawiam serdecznie Paweł :> P.S. za OT poproszę kropka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Najlepiej było by jakbyś zrobił komplet logów żeby coś można było więcej powiedzieć oczywiście mechanik ustawiał kąt na rozgrzanym silniku albo i nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 samo się raczej nie przestawiło chyba że rozrząd przeskoczył ale takie rzeczy rzadko się zdarzają ja tak jak pisałem wyżej podejrzewam że mechanik ustawił kąt wtrysku na zimnym silniku a co do logów masz tutaj jakie grupy są potrzebne do diagnostyki http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Zaplon jest zdecydowanie za wczesny. W zwiazku z sytuacja ktora Ci sie wydarzyla nie ograniczylbym sie tylko do ustawienia ponownie zaplonu. Rozbebeszylbym przod i zajrzal do rozrzadu i upewnil sie ze tam wszystko jest w porzadku i czy sam rozrzad jest prawidlowo ustawiony. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 a ja jak zawsze zaskoczę wszystkich :> jeżeli to nie będzie rozrząd .. marne szanse żeby sama wymiana zaworka N108 pomogła, trzeba będzie zregenerować lub wymienić pompę A teraz z łaski swojej odpowiedz na te pytania i wykonaj Wszystkie logi, chyba to jest tańsze niż kupić drugą pompę co? -termostat wymieniłeś? -ERG i kolektor ssący wyczyściłeś? -katalizator wycięty? -turbo było rozbierane w celu wyczyszczenia? -jakiej firmy założyłeś filtr paliwa? Opis jakie logi masz zrobić: logi robi się POJEDYNCZO, dynamiczne najlepiej od 1000 do 4200obr, a statyczne i basic setting z wyłączonymi wszystkimi urządzeniami elektrycznymi typu nawiew, światła, klima, radio i z silnikiem rozgrzanym do 90C, poniżej które logi zrobić: dynamiczne: 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011 statyczne: 000, 001, 003(prze gazuj przed), 004, 007, 008, 010, 011, 013 - każdy wystarczy logować 10sekund basic setting: 000, 001, 003, 004(zacznij jak będzie Late), 011 - każdy loguj 50sekund ostre słowa ze względu że raz już napisałem co i jak i dostałem zero odzewu, jak tak dalej masz robić czego tu szukasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL69 2 Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Witam Jak najbardziej przychylam się do słowa pisanego Przemka ,oraz autora wątku Wiem jak się robi logi ale nie widzę sensu w tym momencie logować grup odnoszących się do turbo bądź EGR. Od Siebie dodam tylko żeby podpowiedzieć mechanikowi,niech sprawdzi koła rozrządu pod kątem zużycia [wytarcia] zębów oraz : - górne czy jest odpowiednio osadzone na stożku [tam nie ma klina] - dolne koniecznie zdemontować i ocenić stan zużycia od strony wewnętrznej oraz sprawdzić czop wału. lub wykonać te zabiegi samemu Zobaczymy co powie mechanik. Czekamy z niecierpliwością :> Pozdrawiam Paweł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się