grarmi Opublikowano 23 Lipca 2010 Opublikowano 23 Lipca 2010 Wiem, że podobnych tematów było kilka ale u mnie jest trochę inna sytuacja, a mianowicie podczas przyspieszenia słychać metaliczny świst, ale tylko w granicach 1800-2400 obrotów, później to zjawisko zanika, auto normalnie przyspiesza, podczas rannego odpalania puszcza delikatnego białego dymka.
Nizin5 Opublikowano 23 Lipca 2010 Opublikowano 23 Lipca 2010 a jak ze stanem oleju jest? ubywa cos? sprawdz, bo jak tak to turbina moze zaczynac odmawiac posłuszenstwa.. a i jak z moca? jedzie normalnie czy spadek mocy jest? moze masz układ nieszczelny gdzies?
grarmi Opublikowano 23 Lipca 2010 Autor Opublikowano 23 Lipca 2010 Dolot raczej nie, bo jest to wyraźny metaliczny świst, kata mam, a co do oleju to pojęcia nie mam, bo niedawno co kupiłem to auto.[br]Dopisany: 23 Lipiec 2010, 15:47_________________________________________________Co do mocy to żadnego spadku nie zauważyłem.
Seski Opublikowano 23 Lipca 2010 Opublikowano 23 Lipca 2010 na razie proponuję pojeździć i poczekać jak nie dymi, oleju nie ubywa, i ogólnie wszystko jest to nie przejmuj się a to jest na 100% katalizator czy tylko puszka? :gwizdanie:
pieckinn Opublikowano 24 Lipca 2010 Opublikowano 24 Lipca 2010 w mojej a4 świszcze aż miło, na starej afn turbinie jak i na turbince AVF, oleju nic nie wciąga, luzów nie ma,
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się