Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Naprawa włącznika podnoszenia/opuszczania szyb


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Problem z tego tematu http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=143793.0

więc tak poradziłem sobie z problemem rozbierajac całe drzwi...

powodem nie był przerwany kabel etc.. tylko sam przycisk..

idac za rada kolegi wyzej zamieniłem kostki...kable pod dzialający :> przycisk i wykluczylem tym uszkodzenie kabla.. okazalo sie ze nie było dobrego styku w 1 przycisku i troche zasniedzialo.. wyczyscilem i po problemie...
Dla osob ktore nie wiedza jak to zrobic badz boja sie połamac zaczepy przedstawiam fotostory...wprawdzie komorka robione i zmniejszane ale zawsze wiadomo co i jak..

1. Sciagam boczek.. sa 3 srubki gwiazdki: jedna kolo lusterka druga po przeciwnej stronie na wysokosci rygla do zamykania drzwi a trzecia po przyciskami od elektr. szyb..

2. Tam gdzie była 3 sruba wyciagamy zaslepke.. troche ciezko wychodzi ale wyjdzie..

3. Jak mamy juz zaslepke wyciagnieta mamy wtedy widoczne 2 sruby ktore odkrecamy..

4. Cały boczek przesuwamy w gore jakies 4 cm..-5cm - najlepiej tyle ile sie da

5. Boczek wyskakuje z zaczepow i mamy go na wierzchu

6. Odłączamy kable - kazda kostka jest inna wiec nie trzeba pamietac gdzie co było ;) w moim przypadku kable od glosnika, elektr. szyb, lusterek itp.

201007231_wprhhh.jpg 201007231_wprhhn.jpg201007231_wprhhe.jpg 201007231_wprhse.jpg201007231_wprhsa.jpg

7. odlaczamy linke od klamki wewnetrznej.. aby to zrobic trzeba srubokretem podwazyc zaczep trzymajacy ja w miejscu.. (UWAGA/: LUBI STRZELAC I ŁATWO MOZNA GO ZGUBIC)- zapamietaj jak byl wlozony:)

201007231_wprhss.jpg 201007231_wprhaw.jpg 201007231_wprhas.jpg 201007231_wprhaq.jpg

8. cala tapicerka powinna nam odpasc..

9. Wewnatrz tapicerki jest mata wygluszajaca ktora jest w niektorych miejscach przyklejona.. Ja odklejałem bo u mnie byla na plastycznej masie i da si eja potem znow przykleic do tego samego..

10. mate wewnatrzna trzeba odgiac od gory boszka czyli nad elektr. szybami tak do polowy

201007231_wprhsx.jpg

11. Nastepnie trzeba wyjac panel:

12. Panel ma 3 zaczepy plastikowe i 2 srubki conajmniej.. trzeba je wykrecic i odczepic zaczepy

201007231_wprhsn.jpg

13. po bokach sa metalowe zaczepy sciska sie je palcami i wypycha wraz z panelem. Sam panel dosc ciezko wyjac takze ostroznie aby nie polamac

201007231_wprhap.jpg

14. Jak mamy juz na wierzchu przystepujemy do wyciagniecia przycisków..szczegolnie tego ktory nm nie dziala...

15.Ja wykorzystałem 2 gwozdzie- bardzo male meblowe. Wbijamy w zaczepy STYKÓW (sa 4 dziurki) i wyginamy je ciagnac za styki..

201007231_wprhrr.jpg 201007231_wprhah.jpg 201007231_wprhar.jpg 201007231_wprhax.jpg

16. Gdy mamy na wierzchu to drobnym papierem sciernym przecieramy styki jak na zdjeciach

201007231_wprhan.jpg

17. Radze w kazda dziure trzec mocno papierem bo u mnie za 1 razem nie pomoglo..wiec ze wszystkich stron zarowno styki jak i w srodku zapadki...

18. potem wkladamy wyciagniety styk do kostki samochodu u mnie byla brazowa i czarna.. brozowa od sterowania pasazerem czarna od kierowcy.. i po wlozeniu mozna spr. czy dziala.. jelsi nie to proces powtarzamy.. z dodatkiem sprezonego powietrza badz kompresora.. jak ktos neima to i usta wystarcza...

201007231_wprhsw.jpg 201007231_wprhae.jpg

19. U mnie to pomoglo i przycisk zaczal dzialac..

20 Wszystko skladamy tak samo jak rozebralismy i mamy dzialajace elektr. szybki

koniec:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...