Gość otfwebd Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 witam od paru miechów mam instalke i ciągle z niń problemy-nie możemy jej nastawić by auto chodziło super-raz nam sie udało ale przez pęknięcie klemy mapa znikła i znów jest kapa mam reduktor GOLD i wtryskiwacze dziś założone magic jet na listwie chodzi lepiej dużo ale na pełnym bucie auto dławi,zapala się check ale jak dam gaz do połowy to idzie jak szczała co może być przecież sprzęt jest dobry ?? auto ok 200ps może ciut ponad nie wiem nie byłem na hamowni doradzcie-a może ktoś z was umie to naregulować?? aha pojawił się tylko komunikat że dysze-wtryski za dużo i pewnie go zalewa jednak inne dysze będe miał w czwartek a te co mam to chyba 11 wiercone
juby_p Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 Na 200 koni z 4 garów to moim zdaniem i reduktor do d*py i wtryski zasłabe przy max bucie masz zaduże spadki a wtryski pracuja na 100% swojej wydajności jak nie wiencej i komp przy spadku ciśnienia niema z czego robić korekt. Przy tym setupie auto niebedzie chodzić w pełnym zakresie obrotów. zastanowil bym sie nad matrixami HD i reduktorem Magic III a najlepiej dwoma reduktorami.
Gość otfwebd Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 matrixy miałem były za słabe te sa ponoć najlepsze już a dwa reduktory to tez słyszałem że ponoc bajka więc juz sam nie wiem
Nosb Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 Juby nie przesadzaj Jeden sensownie zasilony magic III i magic jety powinny smialo dac rade Gold tez powinien dawac rade cisnieniowo a ewentualnie zamarzac przy bucie. Generalnie najpierw poszukac czy aby gaz podawany jest ok ( czy miedz nie zagieta itp ) , potem regulacja i musi latac. Matrixy TYLKO HD544 i tez powinny dawac rade. MagicJety nie sa lepsze (mniej precyzyjne , duza rozbieznosc w podawaniu gazu zimnych i cieplych ) ale sa deko wydajniejsze. jaka masz tam elektronike ?
juby_p Opublikowano 21 Lipca 2010 Opublikowano 21 Lipca 2010 Nosb no bo ja bym zaczoł od jedego jak bedzie mao to trzeba dołozyć, i ja bym nierobił tego na miedzi a na PCV ale to zapóźno na to akcesoria PCV maja mniejsze przewężenia a później przejscówka z 8mm na 6 do magica rozwiercona delikatnie i moze byc dobrze. Podstawowe pytanie jeszcze jaką miedź ma kolega 6 czy 8mm i jaki elektro zawór przed goldem;) a co do wtrysków można jeszcze pomysleć o Hanna.
Nosb Opublikowano 21 Lipca 2010 Opublikowano 21 Lipca 2010 A ja sobie wlasnie przypomnialem ze kolega pytajacy ma tak mocne 1,8 T po sofcie ze zaden gaz nie daje rady W temacie silniki 1,8T i gaz Wiec kolego : jak chciales tanio to masz tanio i teraz sie bujaj z tym i denerwuj... Bo cos sie tam sadziles ze gaz za 2100 zl... Wiec powodzenia bo naprawde dobre elementy to prawie taka kwota a za free chyba u was nie zakladaja ... Masz w okolicy zajebistego speca ale nie jest tani ... Wybrales taniego ...Wiec znow wychodzi na to ze tanie jest drogie ... A potem ludzie pier#$la ze gaz jest bee jak zakladaja do takich silnikow u najtanszego druciarza... Moja pomoc w temacie sie konczy
Gość otfwebd Opublikowano 21 Lipca 2010 Opublikowano 21 Lipca 2010 ejej jaki elektrozawór nie wiem nie wiem i miedz tez nie wiem elektronika to stag więc dobre no zobaczymy jutro rano bo jade ale przekąże wasze uwagi dam znać co i jak dziękuje[br]Dopisany: 21 Lipiec 2010, 17:47_________________________________________________kolego nosb-wszadziłem to co wacie Wy także więc powinno smigać a tak z ciekawości ile pali Twoje biturbo???bo to też fajne silniki i słyszałem że bardziej lubia gaz bo to v6 a na 4 cylindry ciężko jest gorzej
Nosb Opublikowano 21 Lipca 2010 Opublikowano 21 Lipca 2010 moje bit kolo 18 ... Generalnie zalezy od jazdy. Gazowalem kumplowi ACK (2,8 30V ) wlozone do audi coupe bez quattro... Ale ma ciezka noge I tez pali mu z 17 I powiedz mi : oplaca ci sie tyle czasu wnerwiac , jezdzic , poprawiac , meczyc siebie i gazownika ? Nie lepiej bylo jechac do porzadnej firmy , dac 3,5 tys za sensowny setup i smigac zadowlonym ? Co do v6 i gazu Latwiej zagazuja na tanich gratach V6 bo ma mniejsza moc z cylindra i takie ACK zagazujesz nawet na valtecach i bedzie jako tako jezdzilo a takie 150 konne 1,8T ledwo na tych samych...
Gość otfwebd Opublikowano 21 Lipca 2010 Opublikowano 21 Lipca 2010 powiem Ci że tu problemem jest soft bo tak to działało by dobrze juz dawno ale przez chip sa problemy bo najpierw padł reduktor potem chyba wtryski a teraz wszystko jest nowe i od wczorajszej regulacji jest o niebo lepiej ale jak wcisne pedał do końca do go dławi jak dam z umiarem to jest ok zobacze może to te dysze za duże-jutro sie okaże a co do Twojej bryki-słyszałem ploty żę one palą 13-14 litrów i tak sądziłem że to bajka a ty tez masz chipsa???bo standardowe 2.7 mając oś ponad 220sp chyba tak???
Nosb Opublikowano 21 Lipca 2010 Opublikowano 21 Lipca 2010 Ja mam ponad 300 ps te 18 to mowie o lpg. PB cos kolo 14 mi wychodzilo. moze i pala mniej ale jak ktos tym nie jezdzi tak jak powinien Bo sory ale 80 i muskanie gazu to nie po to mam tam takie stadko BTW moze i masz cos racje z tym softem ... Gazowalem ostatnio A3 1,8T po sofcie i tez mam z nim lekki problem bo przy maks bucie sie dlawi deko powyzej 6 tys obrotow. Inna sprawa ze na PB jest podobnie ... Podejrzewam ze wtryski benzynowe moga pracowac na maks wydajnosci i stad jaja. Mam je niedlugo poprawiac wiec zobacze sie okaze.
Gość otfwebd Opublikowano 21 Lipca 2010 Opublikowano 21 Lipca 2010 no właśnie bo powiem wam że jak raz ustawiliśmy moja a4 to smigała super a na benzynie był duzo słabszy zresztą teraz też na beznyznie chodzi mi słabo duzo słabiej niż na gazie nawet w tym ustawieniu jakie teraz mam jutro dam wam znać bo jade na 10 więc zobaczymy dzięki za pomoc
michuNS Opublikowano 21 Lipca 2010 Opublikowano 21 Lipca 2010 raz nam sie udało ale przez pęknięcie klemy mapa znikła i znów jest kapa ale to że mapki nie widac chwilowo to nie znaczy że wszystko sie rozjechało, przecież linia mnoznika nie gubi się po braku zasilania ( bynajmniej u mnie) a to ona zestraja gaz z benzyna.
Gość otfwebd Opublikowano 21 Lipca 2010 Opublikowano 21 Lipca 2010 aha a to mozna kupic lepsze wtryski beznyzny by były wydajniejsze????bo teraz na allegro patrzaęłm to wszystkie są takie same nie am na mocniejsze wersje i na więcej ps[br]Dopisany: 21 Lipiec 2010, 18:14_________________________________________________michuNS-tak czy siak znów się zepsuło:)
juby_p Opublikowano 22 Lipca 2010 Opublikowano 22 Lipca 2010 Podstawa do tego żeby samochód po wirusie jeździł poprawnie na LPG w całym zakresie obrotów jest to że wtryski benzynowe nigdy niemogą sie zapętlać. W Stagu 300 plus jest taki bajerek że jak wyczaisz przy jakim obciążeniu silnika sie zapetla wtrysk to możesz ustawić że np do 90% mocy silnik smiga na LPG a później na PB. Musisz opanować program w ECU silnika jak zapetla wtrysk to wymień wtryski i regulator ciśnienia na wieksze albo zmiejsz moc a potem pewnie wrócimy do mojej propozycji.
Nosb Opublikowano 22 Lipca 2010 Opublikowano 22 Lipca 2010 juby_p powiedz mi jak sprawdzic czy wtryski PB sie nie zapetlaja ? Wiesz moze jak to sprawdzic w vag ?
michuNS Opublikowano 22 Lipca 2010 Opublikowano 22 Lipca 2010 chodzi o to żeby wtryskiwacz lpg nigdy nie przekroczył swojej wydajności , jezeli czas wtrysku gazu jest za długi ( czy przez spadek ciśnienia czy za małą wydajność) to wtedy na trwający w danym momencie wtrysk nachodzi kolejny i wtedy nastepuje zapętlenie. Aby zapobiec temu zjawisku mnożnik pod koniec mapy wtrysków powinien byc poniżej 1. wtedy przy odpowiednich wtryskiwaczach nie powinno zapętlać. Możesz spróbować podnieść ciśnienie na reduktorze lub rozwiercić dysze tak aby uzyskać żądany przebieg mnożnika. Vagiem niestety nic tu nie sprawdzisz . Tylko fejs gazowy.
Nosb Opublikowano 22 Lipca 2010 Opublikowano 22 Lipca 2010 Chodzilo mi o zapetlony wtrysk PB Gazowe to wiem co i jak chodzi o to ze w A3 po sofcie powyzej 6 tys rpm na benzynie go troche dusi. Na gazie jeszcze bardziej i nie wiem czemu. Wtryski gazowe sie nie zapetlaja. Cisnienie itp ok. Nic uderze na innym forum typowo lpg z tym problemem.
Gość otfwebd Opublikowano 22 Lipca 2010 Opublikowano 22 Lipca 2010 dysze wymieniłem nie dławi go jest ok lecz jest słaby i na pb i na lpg-to może być wina świec lub cewek???i czemu jest taki słaby na pb??
Bogumił Opublikowano 22 Lipca 2010 Opublikowano 22 Lipca 2010 Skoro jest słaby też na benzynie to czy próbowałeś podpiąć VAG?
michuNS Opublikowano 22 Lipca 2010 Opublikowano 22 Lipca 2010 zresetuj nastawy vag-iem , zrób nowe adaptacje potem pojazd na benzynce żeby prawidłowe mapy zebrać i jak będzie szedł ok to dopiero wtedy zrób mapy gazowe. Może przesterował się jak miałeś poprzednio gazownie zdupioną.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się