IDUAL Opublikowano 23 Lipca 2010 Opublikowano 23 Lipca 2010 Witam proszę o analizę logów. Objawy to dymienie na czarno przy mocnym gazie i duszenie auta przy ruszaniu i przy dodaniu gazu przy niskich obrotach ok 1400obr/min. Po przyduszeniu auta przykopca mocniej na czarno. W aucie może być program bo śmiga bardzo dobrze jak na 90km oto logi. Z góry dziekuje za analizę. p.s. mam nadzie że teraz wszystko dobrze zrobiłem i linki śmigają logi statyczne http://yfrog.com/mk013statyj http://yfrog.com/n2001003007statj http://yfrog.com/mm000statyj logi dynamiczne http://yfrog.com/0c0011dynaj http://yfrog.com/6b008dynaj http://yfrog.com/n0003dynaj bs http://yfrog.com/5911bsdj http://yfrog.com/5x004bsuj http://yfrog.com/5i003bsvj
przemik Opublikowano 23 Lipca 2010 Opublikowano 23 Lipca 2010 Auto jest seryjne. Brakuje logów : Statycznych - 004 Statycznych w trybie BS - 000 Dynamicznych - 004 i 010 Wlasciwie to powinienem zamknac watek do czasu uzupelnienia logów, ale poniewaz masz malo postów wiec traktuje ze sie dopiero wdrazasz. Pozdrawiam
IDUAL Opublikowano 23 Lipca 2010 Autor Opublikowano 23 Lipca 2010 Nie mam cięgłego dostępu do vaga tylko tyle mogłem zrobić postaram sie uzupełnić te brakujące
przemik Opublikowano 23 Lipca 2010 Opublikowano 23 Lipca 2010 Nie mam cięgłego dostępu do vaga tylko tyle mogłem zrobić postaram sie uzupełnić te brakujące Regulacja cisnienia doladowania i sama sprezarka działa poprawnie. Sprawdz czy przeplywomierz ktory jest zamontowany w tym samochodzie - jest na pewno dedykowany do tego auta. Najlepiej po numerze w ETKA.
IDUAL Opublikowano 23 Lipca 2010 Autor Opublikowano 23 Lipca 2010 Przesyłam brakujące logi statyczne http://yfrog.com/jt004statyj dynamiczne http://yfrog.com/j610dynaj http://yfrog.com/85004dynaj bs http://yfrog.com/6l000bsj proszę o analizę tch logów
spanky Opublikowano 23 Lipca 2010 Opublikowano 23 Lipca 2010 Sprawdz czy przeplywomierz ktory jest zamontowany w tym samochodzie - jest na pewno nie wyglada zeby byl prawidlowy ...
IDUAL Opublikowano 23 Lipca 2010 Autor Opublikowano 23 Lipca 2010 Macie rację koledzy miałem uszkodzony przepływomierz i mech przyznał że włożył HARTA przpływkę ale mówił ze dobra jak ori czyli moje problemy to najprawdopodobniej nieorginalna przepływka więc muszę kupić ori a jak reszta logów ok jest
vauxhall95 Opublikowano 23 Lipca 2010 Opublikowano 23 Lipca 2010 Po za ta,,niewlasciwa'' przeplywka nic zlego nie widac.Nawet kat wtrysku poprawnie ustawiony
IDUAL Opublikowano 24 Lipca 2010 Autor Opublikowano 24 Lipca 2010 Dzieki koledzy za analizę logów czyli to kopcenie i duszenie samochodu to najprawdopodobniej nie ori przepływka wymienie ją na ori boscha i zrobie logi jeszcze raz dziekuje.[br]Dopisany: 24 Lipiec 2010, 09:41_________________________________________________http://allegro.pl/item1131246393_przeplywomierz_bosch_vw_passat_b5_audi_a4_lt_seat.html powiedzcie mi to będzie dobry przepływomierz jak tak to kupuje go
przemik Opublikowano 24 Lipca 2010 Opublikowano 24 Lipca 2010 Wyglada OK Pewnie wiesz ze posiadasz silnik ze sporym potencjałem tunningowym. Rozwazylbym puszczenie tego motory tak 130/310
IDUAL Opublikowano 24 Lipca 2010 Autor Opublikowano 24 Lipca 2010 hehe fajnie by było 130/310 ale narazie muszę doprowadzić go do porządku jak założe przepływke to zrobie jeszcze raz logi i wkleje. Wielkie dzieki za pomoc w diagnozie pozdrowienia.
vauxhall95 Opublikowano 24 Lipca 2010 Opublikowano 24 Lipca 2010 130/310 to seryjne graty Przemik a jakby tak wtryski 230 i turbo AWX/BRD to by bylo dopiero hehe
IDUAL Opublikowano 26 Lipca 2010 Autor Opublikowano 26 Lipca 2010 OK temat do zamknięcia ori przepływka pomogła zero dymku 100% płynności tylko troszke słabszy niż na tamtej przepływce ale ogólnie jest ok jak bede miał czas to zrobie logi i wkleje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się