Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] 1,8T 150 KM - wgrałem dziś program, mieszane odczucia


CORNEK

Rekomendowane odpowiedzi

Nikt wysylajacy gotowca idacego w maksymalna ilosc PS/NM nie jest odpowiedzialny.

powiem więcej-nikt,kto oferuje takie przyrosty na seryjnych gratach nie jest odpowiedzialny-uwierzy w takie bajki tylko laik i głupiec :cool1:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę Panowie wszyscy super doświadczeni:) dla mnie to soft V-tech'u + 1,8T z turbiną od 1,8 T 225 konnego jak w TT i softem od 150 konnego, były takie i tylko można po tym dojść w serwisie, kiedyś pracowałem w ASO AP w Poznaniu, byłem sub dealerem Vtechu i robilem jedno A4 w takiej kompilacji, teoretycznie wzplulo ponad 200 KM i do 3go biegu ciezko bylo z trakcja, sorry za literki ale klawa sie przestawila[br]Dopisany: 20 Lipiec 2010, 23:59_________________________________________________BTW soft 150 KM i Turbo 225 daje serie ok 180 KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

były takie i tylko można po tym dojść w serwisie

Ale ze niby co ?? Tajna akcja wkladania innych turbin w fabryce ??

A co do V-techu to maja opinie jaka maja, znikąd sie ona nie wziela i tym bardizej bym ich gotowcom nie ufal. Pozatym jesli mozna stwierdzic tylko w serwisie jakas magiczna turbine to jak panowie w v-techu ja rozpoznali ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BTW soft 150 KM i Turbo 225 daje serie ok 180 KM

jeśli masz napisaną mapę doładowania na tyle,ile jest w stanie dmuchnąć K03,to nawet jak tam wrzucisz GTRSa-dalej będzie dmuchać te seryjne 0,5,bo na więcej mapa nie pozwoli :gwizdanie:

BTW-nie doczytałeś-kolega pisał,że na pewno nic nie było dłubane :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

domjenick dłubane było fabrycznie, jak pisałem były takie kompilacje, jak wysyłałem do V-techu zamówienie na program to dokładnie sprawdzaliśmy co i jak, wiem jak się normalne 1,8 T 150 KM po sofcie zachowywało a jak to w specjalnej kompilacji. Możesz zapytać STYLE bo jemu też program V-tech instalowałem w jego A3 1,8T, papierkowo miało być ok 190 KM i te auta całkiem inaczej śmigały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

domjenick dłubane było fabrycznie, jak pisałem były takie kompilacje, jak wysyłałem do V-techu zamówienie na program to dokładnie sprawdzaliśmy co i jak, wiem jak się normalne 1,8 T 150 KM po sofcie zachowywało a jak to w specjalnej kompilacji.

To co piszez jest po prostu niemozliwe, tak wazna i wyrazna zmiana jak inna turbina w osprzecie silnika na 100% oznaczałaby zmiane oznaczenia silnika, pomijam juz fakt ze taka niespodzianka odbilaby sie na cenie tego samochodu, to nie jest tak ze pan stasiu sobie przychodzi do pracy i mowi dobra to teraz 100 egzemplarzom wstawie inne lepsze turbinki a niech sie chlopy ciesza mam dzis gest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartek-nie będę się spierał-wrzucałem do B6 BEXa GT2560R z seryjnym softem-wskaznik doładowania nawet nie drgnął wyżej niż na seryjnej K03s

pomijając wszystko-im więcej powietrza,bez zmiany mapy paliwa-robi się za ubogo i niszczy silnik-w takim zestawieniu-teoretycznie-mocy nie przybędzie,bo nie ma paliwa,ale niuty wzrastają,bo jest mieszanka bogatsza w tlen,co przy tetonacji ro***erdala powoli tłoki,zawory i głowicę-po to sie mierzy AFR,żeby temu zapobiec i sprawdza EGR,żeby w górnych zakresach,gdzie jest najwięcej obrotów-odjąć troche,żeby i gazy nie szkodziły-bo temperatura też swoje powoli zrobi...ziarnko do ziarnka i silnik sie niszczy...tego nie można sie nauczyć w jeden dzień,na czyimś aucie,bo można komus wysadzić silnik-to się szlifuje miesiącami analiz...hektolitrami spalonej benzyny i godzinami spędzonymi w aucie z vagiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wysyłałem do V-techu

o jej ci panowie tez umieją ładnie wykresy malować :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aju, wykresu nie widziałem, nie jestem w stanie określić oznaczenia silnika ale wim z doświadczenia, że niby ten sam silnik ale inne bebechy były, szkoda, że to było w 2001 r. i nie mam żadnego archiwum, wiem tylko tyle, że nawet na suchym auto zrywało przyczepność do 3go biegu co niewątpliwie było negatywem całej modyfikacji bo było to FWD.

Myślę, że to wszystko na temat z mojej strony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vario nie o to mi chodziło :good: bardziej o to że jak by klient był napalony w maks to droższym softem też wyszło by "220 koni" :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cena była jedna, z tego co pamiętam to korzystali z bazy Superchips i Wetterauer, jedynie co dobre to z ok 100 autek zrobionych przeze mnie z tymi programami ani jedno nie padło przez dobrych kilka lat :) tak jak pytałem, można STYLE podpytać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie tak jest, tak samo jest w B5, wersje 150 / 180 konne różnią się tylko programem

kolego a co z turbina glowica i wtryskami? to nie stanowi dla ciebie roznicy? :hi:

turbo, głowica i wtryski te same co w AEB (150KM) :decayed:

jeszcze coś? :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VAGiem można zmierzyć AFR i EGR? Znacie kogoś w zach pom kto niedrogo pomógłby mi to sprawdzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VAGiem można zmierzyć AFR i EGR? Znacie kogoś w zach pom kto niedrogo pomógłby mi to sprawdzić?

nie da rady kolego :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę wiec ze na tym forum,jak sam zresztą zauważyłeś nie dowiesz się niczego.

Błąd. Można dowiedzieć się wiele o tobie. Ostatnio nawet w avatarze miałeś swoją podobiznę :gwizdanie:

Szkoda, że ci ją usunęli.

CORNEK co do do afr i egt masz PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VAGiem można zmierzyć AFR i EGR? Znacie kogoś w zach pom kto niedrogo pomógłby mi to sprawdzić?

nie da rady kolego :wink4:

w B6 można i jedno i drugie-AFR można ,jeśli są dwie sondy :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...